Foodplay to do/did list
- kitten
Re: Foodplay to do/did list
Op het filmpje vind ik het er veel oranjenerder uitzien anders... Maar als ook op de website staat dat het citroen is...
- perman
- kitten
Nee, ik bedoelde de stukjes. Ook de stukjes nog op de tafel. Ook het schilletje van wat in d'r mond geduwd wordt.perman schreef:Dat klopt ook! Da's door de saus. (Okee dan:)
Ik kan geen screenshots maken. :icon_sad:
- JJV
hmnee.. da's op de no do list van.. eh
dinges
(in de rest van de teasers uit deze serie bedekt ze'r sub in dirt.. wie weet komt't daardoor?)
dinges
(in de rest van de teasers uit deze serie bedekt ze'r sub in dirt.. wie weet komt't daardoor?)
~\v/~
Ik ben wel benieuwd wie dinges is?
*checkt leden lijst. Nee geen dinges hier aanwezig.
*checkt leden lijst. Nee geen dinges hier aanwezig.
- JJV
meer een 'wat' dan een 'wie'
eigenlijk
probeerde net te doen alsof ik mezelf vastlulde
enzo
(en nee, 'enzo' is ook geen mevrouw)
eigenlijk
probeerde net te doen alsof ik mezelf vastlulde
enzo
(en nee, 'enzo' is ook geen mevrouw)
~\v/~
- kitten
Nagels? :icon_confused: OMG, als ik érgens niet op let. Na het benen scheren en make uppen moeten we dáár nu ook al op gaan letten? :icon_sad:
- JJV

aard van't beestje blijkbaar
~\v/~
en het eelt percentage.
@ Kitten Je bent het toch wel met me eens, dat bij het dragen van open damesschoenen gelakte teennageltjes het net helemaal af maken. Zeker als die kleur identiek is aan de vingernagels.
Ik had weer een ingeving voor een to do
The candy cane tjeetje kan ik straks ook niet meer normaal naar kerstboomversiering kijken
@ Kitten Je bent het toch wel met me eens, dat bij het dragen van open damesschoenen gelakte teennageltjes het net helemaal af maken. Zeker als die kleur identiek is aan de vingernagels.
Ik had weer een ingeving voor een to do
The candy cane tjeetje kan ik straks ook niet meer normaal naar kerstboomversiering kijken

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- kitten
Soms, dan zie ik mezelf in de spiegel terwijl ik mijn make up op doe en dan denk ik: wat doe ik eigenlijk?A. Blake girl schreef:@ Kitten Je bent het toch wel met me eens, dat bij het dragen van open damesschoenen gelakte teennageltjes het net helemaal af maken. Zeker als die kleur identiek is aan de vingernagels.
Stel dat een alien van outer space mij zou zien. Wat zou die denken? Ze smeert verf op haar gezicht... waarom? Waarom geeft ze een andere kleur aan haar lichaamsdelen? Ook als ik mijn haar föhn, me scheer, mijn oorbellen indoe. Als je er bij na gaat denken... is dat eigenlijk raar gedrag. Als een parkiet die stukjes van een reclamefolder scheurt en in zijn staat steekt.
Dat gevoel... dat heb ik soms als ik er bij stil sta. Behalve bij teennagels. Bij gelakte teennagels heb ik dat altijd.
Gelakte teennagels vind ik raar.
[/off topic]
@ kitten..je bent toch wel mooi. Dat komt met name door je binnenkant.*wink
[/verkeerde topic]
[/verkeerde topic]
Hm...hoort dit bij het topic' 'wat eten we vandaag'? Nee, want we eten het morgen...
En wat ik dan morgen te eten krijg is op dit moment nog even iets om maar niet teveel aan te denken
Mijn D belde mij vanmiddag, reuzeblij met de twee kilo tuinslakken die hij 'geoogst' had. "echt hele vette, dikke". Slik.
En dat hij die morgen gaat bereiden. Eh...voor mij ook dus. Zelf heeft hij er echt trek in!
En weigeren helpt niet
(Ik ga nu alvast kijken of ik genoeg Norit in huis heb)
En wat ik dan morgen te eten krijg is op dit moment nog even iets om maar niet teveel aan te denken

Mijn D belde mij vanmiddag, reuzeblij met de twee kilo tuinslakken die hij 'geoogst' had. "echt hele vette, dikke". Slik.
En dat hij die morgen gaat bereiden. Eh...voor mij ook dus. Zelf heeft hij er echt trek in!
En weigeren helpt niet

(Ik ga nu alvast kijken of ik genoeg Norit in huis heb)
- kitten
Norit? Joh, die dingen zijn écht lekker! Het zit tussen je oren, ik zou zó een bordje lusten. Met kruidenboter hmmm. Zelf hebben ze overigens niet veel smaak hoor, kruidenboter is wel echt een must erbij!
Jamaar, jamaar, het zijn gewone Nederlandse slakken hoor, zo uit de tuin!