reacties op contactadvertenties e.d.
Re: reacties op contact advertenties e.d.
Aan de andere kant, als je het lang maakt en iemand reageert er wel serieus en uitgebreid op, dan heb je in ieder geval een goede start. Als je het korter maakt en je aanpast aan mensen die anders afhaken, dan denk ik dat die afhakers sowieso niet bij Evy passen.
Ik denk dat het handiger is om dit BOVENAAN je tekst te zetten. Is de kans het grootst dat mensen het ook lezen.Evy schreef:Onderaan mijn tekst staat het volgende:
, zorg er dus voor dat jouw reactie postief opvalt! Een reactie als: goh, je advertentie spreekt me aan, zullen we mailen? is niet echt aantrekkelijk... Vertel wat over jezelf, wie ben je, wat zoek je, wat spreekt je dan aan? Zeker als er in je profiel voornamelijk 'dat vertel ik later' staat, kan ik er niet zo veel mee...
Het blijft lastig om een goede tekst te maken. Je moet het natuurlijk niet schrijven om afhakers niet te laten afhaken. Maar wel dat je een reactie krijgt van iemand die net als jou ook een relatie wilt of alleen een paar keer spelen in de maand. Anders krijg je die verwarring weer met verschillende verwachtingen en teleurstellingen.Lucifer Morningstar schreef:Aan de andere kant, als je het lang maakt en iemand reageert er wel serieus en uitgebreid op, dan heb je in ieder geval een goede start. Als je het korter maakt en je aanpast aan mensen die anders afhaken, dan denk ik dat die afhakers sowieso niet bij Evy passen.
Nog een tipje. Denk eens out of the box. Ik keek altijd naar oudere mannen, want daar viel ik ook. De leeftijd heb ik losgelaten en alleen gekeken naar wat ik las. Nu heb ik een man die 6 jaar jonger is en wonend in Drenthe met dezelfe ideeen over de toekomst en ik alles verwacht had maar dat niet

Een bekende valkuil waar deze jongen nog te vaak in terecht geraakt.mej.s schreef:Waar ik altijd op afhaakte waren woorden als 'moeten' en alleen vanuit de zoekende geschreven van 'ik dit' en 'ik dat'. Probeer de ander in je verhaal te trekken.
Anders gezegd klonk de met goede bedoelingen gegeven raad als volgt:
Schrijf niet alleen over jezelf, maar ga met name in op de interesses van die ander.
Dus als die ander bv. schreef over lezen van een goed boek, vraag dan welke boeken ze leest en waarom.
En zó ook met allerlei andere zaken.
De fout die ik maak (nog steeds als ik niet echt nadenk!) is als er wordt geschreven dat ze bondage boeiend vind, dat ik daarop inga met al mijn verlangen en wensen en dat is dus goed fout...
welke smily kan ik hierbij gebruiken? omdat ik dus stom redeneer in zo'n situatie
- juffie
- Site Admin
M'n tekst inkorten omdat mensen anders afhaken lijkt me wat verkeerdom geredeneerd. Het gaat om een A4'tje? Niet om een heel boekwerk. Als men die moeite al niet kan nemen.... Ik schrijf vrij aardig al zeg ik het zelf
, ik ben in mijn advertentie vrij duidelijk in wat ik zoek en wat ik bied, ik benoem vrij concreet hoe mijn bdsmbeleving is. Genoeg punten om op in te haken voor een geïnteresseerde lezer. En dan ook nog de 'PS' onderaan mijn mail, die redelijk voorkauwt hoe een mail positief kan vallen.... Ik heb mijn best gedaan hoor.
En met de 'PS' beginnen, ik heb erover nagedacht.... Maar dat is toch van de zotte? Wat mij betreft zegt het genoeg over iemand als hij/zij niet eens de moeite neemt een stukje tekst uit te lezen. Dat belooft wat voor als het echt lastig wordt.
En out of the box denken? Volgens mij heb ik alle boxjes wel geprobeerd inmiddels.
Ouder, jonger
, single, bezet, open relatie... Sta voor van alles open, maar ben er inmiddels wel achter dat ik liever niet meer de '3e' in een relatie wil zijn.

En met de 'PS' beginnen, ik heb erover nagedacht.... Maar dat is toch van de zotte? Wat mij betreft zegt het genoeg over iemand als hij/zij niet eens de moeite neemt een stukje tekst uit te lezen. Dat belooft wat voor als het echt lastig wordt.

En out of the box denken? Volgens mij heb ik alle boxjes wel geprobeerd inmiddels.

En nadat ik van de week iemand op mijn 'PS' wees kreeg ik als antwoord de vraag wat mij dan zo uniek maakte om aan zijn zijde te mogen staan....
Ik zou er bijna dominant van worden.

Ik zou er bijna dominant van worden.

- skaoot
Ook minder zijn die reacties, als je dan een poging doet een conversatie aan te gaan, die dusdanig zijn opgesteld dat het als het ware doodloopt. Dat ik steeds weer iets nieuws kan verzinnen om op verder te gaan. Stel zelf eens een vraag of kom met iets nieuws/interessants/leuks, give me something to work with!
Net weer zo'n berichtje gehad. Dan denk ik al snel, laat maar.
Net weer zo'n berichtje gehad. Dan denk ik al snel, laat maar.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
-
Ik kreeg ook weer een juweeltje
---
MASTER IS HERE!
I HAVE NO SLAVE ! I'M 42 YO MASTER FROM ITALY I LOOK FOR A SLAVE TO ME ! EVEN 24/7 ! I CAN COME TO YOU NO PROBLEM FOR ME ! BUT BE SURE ! BECAUSE I'M GOING TO ABUSE YOU FISICALLY AND MENTALLY .
I WILL RAPE YOU AND FORCE YOU TO DO Bondage, hot wax, Enema, Collar / Leash, Confinement / Caging, Dacryphilia (excitement to tears), Hair Removal / Shaving, Elettrotortura Whipping Game knife, bitten, mummification, kidnapping, slaps the face, Spanking, Breast / Nipple Torture, Suspension, Soil, Tools, Chastity, 'Pull your hair / hair, Toilet human, physical humiliation, verbal humiliation, Urolagnia / fetish for urine, Voyeur (exhibition).
THIS ONLY IN YOUR LIFE THEN ON THE BED I’M AN ANIMAL
---
MASTER IS HERE!
I HAVE NO SLAVE ! I'M 42 YO MASTER FROM ITALY I LOOK FOR A SLAVE TO ME ! EVEN 24/7 ! I CAN COME TO YOU NO PROBLEM FOR ME ! BUT BE SURE ! BECAUSE I'M GOING TO ABUSE YOU FISICALLY AND MENTALLY .
I WILL RAPE YOU AND FORCE YOU TO DO Bondage, hot wax, Enema, Collar / Leash, Confinement / Caging, Dacryphilia (excitement to tears), Hair Removal / Shaving, Elettrotortura Whipping Game knife, bitten, mummification, kidnapping, slaps the face, Spanking, Breast / Nipple Torture, Suspension, Soil, Tools, Chastity, 'Pull your hair / hair, Toilet human, physical humiliation, verbal humiliation, Urolagnia / fetish for urine, Voyeur (exhibition).
THIS ONLY IN YOUR LIFE THEN ON THE BED I’M AN ANIMAL
- tijgie{K}
Kluk las dat stukje net voor met een Italiaans accent. Hahaha tis is briljant.

All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
-
Oooh hahaha dat had ik ook wel willen horen 

- kitten
Op OK-Cupid:
Hij: "Interessante profiel!"
Ik: "jammer dat je reactie dat niet is."
Hij: "Ik snap je niet!?"
Wat moet je d'r mee he...
Weet er iemand trouwens hoe ik OK-cupid kan opzeggen? Ik wil gewoon heel mijn profiel weg hebben daar.
Hij: "Interessante profiel!"
Ik: "jammer dat je reactie dat niet is."
Hij: "Ik snap je niet!?"
Wat moet je d'r mee he...

Weet er iemand trouwens hoe ik OK-cupid kan opzeggen? Ik wil gewoon heel mijn profiel weg hebben daar.
geen idee, maar als je het weet, hoor ik het graag van je.