Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
kitten

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door kitten »

Awwww da's wel echt kut zeg! :icon_sad: En ik ga jullie morgen dus ook niet zien...? :nopompom:

Beterschap joh! Ik hoop dat je gauw opknapt! :hug:
Pluu

Bericht door Pluu »

Well, we hebben ons wel voorgenomen om morgen een "Mack's party - take 2" te ondernemen, maar de definitieve beslissing of dat doorgaat hangt nog even af van hoe we opstaan morgen.

Het zou wel een doorbraak zijn. Normaal is het zo dat ik met mijn energie-problemen en overprikkelings-problemen maar energie heb voor 1 druk ding per weekend. En helemaal in combinatie met ziek zijn, dat laat meestal 0 dingen per weekend over. Als ik over mijn energielimiet heen ga wordt ik een draak, heb ik niets meer aan dingen, en betaal ik er na afloop voor met een aantal dagen total loss zijn.

Nu ben ik sinds kort met een behandeling neurofeedback begonnen tegen de ADHD-klachten, en dat slaat geweldig goed aan. 8 sessies gehad nu, mijn hoofd functioneert stukken beter. Veel meer energie, veel minder snel overprikkeld, veel minder moeite met schakelen/veranderende planningen/etc. Aan die neurofeedback heb ik het uberhaupt te danken gehad dat ik met een halfziek hoofd nog richting een feestje ben gegaan vandaag, normaal gezien zou ik af hebben gezegd. Morgen wééér een poging doen.. daz wel het uittesten van de grenzen van deze nieuwe energiebron.

Maargoed, we zijn het dus wel van plan :). Dat we ons dat voorgenomen hebben mag al een wonder heten, aangezien ik een maand geleden poging 1 al niet gewaagd zou hebben, laat staan een poging 2 overwogen. Maar of poging 2 ook daadwerkelijk gaat lukken, dat weten we morgen pas.

Mack heeft in ieder geval zijn cadeautjes en zijn verjaardagshug al gehad. :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Kut dat jullie gewoon in de buurt waren! Jullie hadden zo hierheen mogen komen, zeker om een nachtje te crashen nog, morgen nieuwe ronde voor het feestje...
Maar idd, dat zuigt een big time! :icon_sad:

:close_knuf:
MILF :grin_ani:
Pluu

Bericht door Pluu »

Was inderdaad wel gezellig geweest juffie, ik was wel benieuwd geweest naar jullie nieuwe huisje..
rubyvita

Bericht door rubyvita »

WAHAAAARGHHHHHHH!
Ongecontroleerd, 1,2,3,here I go...

Waarom zijn bananen krom? Waarom is het ultieme verweer zodra je kritiek hebt op iemands wijze van communiceren en de ontbrekende transparantie daarin, vaak dat je gewoon jaloers bent?
Ik vind dat echt zo'n monddood makend argument, want hoe bewijs je nu dat je niet jaloers bent?
Dat is onmogelijk!

Waarom maak ik me daar úberhaubt druk om?
Wat is er zo fokking moeilijk aan eerlijk en helder zijn tegenover iemand? En waarom schat ik dat soms toch zo fout in?

Als je vraagt aan iemand of hij toevallig bezig is iemand anders het hof te maken omdat je die signalen oppikt en daar niet tussen wil zittten , en daarbij ook zegt dat het prima is als die persoon liever met iemand anders is, omdat je geen toekomst wil met diegene, wat is dan de kick van het verzwijgen? Hoeveel grootheidswaan heb je dan om te beweren dat de kritiek voortkomt uit jaloezie?
Ik ben geen 14 jarige puber!

Waarom hebben sommige mensen het EQ en reflectievermogen van een ei?
Hoe dom kun je zijn ? En waarom laat ik me toch in met dat soort types?

Mudfights zijn hilarisch en zoooo stom.

Zo....dat lucht op!
JJV

Bericht door JJV »

rubyvita schreef:Wat is er zo fokking moeilijk aan eerlijk en helder zijn tegenover iemand?
denk dat je daar al een komplete rant an sich aan kunt wijden...
wat de een 'eerlijk' vindt hoeft de ander al niet als zo te ondervinden. blijkt.

'eerlijk' is vaak persoonlijk gekleurd.

maar idd
communicatie en eerlijkheid

soms zouden mensen gewoon elk hun eigen eilandj.. ow.wacht.. dat veroorzaakt meer problemen dan t oplost,.
ik denk met je mee in ieder geval
(let me know als jij (of ws) wel een oplossing vindt)
~\v/~
rubyvita

Bericht door rubyvita »

[quote="JJV]'eerlijk' is vaak persoonlijk gekleurd[/quote]

Ja, daar begin ik ook langzaam achter te komen. Ik ga er misschien vrij naiéf vanuit dat eerlijkheid beantwoord word met eerlijkheid.

Bedankt voor het meedenken JJV!

(enneh, ik weet gelukkig ook dat er genoeg mensen die wel eerlijk en transparant zijn )
elise

Bericht door elise »

Dat verzwijgen/ontkennen is meestal gewoon 'opties open houden' .
Als 't met die ander niet lukt, dan heb ik tenminste jou nog. ofzo.
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Ik vraag me af wat die mannen in jouw leven bezielt, Ruby.
Je vraagt volgens mij niet teveel van een vent. Een beetje eerlijkheid en respect is wel het minste wat ze moeten kunnen geven.
Daarbij ben je een van de leukste, mooiste vrouwen die ik ken. Het lijkt wel of die kerels stekeblind zijn.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
mej.s

Bericht door mej.s »

Waarom moet er 14 km file staan op de A50 als ik van het noorden naar de Achterhoek wil en ik geen andere mogelijkheid heb dan die A50 :evil: . Waarom is het nog winter én mist. Gisteravond sneeuwde het weer en heb het wel gezien met alle kou en sneeuw. En ik heb eigenlijk veel te weinig tijd om alles 1 dag te stoppen met werken, fysio en eind van de week vakantie en moet nog shoppen en een koffer kopen voor mijn dochter. Wanneer heb ik daar tijd voor *stressssssssssssssssssssss* . Tijd voor vakantie dus en zen :)

Communicatie is een vak op zich en jaloezie het groene monster wat veel stuk maakt. Godzijdank ken ik het niet en mijn vriend ook niet.
petra

Bericht door petra »

sneeuw ja gister gezien, haat het hoeft niet meer nu....

mej s ik wens je een hele fijne vakantie toe (zonder stress hoop ik)

peetje :inluv:
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

waarom gaan bloemen dood?
zodat je op een ochtend uit bed komt en het hele huis weer somber is omdat dat ene bosje tulpen besloten heeft dood te gaan! heb ik jullie niet goed verzorgt? kregen jullie niet genoeg water van me? nee ik was er altijd en je kreeg een hele vaas vol! dan mag je het best wat langer dan 2dagen doen!
egoistische rottulpen!

en waarom gaan de shampoo fles en de cremespoeling fles nooit tegelijk leeg zodat je je eigenlijk schuldig voelt als je de shampoo weg gooit omdat daar nog wel wat in zit maar je anders het ene merk met het andere moet gaan mixen en dat voelt gewoon niet hetzelfde!

en waarom blijft een stom wondje wat komt van een deurklink for christ sake
weken lang zitten! terwijl mijn mooie blauwe plekjes striemen enz enz na 1 dag al weg zijn! ik wil ruilen!

en wie stopt er nou grint in een muur zodat als een gek je achternakomt met een engstroomstotend ding je je hele rug open haalt! en nu dus maar even een antibiotica zalfdingetje hebt gehaald wat je zelf niet op kan smeren! dus mag je aan je lieve moeder uit gaan leggen dat iemand nu hele mooie bloedsporen op zn muur heeft (wat overigens heel erg meevalt! its not fair!)

is er nog meer om over te zeiken? nee?
vdorie...ik vind da zo leuk! :nopompom:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Bluh! Er zijn twee letter op ijn toetenbord die het niet eer doen! Ineen! Hoe kan ik e nou online uitdrukken zo. coputer zijn zo to!!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

hihi de S en de M
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ooooh het i een teken van boven! :clown:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie