@ kitten: Twitter post bij mij normaal door naar Facebook (alleen laatste tijd ineens niet meer

) & Hyves, waar ik ook die mensen op heb zitten die hier in de buurt wonen. Dat was gewoon makkelijker dan direct op de man af vragen. Zoals je hebt kunnen lezen, vind ik dat heel moeilijk. Plus dat er op deze manier wellicht hulp uit onverwachte hoek zou kunnen komen (mensen waar ik niet direct aan zou denken om het überhaupt aan te vragen, maar die bijv. het carnavallende zuiden willen ontvluchten ofzo).
Ik zal waarschijnlijk ook wel veel meer lezen in je post dan je werkelijk schrijft en bedoelt, dus hoe sarcastisch en/of snerend moet ik het opvatten?
@ puppie: ah, Delft...dan is het nog wel een flink stuk verder dan 10 km. Ik dacht dat je in Rijswijk woonde

.
Ik heb overigens nog niks van de betreffende vriendin gehoord. Ze zal wel niet in de gaten hebben gehad dat ze sms heeft

.
@ vode: heb je nog de meterstanden die voorgaande jaren zijn doorgegeven? (indien dat mogelijk is dan, weet immers niet hoe lang jullie daar al wonen)