Gefeliciteerd met je collar

madeleine

Re: Gefeliciteerd met je collar

Bericht door madeleine »

Ook van mij de hartelijke felicitaties. Hertz dat heb je heel mooi omschreven.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
petra

Bericht door petra »

http://bdsmtraffic.jouwsex.nl/wat-is-een-collar.html" onclick="window.open(this.href);return false;

wie kent deze 3 stappen in de collar? zie link

ik zit nu in een heerlijke D/s relatie.
hij wil me ws een collar geven ik ga hier nog over praten...
ben vereerd en voelt ook goed enzo
maar toch gaat zo snel.... sneltrein effect onwijs fijn en super vertrouwd allemaal,
zou graag reactie willen lezen
alvast bedankt
Voleuse

Bericht door Voleuse »

# De Collar of Consideration, zeg maar de kennismakingscollar

# De Training Collar, oftewel de oefencollar

# De Slave Collar, ook wel de formele collar genoemd.
Ik ken het wel (van horen zeggen). Maar lang niet iedereen gebruikt een collar in deze drie trappen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
mej.s

Bericht door mej.s »

Mjah, ik ben geen slaaf, dus ik heb niets met deze stadia om een collar te krijgen. Ik heb mijn collar gekregen toen we daar beide aan toe waren en dat duurde een paar maanden zonder eerst te trainen of wat dan ook. Ik vraag me af wat er te trainen valt, maar kan best zijn dat ik meer waarde hecht aan de collar en van wie ik deze krijg, dan hoe het zou horen of moeten in (on)geschreven regels.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik vind de 'drie stadium' collar meer iets voor mensen die alleen een D/s hebben zonder verdere relatie.

Hangt een beetje van jouw gevoel af misschien of je dat ok vindt. Zelf vind ik dat je hem dan ook een proef periode mag geven. :)
**Self Rescuing Princess**
petra

Bericht door petra »

eireann_S schreef:Ik vind de 'drie stadium' collar meer iets voor mensen die alleen een D/s hebben zonder verdere relatie.

Hangt een beetje van jouw gevoel af misschien of je dat ok vindt. Zelf vind ik dat je hem dan ook een proef periode mag geven. :)

dat is al niet zo hier D/s wel maar der zit een relatie bij, en wat ik zelf lees heeft het een betekenis, daar waar ik respect voor heb want een collar is niet zo maar ff iets

vind de proef periode wel mooi

thx
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

Bij ons is het wel zoiets... Niet precies in die drie vormen. Maar wij hebben wel absoluut verschillende gevoelens bij verschillende vormen.

Wij vinden allebei dat een collar even zwaar is als trouwen. Trouwen doen we nog niet.. een 'echte' collar dus ook nog niet. Maar omdat Bite wel wilde aangeven dat ik zijn meisje ben heb ik nu dus een soort oefencollar..

Misschien een beetje vergelijkbaar met een vriendschapsring-verlovingsring-trouwring? Dan is mijn collar een soort vriendschapsring ofzo? 'Wij horen samen en we zijn heel blij met elkaar, maar we zijn nog niet toe aan langdurige zware beloftes'?
thaliya

Bericht door thaliya »

Ik ken de 3 stappen ook... In mijn eerste relatie had ik in het begin alleen een virtuele collar, op de chat dus. Dat was meer om irritante Doms op een afstandje te houden. En een "echte" real-life collar kreeg ik na een paar maanden. Een kettinkje dat ik dag en nacht om had. Dat was toen we er beiden aan toe waren.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

bij ons kwam de collar vrij snel, maar dat was ook omdat we daarvoor al lang gepraat hadden over alles. En daar is kort daarn een ring bij gekomen zodat ik ook zonder de collar te dragen toch iets draag. Maar misschien doen wij het helemaal anders dan anderen omdat we er van tevoren lang over hebben nagedacht en veel over hebben gepraat. De collar en ring waren meer een soort van bevestiging. Als dat zo een beetje duidelijk is.
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

In mijn beleving zou dat dus niet passen. (maar ik hoop dat iedereen het zo doet als hij/zij zelf wil!)

Een collar na een paar maanden.. Dat zou echt hetzelfde zijn als iemand die me na 2 afspraakjes zou voorstellen om te trouwen.. Hihi
petra

Bericht door petra »

ik las het andere draadje al over collared worden en de betekenis ervan, dat het voor iedereen anders is en gaat... tis een gevoel.....

ik begrijp wel als je in een D/s relatie zit zoals de meesten hier dat het een hele stap is, ik bedoel D/s stel die samen woont is anders dan mijn situatie

ik ben getrouwd en daarnaast een D/s relatie

we hebben besloten na lang praten, lezen vragen en dan samen een besluit gemaakt dat ik zijn collar draag als we samen zijn waar dan ook.
verder niet.

eigenlijk ben ik best happy, tis alleen als of ik droom, alles waar ik van droomde en verlangde is er ineens. soms zoiets van help knijp me is ut echt?
ook dat is weer iets om over te kleppen... offtopic....

peetje :inluv:

ps thx voor de reacties super:-)
thaliya

Bericht door thaliya »

@ tippi: ik snap wel wat je bedoelt en het ligt er idd net aan hoe je iets voelt. Voor mij voelde die collar na een paar maanden als een soort "verkering" of zo. Ik heb van een vanilla vriendje ook wel eens na een paar maanden een ring gekregen. En dat voelt echt anders dan een verlovingsring of trouwring.
Die collar die ik toen had (dat kettinkje) was vooral bedoeld om altijd iets van hem te dragen. De volgende stap zou zijn geweest om een collar te hebben die nooit meer af kon en "trouwen" wilden we ooit doen met de rozenceremonie. Maar zover is het nooit gekomen...

Maar, zoals je al zei: iedereen moet vooral doen wat hij/zij wil. Ik vind het leuk om verschillende reacties te lezen :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gesloten