Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Nadia

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Nadia »

Rekenen op iemand die er niet voor je is.... is erger dan alleen zijn...
Voleuse

Bericht door Voleuse »

De wereld vergaat echt niet als je hem loslaat. Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Zo heel veel verschil is er volgens mij niet tussen de situatie nu en de situatie zonder hem, behalve dat je niet elke keer teleurgesteld wordt, niet elke keer verwachtingen hebt die niet uitkomen, niet elke keer lekker gemaakt word als er niets is... Er zijn echt wel mensen die kunnen wat hij kan. Hij is niet de enige die met een zweep kan zwaaien... Geef die anderen een keer de kans! :kiss:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Crownless

Bericht door Crownless »

Je hoeft het ook niet los te laten, maar zien als iets anders. Nu is hij je laatste hoop, je barmhartige samartaan want wie zou er anders met je willen spelen? Het nadeel van zo'n instelling is dat je niet evenredig in de relatie staat. Het lijkt nu net alsof hij geeft (want je vindt jezelf obviously niet aantrekkelijk voor andere dominanten want 'wie zou je anders willen geven wat je nodig hebt?) en jij neemt, omdat je jezelf onaantrekkelijk vindt.

Terwijl hij ook neemt. En jij ook geeft. Jij geeft jezelf, iets wat jij nu niet op de juiste waarde schat, want jij bent echt wel de moeite waard! Je geeft je onderdanigheid. Je kwetsbaarheid. Je lichaam. Je seksuele energie. Je liefde. Je subbigheid. Je, nou ja, alles.

Je geeft net zoveel als hij. Maar als je dat zelf niet ziet, ziet hij het misschien ook niet. Hij kan je zo behandelen omdat je toch wel terugkomt. En omdat hij misschien zelf ook het gevoel heeft veel meer te 'moeten' geven dan hij krijgt.

Daarbij proef ik uit je woorden dat wanneer er een andere dominant zou zijn die je zou willen domineren, je het beloftes maken en afzeggen niet meer zou pikken en weg zou gaan. Grote kans dat hij dat aanvoelt, en er ook niet veel moeite in zou willen steken anyway. Niet omdat hij een slecht persoon is, maar omdat het een valkuil is waarop relaties kunnen stuklopen.

Je kunt hem zien als een reddingsboei, dat helpt op de korte termijn een beetje, maar niet super. Je kunt ook leren zwemmen om de reddingsboei heen. Klein stukje, dan weer terug. Om weg te zwemmen als de tijd daar is.
Je kunt hem ook zien als een mededrenkeling. Of gewoon iemand die jou net zo hard nodig heeft als jij hem. Zonder jou is 7th slechts heerser en redder van de afstandbediening (of evt andere subs? Heeft hij die?).
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

zucht....ja hebt ook echt gelijk (en mooi en duidelijk omschreven trouwens! ik snap het echt!) maar tis wel eng...en nouja...

ik ben toch al wel een aantal keer teleurgesteld...en ja ik weet dat iedereen dat wel heeft maar op een of andere manier tilt dat erg zwaar en ja misschien...raakt het ook mijn eigen waarde en ...

ook al geeft 7th erg weinig om mijn gevoelens....als we spelen...geeft hij me precies wat ik nodig heb...die zorg....die liefde die pijn ....en nouja alles.

en ik ben....idd best bang dat anderen dat me niet willlen of kunnen geven...
en dat is slecht...maar zucht ik ben zo bang...ik ben zo teleurgesteld soms...dacht dat het echt anders zou zijn als ik ouder zou zijn.

maar ik ben nog steeds nouja...ach weet ik niet...ik snap je...maar het is zo moeilijk!
en weet je soms is Hij ineens zo lief! dan...dan hoef ik niet eens te vragen of Hij met me wil douchen dan doet Hij dat gewoon...en Hij neemt me soms spontaan mee uit eten en...en

dan is Hij gewoon lief en heb ik echt het gevoel dat Hij wel iets om me geeft weet je... en we hebben ook afgesproken dat we niet meer zouden worden dan ...dit en dat verwacht ik ook niet...

maar...soms heeft het even een moeilijke periode...en ja ik ben soms wel bang dat anderen me nie willen... nogmaals...er is wel wat aan vooraf gegaan...
aan teleurstellingen enzo... wat weer lijd tot jaloezie enzo en dat wil ik niet voelen! en...word dat niet eger...als ik helemaal niks meer heb om op terug te vallen?

maarja...je hebt wel gelijk...ik...denk wel dat het misschien wel stuk is....
ik weet het soms even niet.

maar oke na een boos mailtje van mijn kant is het enige wat ik van Hem gehoord heb ook alleen nog maar "is goed, je hebt ook gelijk" en verder niks...daar heb ik dus geen reet aan.

ik wil geen gelijk hebben....wil al helemaal geen "is goed" als ik heb geschreven dat ik even helemaal niks meer wil!...zeg maar.
Nadia

Bericht door Nadia »

Brabbeltje, ik begrijp zo goed hoe je je voelt. Gelijk krijgen, mijn god alsof het daaaaarom zou gaan! Nee dat interesseert mij (en ik denk jou ) toch geen fuck? Hou verdomme rekening met me/jou, daaaar gaat het toch om? Zorg voor een sub, wees lief voor een sub.... dat is toch wat een Dom hoort te doen..... Als je dat niet kan/wil, wat ben je dan voor waardeloze dom?

Meisje, ik kan je niet helpen, je moet dit alleen doen. Kap het af, kies voor jezelf. Ja dat is moeilijk, been there done that. Maar geloof me, je krijgt er iets voor terug. Heel veel zelfs. Namelijk... jezelf....
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

zucht jah been there also.... 2 keer... mijn record is 3 weken...

en dan zegt Hij weer iets waardoor ik Hem wil bespringen...we spelen al meer dan een jaar... Hij kent mijn triggers als maar 1 ander...en die ander heeft geen intentie er iets mee te doen :S

zucht Hij weet Hoe hij me geil krijgt....en...nouja als ik geil ben doe ik veel... gooi er subbiestuiters bij en ik word wanhopig....en dan als ik ja heb gezegt...dan doet Hij veell voor me... alleen...des te langer we bezig zijn...deste kort affer Hij word enzo.

ach ik weet het niet. Hij is lief...maar ook weer niet. maar is en blijft wel de eerste die Zijn beloftes nakwam.. enzo.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Nouja, dat hij de eerste is is opzich niet zon prestatie toch. Als hij het nou consequent altijd zou doen, dan is het wat waard. Als een vriendin zou doen wat jij doet, in dezelfde situatie zou zitten, wat zou je haar dan aanraden?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
vode

Bericht door vode »

Heeft er niemand een vakantiehuisje/appartementje aan de zee ofzo waar ik een weekend heen mag vluchten? *loopt tegen de muren op*
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Appartementje in de buurt van de zee, check! (zo'n 2km van Kijkduin)

Alleen, ik woon er ook in enzo.. :nopompom:

Sorry :icon_sad:

*knuff* :close_knuf: :aai:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Had je geen katten oppas nodig Feline? ;) win-win!
**Self Rescuing Princess**
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Ja, dat wel.. maar dat duurt nog wel even (16/17 april; 23/24/25 april; 30 april/1 mei). Lijkt mij dat vode liever gister dan vandaag al ffkes weekendje weg wil eigenlijk.. Maargoed, het zou best kunnen, denk ik.
vode

Bericht door vode »

16/17 april ben ik zelf ook bezig. Maar wie weet in de andere weekends, ik kan misschien wel een van de twee andere, dat weet ik helaas pas middel april ivm financiën en treinkaartjes enzo :$
kitten

Bericht door kitten »

De batterij van mijn PDA is na een dag intensief gebruik LEEG. En dat kán. Ik gebruik hem immers intensief. Maar die kut micro USB stekkertjes zitten zo friggin losjes, dat ik ze niet kan gebruiken als ik de PDA ook wil gebruiken!! Dan piept ie elke 3 seconde dat de batterij leeg is en moet ik dat kutstekkertje weer aandrukken. Wat was er mis met mini USB?? Ik vind dit echt GEEN verbetering!! *vloek ende tier*

Op mijn laatste 3% accu... :bye: nu moet ik stoppen, want t kreng moet laden. :eerie:
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Op zich heb ik geen slechtere ervaring met micro usb dan met de mini-variant.
Misschien kun je eens kijken of je met iemand van lader kan wisselen; soms past een bepaalde lader net niet lekker op jouw telefoon.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Toran

Bericht door Toran »

Het wil ook nog wel eens in het kabeltje zelf zitten. Ik heb ook zo'n micro-usb ding, en 't kabeltje wat ik thuis heb zit erg los, en valt om de haverklap uit.. 't kabeltje wat ik op kantoor heb, klikt er makkelijk in, en komt er niet zomaar meer uit..
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Plaats reactie