harde grens

Sabrina

Re: harde grens

Bericht door Sabrina »

Eens met Gilraen, niets mis met wat langere mailcontacten. Een gezicht erbij is leuk, maar een contact valt of staat eerder met hoe iemands karakter is dan met het hoofd wat erop zit. Dat karakter kun je ook prima ontdekken via mail, skype, msn of wat dan ook.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Pluu

Bericht door Pluu »

Iemand die jou nog nooit heeft ontmoet, en nu al praat over het verleggen van jouw grenzen? Ik ken jullie allebei niet, maar zoals je het beschrijft wekt het geen positieve indruk. Grenzen verleggen kan, als je elkaar vertrouwt, en er allebei voor kiest, maar als hij voor het eerste contact al heeft besloten dat hij bepaalde grenzen van jou wil verleggen.. dan komt dat niet over alsof hij jouw grenzen en jouw tempo gaat respecteren.

Op basis van dit verhaal zou ik zeggen, laat deze lekker schieten, er loopt vast wel wat beters rond.
Jowela

Bericht door Jowela »

Ik denk inderdaad dat als Hij in een later stadium erover was begonnen mijn alarm bellen niet af waren gegaan en ik wellicht ervoor open zou hebben gestaan om het in ieder geval te bespreken.
Bedankt, want jullie hebben me met jullie mening geholpen dat ik bij mijn besluit blijf en Hem niet opbel ondanks dat ik het liefst vandaag nog ga ervaren hehe. Zoals ik al zei, ik heb geen geduld.. :roll:
Ik geloof wel dat het niet helemaal duidelijk was over welke Dom ik het nu had. Dus dat wil ik nog even verduidelijken.
A, de Dom die was afgehaakt was diegene die het over mijn grenzen had. Deze heb ik ook in het echt al een keer ontmoet en we zijn toen wat wezen drinken op neutraal terrein.
B, daar heb ik nog steeds contact mee maar nog nooit gezien. We hebben inmiddels wel een afspraak staan. Deze Dom heeft het nog nooit over mijn grenzen gehad en is tegen het passieve aan. En Hij zegt ook dat als ik zelfs tijdens het spel nog van gedachten verander dat dat mogelijk is en dat we dan stoppen.
kitten

Bericht door kitten »

Oh, die laatste mag dan een hele correcte D zijn, ik zou er toch wel op afknappen. Doe mij dan maar de meer spannende D die wat duwt tegen dingen die eigenlijk niet mogen. Leven is niks zonder risico's. :)
Pluu

Bericht door Pluu »

:|

Klinkt alsof Dom A niet echt vertrouwd voelde, en je gevoelsmatig voor Dom B niet echt warm loopt. Tijd om een Dom C te zoeken?
thaliya

Bericht door thaliya »

Eens met Pluu :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Jowela

Bericht door Jowela »

@ Kitten, spannend is inderdaad leuk en aantrekkelijk. Daarom zit Dom A ook nog regelmatig in mijn hoofd :icon_sad:

@ Pluu, misschien wel maar over anderhalve week ga ik (als alles door gaat.. 1ste keer ging ook niet door) Dom B ontmoeten op neutraal terrein dus ga dat nog even afwachten en anders is het inderdaad toedeledokie met hem.
ericadventure

Bericht door ericadventure »

Ik zie dat je op je gevoel af gaat en volgens mij zijn die alarm bellen er niet voor niets. En zeker als je net begint is je eigen gevoel daarin belangrijk. Spannend of niet blijf naar jezelf luisteren
Gesloten