Verantwoord vastgebonden achterlaten

Reza

Verantwoord vastgebonden achterlaten

Bericht door Reza »

Zoals de titel al deed vermoeden; ik wil graag mijn partner vastgebonden en echt alleen thuis achterlaten, maar ik wil natuurlijk niet het risico lopen dat er onverhoopt brand uitbreekt en mijn lief in vlammen opgaat of kans maken op andere rampscenario's :) Vastgebonden betekent in dit geval alleen dat hij met één hand of met een collar aan een ketting aan de muur vastzit, dus hij loopt sowieso geen kans op per ongeluk afgeknelde ledematen enzo.

Eerst had ik bedacht om ergens een sleuteltje te verstoppen, en hem zijn telefoon te geven zodat hij mij in geval van nood kan bellen om te vragen waar het sleuteltje ligt. Alleen is dat plan niet helemaal failsafe (hij kan het sleuteltje vinden, mijn telefoon kan de geest geven, etc), en ook niet zo vlot. Kortom; ik wil dat hij in geval van nood snel los kan komen, maar ik wil bij thuiskomst ook 100% zeker kunnen weten dat hij geen gebruik gemaakt heeft van die mogelijkheid. Bijvoorbeeld door een met een plastic CB slotje af te sluiten doosje binnen handbereik op tafel te zetten. Alleen heb ik geen plastic cb slotjes meer, en volgens mij ook geen afsluitbaar doosje/dingetje/wat dan ook om een sleuteltje in te doen. Ik heb ook het idee dat het veel makkelijker moet kunnen, maar geen idee hoe. Iemand een goed idee?
Deleted User 178

Re: Verantwoord vastgebonden achterlaten

Bericht door Deleted User 178 »

Misschien de sleutel binnen handbereik leggen, maar dusdanig verpakken dat het 1. snel opengaat en 2. niet herstelbaar meer dichtkan?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Plakband!

dat zie je toch altijd als dat los is geweest? Kan je de sleutel mee vastmaken.

En dan ook een klein plakbandje aan de buitenkant van de deur, zie je of de kamer open is geweest
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Een dichtgeplakte envelop beschreven door jou met jouw handschrift.
MILF :grin_ani:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Geniaal Juffie :)
Deleted User 178

Zoiets bedoelde ik ja! hihi... alleen kon ik even niet op een goed idee komen.
Reza

Bericht door Reza »

Ik zat ook al te denken over dingen met plakband, maar dat kun je altijd wel weer opnieuw plakken (en ik zie mijn lief er ook wel voor aan om dat te doen, plakband losmaken, filmpje maken van zichzelf terwijl hij vrolijk door de kamer huppelt, nieuw plakband om sleuteltje doen, zichzelf weer vastmaken en braaf doen alsof er niets gebeurd is en dan later het filmpje mailen :)). Maar de envelop klinkt inderdaad failproof!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik had wel bedacht dat je dan eerst het huis verder plakbandvrij moest maken :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

OH ! je kan de sleutel ook onder de poedersuiker leggen ofzo :) lukt je nooit om niet te knoeien!

wederom, de poedersuiker meenemen.

envelop is praktischer denk ik :)
Deleted User 178

hihi.. nu zie ik een sub voor me.. helemaal onder de poedersuiker.. maar weer netjes in collar aan de muur.. "neuuh... ik deed niks hoor :hypocrite: "
dbj

Bericht door dbj »

Allemaal leuk bedacht, maar.... in geval van èchte nood (brand is dan wel het ergste wat je kan bedenken) zal ie wellicht in paniek kunnen raken en dan??
Stel, hij kan bij die verzegelde envelop, maar door de paniekerige reactie raakt die envelop -of de sleutel- buiten handbereik, dan heb je dus een héél serieus probleem.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

De hele kamer instrooien met poedersuiker behalve het hoekje waar sub mag staan! Dan hoeft ie geeneens vast te zitten!

en na dien mag hij het zelf op stofzuigen :)
Reza

Bericht door Reza »

Hahaha... het vraagt inderdaad ook wel gewoon heel erg om dat soort grapjes. Ik kan ook een kastje ophangen, van tevoren van de muur halen, sleuteltje erin en volstorten met iets (poedersuiker, vijf zakken M&M's, of wat dan ook wat vreselijk is om op te ruimen danwel kapotvalt), weer dichtdoen en terughangen, en dan alleen maar tegen hem zeggen "en mocht er écht iets zijn dan is de sleutel daar in dat kastje aan de muur, maar ik vertrouw erop dat je er geen misbruik van maakt" :)

@ dwangbuisjongen: ja, daar heb ik ook wel over gedacht, maar als hij ook zijn telefoon binnen handbereik heeft dan acht ik de kans dat er echt iets vreselijks gebeurt toch vrij nihil. Ik ben sowieso binnen 5 minuutjes thuis als hij in paniek raakt of als er iets is.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Natuurlijk moet je wel rekening houden het het worst kaas scenario, maar hoevaak vliegt je huis gemiddeld in de fik? Of heb je echt een geval van acute nood? Kan gebeuren, uiteraard, maar de kans is echt zooo klein...
MILF :grin_ani:
Wever

Bericht door Wever »

juffie schreef:Een dichtgeplakte envelop beschreven door jou met jouw handschrift.
Damn...ik ben te laat. :x
Ik dacht ook meteen aan een envelop. (oké, zonder dat handschrift...maar als je een vriend hebt die ook echt actief de sporen gaat uitwissen dan kan het wel eens moeilijk worden...zeker als hij een scanner en een enveloppeprinter heeft en wat van IT kent)

Een alternatieve manier die ik ooit eens heb gelezen: de alternatieve ontsnappingsroute in een emmer motorolie (of een niet-doorgetrokken toiletpot) leggen. Dat zal de meeste lust voor die alternatieve oplossing wel wegnemen.

Een webcam kan natuurlijk ook...al moet je dan wel even zoeken naar een programmaatje waarmee je fatsoenlijk kan opnemen zonder dat je harde schijf volloopt en waarbij je opnamen heel versneld kan afspelen.

O, en...als je toch bezig bent: leg dan ook maar een stevige figuurzaag binnen handbereik. Best mogelijk dat die toevoeging alleen leuk is in fantasie, maar toch... :bloos: *

@dwangbuisjongen: ik begrijp de reactie, maar je moet ook realistisch blijven: 100% veilige BDSM bestaat niet. Er is altijd een kans dat dingen mis gaan...dat risico hoort er nu eenmaal bij.
(trouwens...had jij geen slaapzak die zodanig dicht kon dat je er zelf niet uit kon?)

@tippi: dat zie ik mezelf ook nog doen, moest ik de kans krijgen. De hele keuken onder de poedersuiker strooien maar mezelf niet bevrijden. Het is niet eens schijnheiligheid dat ik dan echt niet geprobeerd heb om lost te komen. :mrgreen:

*en diegenen die de overduidelijke referentie niet snappen moeten dringend wat meer horrorfilms zien.
Gesloten