WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Sabrina

Re: WS valt af!

Bericht door Sabrina »

Whooohooo! Go Wever! Go Wever! :static:

En fixertje, typisch dat 't ineens niet meer smaakt! Misschien dat 't toch wel een hele goede invloed heeft somehow?
Mijn afvalperikelen zijn nog niet noemenswaardig... Daarvoor moet de rest om me heen eerst wat stabieler zijn, dan kan ik me weer écht inzetten om verder af te vallen. Ik zwerf nu zo tussen de 101 en 103, en daar ben ik lang niet ontevreden over (het was eerst 110, dus ik heb toch een flinke stap gezet voor m'n gevoel). BMI is bij mij ongeveer 27,5 - 28, dus de 25 komt voor mij ook stukje bij beetje dichterbij :).
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Wever

Bericht door Wever »

Nou...bij jou is er anders evengoed een stuk af, Sabrina. Je hebt groot gelijk dat je er lang niet ontevreden over bent. :thumbsup:

@fixertje: gek...ik eet tegenwoordig eigenlijk meer friet dan vroeger. Toen kon 't echt vele maanden duren voor ik er nog eens aan dacht, maar nu is het iets van toch wel om de paar weken. En ik vind 't best lekker (al eet ik 't nu niet meer met mayonaise...ketchup vind ik even lekker, en dat bevat véél minder calorievetstofdikmakerrotzooi). behalve dan die keer dat ik 't eens met surimi wilde combineren...maar dat soort vis is blijkbaar 'n harde grens voor me
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Thanks Wever! En ik yay hier gewoon even nog een keer... Mijn 101-103 net was wel ietwat optimistisch, 't is meestal meer 102-104, maar nu is 't gewoon 101,5! Dus niet een onsje eronder, want dat vind ik van mezelf altijd zo stom als ik daar blij om ga zijn, maar gewoon echt een halve kilo eronder! Dus nog maar 1,5 kilo tot ik onder de 100 ben, en dan ben ik helemaal supertrots op mezelf! :static:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
dbj

Bericht door dbj »

Sabrina schreef:Dus nog maar 1,5 kilo tot ik onder de 100 ben, en dan ben ik helemaal supertrots op mezelf! :static:
Dan passeer je dus een soort magische grens, dat je jouw gewicht in 'slechts' twee cijfers schrijft.
Heb je toch echt wel iets bereikt :yes:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Precies! En da's voor mij toch al wel een paar jaar geleden, dus dan hang ik echt de vlag uit!
madeleine

Bericht door madeleine »

Sabrina en Wever, wat goed van jullie. Gefeliciteerd met jullie mijlpalen... Ik heb er ook een bereikt. 10 kilo eraf. Nadeel: ik pas niet meer in mijn leren outfitjes ;(.. volgende mijlpaal -4 als buffertje voor het stoppen met roken.. maar daar heb ik nog voor tot het einde van het jaar.. rustig aan maar weer...

sterkte en succes allemaal.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
JerryM

Bericht door JerryM »

Het op gewicht blijven is na een afvalperiode een waardig doel op zich lijkt mij.

Succes iedereen.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

voor mij deze week er 0.4 af. wat het totaal nu brengt op 8,4 kilo. nog even voor de volgende mijlpaal.... zijnde 10 kilo
de eerste 2 zijn al gehaald (onder de 100 en in een rokje passen)
nijntje

Bericht door nijntje »

Goed zo lotus! :static:

Hier ook maar weer eens op de weegschaal gaan staan. Ben al stabiel sinds januari dit jaar. En aangezien ik toen ook gestopt ben met bewust afvallen vind ik dat een prima score. Want ik ben dus ook niet aangekomen sinds die tijd :static:
puppie

Bericht door puppie »

Ik heb een sasweek gehad, dus ik gok op +2 vanavond :biggrin:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik moet en zal ook beter m'n best doen.
Wederom de warme choco gaan skippen (en de ijsjes enzo) en meer bewegen... Op de fiets naar de trein vanochtend, goed begin toch?

Gewicht is echt gruwelijk out of control, en ik zie het zelf ook veel te veel ... (bolle kop :( )

Anyway. Tis maandag, goede dag om te beginnen toch?
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

+2 kilo? In een week? Dan heb je geen sasweek gehad, dan heb je echt lopen bunkeren! :shock:

Ik heb geen enkele motivatie meer. Ik hou van mijn volle boezem, die ik eindelijk weer terug heb en ik weet dat die als eerste zal gaan als ik ga afvallen. Ik ben eigenlijk gewoon best wel blij met mijn lijf. Ik heb een taille en ik hou van mijn ronde heupen. Ik baal van het buikje, maar dat is voor een groot deel ook houding. Wie weet dat ik er over een half jaar weer anders bij voel, maar voor nu ga ik gewoon genieten van het leven. Niet bunkeren, maar gewoon genieten! :)
puppie

Bericht door puppie »

Lol! Het zal hier best wel meevallen, maar als ik daarop reken kan het alleen maar meevallen :)
En super toch als je lekker in je velletje zit :)
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Yay voor gelukkig zijn met je eigen lijf!
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Misschien kun je je dan beter op je houding concentreren? Vaker corsetten gaan dragen :mrgreen: .
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie