Dirty talk of geile praatjes (ervaringen en tips?)

rubyvita

Dirty talk of geile praatjes (ervaringen en tips?)

Bericht door rubyvita »

ahum...naar aanleiding van het "gevoel op afstand topic" moest ik denken aan het feit dat ik erg kan genieten als er tijdens het spel (of telefoongesprek, msn chat ect) op een schunnige manier tegen me gesproken word.( niet zomaar door iedereen natuurlijk hé...voordat mijn mailbox dadelijk volstroomt met geile praatjes)
Er is me welleens gevraagd om de "favour te returnen" waarbij ik spontaan dichtklapte en er geen stom woord meer uit mijn mond kwam/komt :donder: .
Geile dingen schrijven of sms-en; geen probleem! Geile dingen zeggen: tong verloren!

Herkenbaar of niet?
Welke dingen wil je horen en welke niet?
JJV

Re: Dirty talk of geile praatjes (ervaringen en tips?)

Bericht door JJV »

ik heb er ook moeite mee (vond't vaak al snel te plat worden)
maar met oefening kom je .. toch wel een end

zeker als je van bepaalde dingen weet dat iemand er op triggert wordt't makkelijker

.. gelukkig zijn er dingen die onder bepaalde omstandigheden vunziger klinken dan onder andere.

'nat'
'hard'
'trillen'.. zijn woorden die t soms best goed doen

;) zelfs dropje werkt soms * wuift *
maar da's beetje ingesleten
~\v/~
rubyvita

Bericht door rubyvita »

:lol: JJV...onder bepaalde omstandigheden kan ALLES vunzig klinken!
In ieder geval voor mij wel :bloos:

Als mijn hormonen weer eens driftig aan het breakdansen zijn en ik in alles sex zie, dan klinkt bijna ieder woord me geil in de oren, tis triestig maar waar ;)
cinderella

Bericht door cinderella »

Ik kan het niet zeggen en niet op m'n toetsenbord typen of schrijven. Geile ideetjes lukt me nog net om uit te spreken, als er iets in me opkomt, maar dirty talk zelf dus niet. Al zou het geschreven staan, dan lukt het om het uit te spreken, maar daar knap je dan wel heel erg op af, omdat het er dan nogal 'gevoelloos' uit komt.
toen doet er nu niet meer toe
CraZaay

Bericht door CraZaay »

rubyvita schreef:Als mijn hormonen weer eens driftig aan het breakdansen zijn en ik in alles sex zie, dan klinkt bijna ieder woord me geil in de oren, tis triestig maar waar ;)
*zet stem op van Vieze Man van Van Kooten*

Heb jij zin in pepernoten meissie?

Sorry :bloos:
rubyvita

Bericht door rubyvita »

:schater: alleen als ze heel, heel hard zijn!
kitten

Bericht door kitten »

Og chocolat salty balls. :biggrin:

On topic: Ik vindhet heerlijk en probeer me er echt toe te zetten ook dingen terug te zeggen, maar damn wat is dat moeilijk!! Het voelt ook geforceerd. Nu heb ik een D die heerlijk kan blijven praten, dat "meedoen" haast voeelt als "inbreken" op zijn verhaal. Dan kan ik ervan genieten. Hoewel dat gevoel, dat ik toch mee moet doen, ook blijft spelen hoor...
rubyvita

Bericht door rubyvita »

ik stel een cursus voor.. ;)

Is het zo dat vrouwen het moeilijker vinden om dirty te talken dan mannen? Of is dat een onware generalisatie?
En is het gelinkt aan in bed aan durven/kunnen geven wat je wel en niet lekker vind? Want dan moet je toch ook vrij expliciet zijn?
puppie

Bericht door puppie »

Ik heb geen moeite met dirty talken hoor :biggrin:
Mag er ook graag naar luisteren overigens :hypocrite:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Is een schriftelijke cursus ook goed? Exhibitionism for the Shy : Show Off, Dress Up and Talk Hot! heeft er wel een paar hoofdstukken over. :) Geweldige titel, ook. :)

Geen idee hoe het met de percentages zit. Ik vind het zelf makkelijker om aan te geven wat ik wel en niet lekker vind, dan om geile dingen te zeggen. In het eerste geval kun je natuurlijk ook nog volstaan met 'wat je toen en toen deed' en met 'ja, daar --nee ietsjes hoger, ja daar.' en zo. En gebaren enzo. :clown:
CraZaay

Bericht door CraZaay »

rubyvita schreef:Is het zo dat vrouwen het moeilijker vinden om dirty te talken dan mannen? Of is dat een onware generalisatie?
In mijn ervaring wel in ieder geval.
Lucifer Morningstar

Bericht door Lucifer Morningstar »

rubyvita schreef:ik stel een cursus voor.. ;)

Is het zo dat vrouwen het moeilijker vinden om dirty te talken dan mannen? Of is dat een onware generalisatie?
En is het gelinkt aan in bed aan durven/kunnen geven wat je wel en niet lekker vind? Want dan moet je toch ook vrij expliciet zijn?
Dan ben ik een uitzondering blijkbaar. In bed aangeven wat ik wil is dan weer geen probleem.
kitten

Bericht door kitten »

Overigens, als ik flink geil ben en midden in de actie zit, dan is iets als "oh ja neuk me, neuk me, ik ben je slet" een stuk makkelijker... :bloos: Ik heb vooral moeite met dirty talk tijdens voorspel ofzo...
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik ben groot voorstander van zoenen, of een gag -nooit een gag gehad trouwens, maar dat haalt het hele 'shit nu moet ik iets terug zeggen anders dan 'hmmh hmmm' er een beetje uit- :)

Ik kan het ook niet.... schunnig typen ook niet trouwens, wel dingen 'bespreken' over wat je lekker vindt enzo, maar dirty talk, soms is het wel leuk om te horen, maar zelf doen haalt me uit welk enige mojo ik dan ook mocht hebben.

Tijdens spel is trouwens een van de weinige manieren om mij tot zwijgen te brengen met hooguit wat gepiep of gekerm of een zacht kreuntje. -tellen van slagen kan ik dan weer wel als het moet-

Geluid maken vind ik dan 'onbeleefd' -Serieus hoe dat ooit in me hoofd is gekomen weet ik niet, maar t wil er niet meer uit. D'r is er 1 geweest die dat er wel even uit zou slaan, en hij had goed z'n best gedaan qua pijngrens benadering, maar t lukt me niet- Ik houd het er maar op dat het schattig is, zo'n verbijtend stil tiepje :)
**Self Rescuing Princess**
Triskelis

Bericht door Triskelis »

Ik heb (helemaal) niets met "Dirty talk of geile praatjes" (en daardoor is het dus meteen ook niet geil).

Een spannend verhaal, aankondigen van plaats te vinden handelingen, wensen en dromen, het komt er moeiteloos uit. Door telefoon, of over het toetsenbord.

Maar "je bent m'n <piep> <piep> en ik <piep> graag je <piep>", nee het is niet over de lippen te krijgen (tenminste niet opwindend).
Gesloten