(poll) Welke geaardheid en geslacht heb je?

Welke geaardheid en geslacht heb/ben je?

Dominant, man
12
14%
Domina, vrouw
5
6%
switch, man
6
7%
switch, vrouw
19
22%
sub, man
2
2%
sub, vrouw
34
40%
vanille, man
1
1%
vanille, vrouw
2
2%
Andere, namelijk...
5
6%

Totaal aantal stemmen: 86

Wever

(poll) Welke geaardheid en geslacht heb je?

Bericht door Wever »

Ik heb deze poll al eens eerder opgesteld, maar dat was een paar jaar en forumcrashes geleden. En toen zero het opperde (in dit draadje) heb ik er maar een poll van gemaakt.

Dus...ik stel voor om in dit draadje voornamelijk te reageren met een stem en/of een motivering van je eigen keuze, en zero's draadje te gebruiken om iets te proberen zeggen over wat het over WS en/of de scene in het algemeen.

Ik heb vanille er maar bijgegooid omwille van gerrie. Het zou me verbazen moesten er meer dan 10 vanille's reageren, maar evengoed...waarom niet?

O, en ook: iedereen mag zelf kiezen wat je onder sub, switch of Dom(me) verstaat, dus sadistische subs, masochistische Dominanten en dergelijke meer...euh...kies maar waar je het meest mee identificeert. :)
neufke

Re: (poll) Welke geaardheid en geslacht heb je?

Bericht door neufke »

:worshippy:

Goed geregeld Wever, Thnx!
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik ben dus een vrouwelijke switch.
Ik speel enkel als sub nu al een heel tijdje omdat Hertz geen switch is. Dit vind ik prima, maar ik blijf me wel switch voelen en niet enkel sub. Of zoals guilty ooit zo mooi zei: dominant en onderdanig.
faery

Bericht door faery »

Vorige keer dat ik dit invulde was ik nog sub :static:

Overigens zou deze poll nog cooler worden als seksuele geaardheid meegenomen was, maar dan krijg 25 opties, en dat is wat veel...
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

en ik ben toch benieuwd wat de 2 "andere" zijn. Ik heb wel een idee, maar dat is nog niet zeker weten......
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Ik kan me voorstellen dat een transgender zich bij de m/v bordjes niet thuis voelt, maar verder sluit de poll volgens mij niet zoveel uit.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
neufke

Bericht door neufke »

het is wel superopvallend dat er nu al zo'n groot verschil zit tussen sub man en vrouw... 2 om 9......
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik ben ook een hokje opgeschoven van sub naar switch. :)
MILF :grin_ani:
Frodo
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frodo »

Omdat deze site oorspronkelijk voor vrouwelijke subs opgezet is denk ik zero ;)

F.
neufke

Bericht door neufke »

Frodo schreef:Omdat deze site oorspronkelijk voor vrouwelijke subs opgezet is denk ik zero ;)

F.
ow, thanks Frodo, weer wat geleerd...... Hmmm, dat verklaart eigenlijk ineens een hele hoop.... ;)
kitten

Bericht door kitten »

Ik ben ook wel benieuwd naar de twee anders-stemmers!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Och Bite als je alle opties wilt toevoegen dan wordt die poll zo enorm lang. Dan zal je alsnog zien dat je met 25 keuze mogelijkheden er nog steeds iemand zich buitengesloten voelt. Ik heb geen moeite met "Anders" aankruizen.
lotus {P} schreef:en ik ben toch benieuwd wat de 2 "andere" zijn. Ik heb wel een idee, maar dat is nog niet zeker weten......
Ik ben er daar dus een van, vraag me af wie de ander is.

Wat "Anders" bij mij inhoudt? Laat ik met het makkelijkste beginnen. 'k ben sub, heel erg af en toe switchen din en ik wel eens. Maar dat mag geen naam hebben. Dat is meer een hoe voelt dat nu eigenlijk ervaring voor haar.

Dan het gecompliceerde deel. Ik ben geboren als jongetje, ook zo opgegroeid. Maar door de jaren heen steeds meer twijfel over mijn identiteit en heb me ondertussen ook gemeld bij het genderteam van het vumc. Ben ik een man? Nee! Ben ik een vrouw dan? Ook niet helemaal. Ik heb geen disassociatieve gedachten omtrent mijn penis. Dat ding zit er, hij doet het. Prima toch, maar ik identificeer me er niet mee. Eigenlijk voel ik me het best aan de vrouwelijke kant van neutraal in het man-vrouw spectrum. Zeg een 80-20 verdeling.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Crownless

Bericht door Crownless »

Nog steeds een vrouw, nog steeds switch.

Jammer dat Bryan nooit online komt, dan ging de man-switch score wat omhoog.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Wever

Bericht door Wever »

faery schreef:Vorige keer dat ik dit invulde was ik nog sub :static:

Overigens zou deze poll nog cooler worden als seksuele geaardheid meegenomen was, maar dan krijg 25 opties, en dat is wat veel...
Op andere fora heb ik wel gezien dat er een mogelijkheid was om per thread meerdere pollvragen te stellen. Dat is hier niet het geval, maar niemand verbiedt je om daar een andere poll van te maken (het is echt niet zo moeilijk, en kost niets :) ).

Wat mijn eigen stem betreft: switch en man.
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Ach..zal ik het mysterie van de tweede anders dan maar blootleggen? ;)

Ik ben vrouw maar identificeer me niet als sub/dom/ of switch. Wel als masochist of bottom.
Dus vandaar de tweede "anders".
Gesloten