Dirty talk of geile praatjes (ervaringen en tips?)
- eireann
- Site Admin
Re: Dirty talk of geile praatjes (ervaringen en tips?)
geeft niks Triskelis, humor/lachen schijnt ook belangrijk te zijn 

**Self Rescuing Princess**
Ik heb er altijd al grote moeite mee gehad om te doen en kan er eerlijk gezegd ook niet tegen als het naar mij gedaan wordt.
Moet ik het zelf doen dan sla ik dicht, sommige woorden krijg ik gewoon niet uit m'n keel lijkt het wel, en ik voel me dan enorm goedkoop en bluh en plat.
Als het naar mij gedaan wordt moet ik óf heel erg lachen óf ik krijg plaatsvervangende schaamte ofzo.
Ik kan wel gewoon heel plastisch uitleggen hoe neuken werkt, maar dan is het de uitlegger in me die praat, niet de verleidster ofzo.
ik ga ook liever voor de gag dan
't wind me zeker niet op (integendeel zelfs)
Moet ik het zelf doen dan sla ik dicht, sommige woorden krijg ik gewoon niet uit m'n keel lijkt het wel, en ik voel me dan enorm goedkoop en bluh en plat.
Als het naar mij gedaan wordt moet ik óf heel erg lachen óf ik krijg plaatsvervangende schaamte ofzo.

Ik kan wel gewoon heel plastisch uitleggen hoe neuken werkt, maar dan is het de uitlegger in me die praat, niet de verleidster ofzo.
ik ga ook liever voor de gag dan

't wind me zeker niet op (integendeel zelfs)
hmmm..nee ik ben niet bepaald stil tijdens sex, ik ben stiller in het spel...ik concentreer me dan op de slagen en op de pijn. Naarmate het spel pijnlijker word komt er ook meer geluid uit mij, het helpt me de pijn te verdragen.
Als ik tijdens sex iets schunnigs wil zeggen..en dat wil ik eigenlijk best vaak als ik sex heb...dan zit er toch een rem op helaas
Ik word me dan gewoon te zelfbewust ofzo en dat voelt niet lekker.
Het lijkt me heerlijk om je zo te kunen verliezen tijdens de actie dat je niet meer weet wat je uitkraamt.
De innerlijke censuur gebied me dan om oprecht te zijn en niet te plat en niet te ordi en niet te zemelig en vooral niet te klef want het moet wel kloppen....(verbale precizie dwang) het kan zijn dat mijn dirty talk dan bestaat uit :
"ja lekker, neuk me, ik bedoel ehhh.....neem me liefdevol en woest...ehh o nee, ik bedoel eigenlijk...ohh ik vind het zoooooo lekker wat je doet...ach nee,dat is ook weer niet wat ik precies bedoel."
Nou zo als jullie zullen begrijpen schiet dat niet echt op dus
Als ik tijdens sex iets schunnigs wil zeggen..en dat wil ik eigenlijk best vaak als ik sex heb...dan zit er toch een rem op helaas

Het lijkt me heerlijk om je zo te kunen verliezen tijdens de actie dat je niet meer weet wat je uitkraamt.
De innerlijke censuur gebied me dan om oprecht te zijn en niet te plat en niet te ordi en niet te zemelig en vooral niet te klef want het moet wel kloppen....(verbale precizie dwang) het kan zijn dat mijn dirty talk dan bestaat uit :
"ja lekker, neuk me, ik bedoel ehhh.....neem me liefdevol en woest...ehh o nee, ik bedoel eigenlijk...ohh ik vind het zoooooo lekker wat je doet...ach nee,dat is ook weer niet wat ik precies bedoel."
Nou zo als jullie zullen begrijpen schiet dat niet echt op dus

- eireann
- Site Admin
heheheh, dan lig je in bed met een woordenboek of synoniemenboek er naast 

**Self Rescuing Princess**
ja
best leerzaam maar het schiet zijn doel een beetje voorbij!

- JJV
rubyvita schreef:Nou zo als jullie zullen begrijpen schiet dat niet echt op dus
.. en't gekke is dat bepaalde expliciete taal op à ndere momenten alleen maar ranzig en onbeschofd is
~\v/~
- JJV
als ik nu bv zou beginnen over't ruw kneden van je tepels.. en er touw omwikkelen
zou je nu naar't scherm zitten kijken van "kerel.. waar hèb jij't over"
zou je nu naar't scherm zitten kijken van "kerel.. waar hèb jij't over"
~\v/~
Bedoel je dat als ik een gewone conversatie voer met iemand en die persoon ineens zou zeggen: "ik kneed je tepels ruw en omwikkel ze met touw, en daarna eet ik een lekkere frikandel schatje"...dat dat dan ranzig en onbeschoft zou zijn?
- JJV
hangt van de persoon en timing af
bedoelde ik
(ongeacht de gewoonheid van de verdere conversatie)
(even daargelaten of je't uberhaubt ranzig vindt om over vleesconsumptie dingen te moeten aanhoren)
bedoelde ik
(ongeacht de gewoonheid van de verdere conversatie)
(even daargelaten of je't uberhaubt ranzig vindt om over vleesconsumptie dingen te moeten aanhoren)
~\v/~
- Crownless
Maar ehm... wat is dirty talk? Is dat echt alleen maar scheldwoorden en onbeleefdheden? Even een voorbeeldje waar mijn 'dirty' smsjes uit kunnen bestaan
"Aw... Je bent zo schattig als je moppert. Maar een troost, ik ben er tenminste niet om mijn naakte lijf tegen je aan te drukken, geile dingen in je oor te fluisteren terwijl ik je tepels martel. Veel plezier vanavond met je kkv!"
Of irl
"Hmm... Ik wijs alleen maar naar die buttplug en je ligt al te kronkelen, geile slet*. Denk je dat je dat aankan, hmm? Je spuit nu al zowat bijna over jezelf heen. Kijk nou eens naar jezelf, met die gigantische stijve van je. En maar liggen miepen dat het allemaal zo vervelend is. En ondertussen smacht je er alleen maar naar dat ik je met dit gigantische ding in je kont neem."
*ja, ik noem mijn vriendje slet. Want dat issie soms ook :icon_biggrin:
of
"Oh Meester*, alstublieft, mag ik u pijpen? Ik wil zo graag uw penis in me voelen, in mijn mond, zo hard en warm... en ik zal uw ballen kussen en likken zoals u dat fijn vind, waarvan u weet dat ik dat zo goed kan... alstublieft Meester, mag ik?"
*ja, ik noem mijn vriendje Meester en u. Want dat issie soms ook :icon_biggrin:
In ieder geval, voor mij is dat dirty talk. Of zou het pas dirty talk zijn als je stijve/penis vervangt door lul en nemen vervangt door neuk? Ik bedoel, ik ben niet zo creatief met scheldwoorden. Terwijl 'nemen' voor mij dezelfde harde betekenis heeft als 'neuken'. Wat ook beter is te zeggen als onderdanige, eigenlijk. Neuk me komt meer bevelerig over dan neem me. Alsof er iets afgepakt of overwonnen of wat dan ook wordt.
"Aw... Je bent zo schattig als je moppert. Maar een troost, ik ben er tenminste niet om mijn naakte lijf tegen je aan te drukken, geile dingen in je oor te fluisteren terwijl ik je tepels martel. Veel plezier vanavond met je kkv!"
Of irl
"Hmm... Ik wijs alleen maar naar die buttplug en je ligt al te kronkelen, geile slet*. Denk je dat je dat aankan, hmm? Je spuit nu al zowat bijna over jezelf heen. Kijk nou eens naar jezelf, met die gigantische stijve van je. En maar liggen miepen dat het allemaal zo vervelend is. En ondertussen smacht je er alleen maar naar dat ik je met dit gigantische ding in je kont neem."
*ja, ik noem mijn vriendje slet. Want dat issie soms ook :icon_biggrin:
of
"Oh Meester*, alstublieft, mag ik u pijpen? Ik wil zo graag uw penis in me voelen, in mijn mond, zo hard en warm... en ik zal uw ballen kussen en likken zoals u dat fijn vind, waarvan u weet dat ik dat zo goed kan... alstublieft Meester, mag ik?"
*ja, ik noem mijn vriendje Meester en u. Want dat issie soms ook :icon_biggrin:
In ieder geval, voor mij is dat dirty talk. Of zou het pas dirty talk zijn als je stijve/penis vervangt door lul en nemen vervangt door neuk? Ik bedoel, ik ben niet zo creatief met scheldwoorden. Terwijl 'nemen' voor mij dezelfde harde betekenis heeft als 'neuken'. Wat ook beter is te zeggen als onderdanige, eigenlijk. Neuk me komt meer bevelerig over dan neem me. Alsof er iets afgepakt of overwonnen of wat dan ook wordt.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- JJV
ik denk dat "mag ik u in me voelen, in al uw hardheid" voor veel mensen ongeveer even dirty overkomt als "neuk me, neuk me hard"
.. al vind ik die laatste platter
en riskeer je bij de eerste een lachsalvo
beetje.. crea
denk ik
.. al vind ik die laatste platter
en riskeer je bij de eerste een lachsalvo
beetje.. crea
denk ik
~\v/~
- kitten
lachsalvo is afhankelijk van de persoon. Maar als ik het oprecht zeg en meen en en lachsalvo krijg, dan is dáár het gat van de deur.
Jij verruilt het ene gat wel heel makkelijk voor het andere... (sorry, kon het niet latenkitten schreef:Maar als ik het oprecht zeg en meen en en lachsalvo krijg, dan is dáár het gat van de deur.