Dan bel je ze toch op en vraag je of die kans aanwezig is? Dan weet je dat iig.Sabrina schreef:BWAAAAAH! Yara! Nu vreet ik mezelf helemaal op! Nou ja, 't is sowieso 's middags en Romanticide gaat een uurtje eerder weg om mee te kunnen. Dus als 't per ongeluk wel een ingreep zou zijn... DAN REN IK GILLEND NAAR HUIS! :smiley_panic:
Ongecontroleerde rant topic!
- Yara
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
- Sabrina
Mneh, ik laat 't wel over me heen komen. Komt vast goed! Bright side: als ik niet verwacht dat ze 't meteen doen, kan ik me er niet wekenlang druk over maken.
*geeft brabbel intussen een boksbal* Klinkt als zwaar lullige shit meid, en een boksbal werkt vast niet zo goed als 't slaan van die mensen, maar nou ja... 't Kan lekker zijn om even af te reageren?
*geeft brabbel intussen een boksbal* Klinkt als zwaar lullige shit meid, en een boksbal werkt vast niet zo goed als 't slaan van die mensen, maar nou ja... 't Kan lekker zijn om even af te reageren?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- sandra
@Sabrina: Ik ben zelf net zo'n watje volgens mij..
, maar ik heb gevraagd om een andere chirurg en toen ook gekregen. Een angstchirurg (ik heb het adres nog wel). Hij heeft de behandeling uitgevoerd met lachgas verdoving en de normale verdoving. Hierdoor merk je eigenlijk vrij weinig van alles.
Eerst even een niveau bepalen van het lachgas waarop jij je 'lekker voelt'. (klinkt een beetje raar, maar het werkt echt) en dan heb je eigenlijk weinig meer in de gaten. Eigenlijk het kan je allemaal niet meer zoveel schelen, dat was mijn ervaring.
Ik heb bij deze tandarts alle vier mijn verstandskiezen weg laten halen. Hoewel je vaak hoort dat mensen binnen een kwartier weer buiten staan duurde dit bij mij per keer wel 1,5 uur, omdat hij het de tijd geeft. Hierdoor heb ik dus ook eigenlijk geen napijn gehad en ik zou er zonder problemen morgen weer heen gaat, mocht er weer iets groots me te wachten staan.
In ieder geval succes, maar ik wilde even iets anders vertellen dan je horror verhalen die je hebt gehoord.

Eerst even een niveau bepalen van het lachgas waarop jij je 'lekker voelt'. (klinkt een beetje raar, maar het werkt echt) en dan heb je eigenlijk weinig meer in de gaten. Eigenlijk het kan je allemaal niet meer zoveel schelen, dat was mijn ervaring.
Ik heb bij deze tandarts alle vier mijn verstandskiezen weg laten halen. Hoewel je vaak hoort dat mensen binnen een kwartier weer buiten staan duurde dit bij mij per keer wel 1,5 uur, omdat hij het de tijd geeft. Hierdoor heb ik dus ook eigenlijk geen napijn gehad en ik zou er zonder problemen morgen weer heen gaat, mocht er weer iets groots me te wachten staan.
In ieder geval succes, maar ik wilde even iets anders vertellen dan je horror verhalen die je hebt gehoord.
sabrina
in amstelveen zit het tulp ziekenhuis
zij doen daar verstandskiezen trekken onder narcose
dagdeel opname
k heb dr nix van gevoeld en ben nog altijd blij dat ik t zo gedaan heb napijn wel he ! hoe je t ook doet
sterkte dr mee !
in amstelveen zit het tulp ziekenhuis
zij doen daar verstandskiezen trekken onder narcose
dagdeel opname
k heb dr nix van gevoeld en ben nog altijd blij dat ik t zo gedaan heb napijn wel he ! hoe je t ook doet
sterkte dr mee !
Voor mij is het inmiddels al een behoorlijke tijd geleden dat ook bij mij de verstandskiezen verwijderd werden.
Twee stuks werden gewoon gedaan door mijn eigen tandarts en de twee andere door een kaakchirurg.
Sure, fijn is anders maar ik kan me niet herinneren dat het buitengewoonlijk pijnlijk is/was. De prik van de verdovingsnaald was het pijnlijkste, voor zover ik me kan herinneren.
Dat de kaakchirurg de twee overgebleven verstandskiezen mocht verwijderen had te maken met het gegeven dat die slecht bereikbaar waren en deels zelfs onder een gezonde tand zaten... Hij was daar dan ook wel een tijdje mee bezig.
Na afloop wel wat bloederig en een raar gevoel in je mond; niet alleen vanwege de verdoving, maar ook omdat er ineens ruimte is achterin.
En dan te bedenken dat dit plaatsvond in een tijd dat er nog niets bekend was dat deze jongen een aspie is.
Dus bij mij viel het best wel mee.
Twee stuks werden gewoon gedaan door mijn eigen tandarts en de twee andere door een kaakchirurg.
Sure, fijn is anders maar ik kan me niet herinneren dat het buitengewoonlijk pijnlijk is/was. De prik van de verdovingsnaald was het pijnlijkste, voor zover ik me kan herinneren.
Dat de kaakchirurg de twee overgebleven verstandskiezen mocht verwijderen had te maken met het gegeven dat die slecht bereikbaar waren en deels zelfs onder een gezonde tand zaten... Hij was daar dan ook wel een tijdje mee bezig.
Na afloop wel wat bloederig en een raar gevoel in je mond; niet alleen vanwege de verdoving, maar ook omdat er ineens ruimte is achterin.
En dan te bedenken dat dit plaatsvond in een tijd dat er nog niets bekend was dat deze jongen een aspie is.
Dus bij mij viel het best wel mee.
- Voleuse
Oooh Sabrina ik voel helemaal met je mee. Ik zit al vanaf een jaar of 8 te bidden en te hopen dat mijn verstandskiezen lekker wegblijven... Ik heb al 4 kiezen moeten laten trekken omdat mijn mond te klein is dus als ze ooit doorkomen zullen ze er wel uit moeten *ril*. En ik zou ook gewoon een narcose vragen of naar een angsttandarts gaan hoor! Theeft geen zin om de bikkel uit te hangen en een trauma op te lopen. Brrrrrr verstandskiezen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
*comment verwijdert wegens overmatige boosheid richting niksvermoedent slachtoffer*
weet je ik ga het niet eens doen ook.
dbj ik vind het vervelend dat je overal en altijd maar moet noemen dat je een "aspie" bent hell als of je er trots op bent ofzo...
en dan in andere dingen maar zeggen dat je niet anders dan andere behandelt wil worden en je zo ergert aan mensen die vinden dat je hulp nodig hebt ...kies er 1!!!!!!!!!
ik vind het heeeeel vervelend voor je dat je dat hebt but i know allready.
en als ik nu afgeslacht word wegens mijn kut post dan so be it! ik sta er wle achter.
dbj ik vind het vervelend dat je overal en altijd maar moet noemen dat je een "aspie" bent hell als of je er trots op bent ofzo...
en dan in andere dingen maar zeggen dat je niet anders dan andere behandelt wil worden en je zo ergert aan mensen die vinden dat je hulp nodig hebt ...kies er 1!!!!!!!!!
ik vind het heeeeel vervelend voor je dat je dat hebt but i know allready.
en als ik nu afgeslacht word wegens mijn kut post dan so be it! ik sta er wle achter.
- Voleuse
Ik vraag me af hoe erg dat bericht was wat je verwijderd hebt brabbel... Want ik vind het echt naar wat je zegt. Jij post ook over jouw problemen op het topic en niemand zegt daar: he brabbel, je hoeft toch niet elke keer te klagen over je problemen oid.
Misschien heeft dbj wel geen zin/durft hij niet/kan hij niet goed een uitgebreide post schijven over zijn problemen met Asperger. Op deze manier kiest hij ervoor om dat te uiten. Ietwat onhandig misschien, maar dat betekent niet dat hij anders behandeld wil worden.
Misschien heeft dbj wel geen zin/durft hij niet/kan hij niet goed een uitgebreide post schijven over zijn problemen met Asperger. Op deze manier kiest hij ervoor om dat te uiten. Ietwat onhandig misschien, maar dat betekent niet dat hij anders behandeld wil worden.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
nou sorry hoor mensen zeggen wel dat ik ook niet altijd maar zo negatief moet zijn. niet in mijn gezicht. want...ik bijt denk ik ofzo.
maar achter mijn rug om joh pfoeh. en ik erger me er aan dat dbj altijd alles terug weet te trekken naar het aspie gebeuren ik verwacht geen uitgebreide post. ik verwacht niet dat hij me helemaal gaat vertellen hoe zijn leven is door zijn aspie en er dan mee ophoud. maar met die negatieve houding kom je geen stap verder.
en ik zeg niet dat ik die negatieve houding zelf niet heb. so dont go there
maar achter mijn rug om joh pfoeh. en ik erger me er aan dat dbj altijd alles terug weet te trekken naar het aspie gebeuren ik verwacht geen uitgebreide post. ik verwacht niet dat hij me helemaal gaat vertellen hoe zijn leven is door zijn aspie en er dan mee ophoud. maar met die negatieve houding kom je geen stap verder.
- JerryM
@Sabrina: Bij mij zijn onlangs mijn linker verstandskiezen getrokken bij de kaakchirurg.
Ook ik was niet echt happy vantevoren, vooral door een vervelende verdoving bij de tandarts een tijd terug, maar het viel me heel erg mee.
Eerst moest ik langs voor een foto en een afspraak maken. Keek i wat er gebeuren moest. Ging snel.
Toen voor de afspraak in de stoel, kreeg paar kleine prikjes, was meer eng dan pijnlijk, even wachten, kreeg een paar lapjes hier en daar, zo'n zuiger dat speeksel en water wegzuigt (hij ging niet zo irritant in m'n wang zoals bij de tandarts soms), en ging i aan de gang.
Ik voelde er weinig van, en het ging als een speer. Voor ik het wist was de eerste er al uit.
Tussendoor mocht ik even pauze nemen, of even aangeven dat ik niet lekker lag ofzo, geen probleem.
Je kan 2 kanten op wat dat betreft. Ik vond de zakelijkheid van deze chirurg prettig, hij maakte er geen punt van, hij doet natuurlijk weinig anders op een dag, het leek een ervaren man, grijzend, maar nog niet pensioengerechtigd..
Maar als je liever hebt dat heel veel tijd voor je neemt zou je deze mss niet zo prettig ervaren.
Ik denk er sterk aan om gewoon weer terug naar Den Haag te gaan voor de laatste kies ook al is Tiel nu veel dichter bij.
Succes
Ook ik was niet echt happy vantevoren, vooral door een vervelende verdoving bij de tandarts een tijd terug, maar het viel me heel erg mee.
Eerst moest ik langs voor een foto en een afspraak maken. Keek i wat er gebeuren moest. Ging snel.
Toen voor de afspraak in de stoel, kreeg paar kleine prikjes, was meer eng dan pijnlijk, even wachten, kreeg een paar lapjes hier en daar, zo'n zuiger dat speeksel en water wegzuigt (hij ging niet zo irritant in m'n wang zoals bij de tandarts soms), en ging i aan de gang.
Ik voelde er weinig van, en het ging als een speer. Voor ik het wist was de eerste er al uit.
Tussendoor mocht ik even pauze nemen, of even aangeven dat ik niet lekker lag ofzo, geen probleem.
Je kan 2 kanten op wat dat betreft. Ik vond de zakelijkheid van deze chirurg prettig, hij maakte er geen punt van, hij doet natuurlijk weinig anders op een dag, het leek een ervaren man, grijzend, maar nog niet pensioengerechtigd..
Maar als je liever hebt dat heel veel tijd voor je neemt zou je deze mss niet zo prettig ervaren.
Ik denk er sterk aan om gewoon weer terug naar Den Haag te gaan voor de laatste kies ook al is Tiel nu veel dichter bij.
Succes
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- eireann
- Site Admin
Brabbel.... kom nou, dbj aanspreken op iets wat je zelf ook doet en dat is dan 'don't go there'? zo werkt het niet he...brabbeldasje schreef:nou sorry hoor mensen zeggen wel dat ik ook niet altijd maar zo negatief moet zijn. niet in mijn gezicht. want...ik bijt denk ik ofzo.
**Self Rescuing Princess**
- kitten
Dit vind ik ook niet tof, brabbel. Zover ik kan zien doet dbj echt wel zijn best. Probeer je eens in te leven in iemand met zijn handicap, ik denk niet dat je je er een voorstelling van kunt maken.
Over verstandskiezen: ik ben er eentje van de schijterdsclub. Toen de kaakchirurg zei dat de verdoving in mijn verhemelte moest, moest ik huilen. Hij had er meteen geen zin meer in en regelde een behandeling onder narcose. En dan meteen maar allemaal. Ik wou dat ik het lef had gehad me over mijn angst heen te zetten, want zoveel pijn had het vast niet gedaan, maar ik ben er van af en da's het enige dat telt.
Over verstandskiezen: ik ben er eentje van de schijterdsclub. Toen de kaakchirurg zei dat de verdoving in mijn verhemelte moest, moest ik huilen. Hij had er meteen geen zin meer in en regelde een behandeling onder narcose. En dan meteen maar allemaal. Ik wou dat ik het lef had gehad me over mijn angst heen te zetten, want zoveel pijn had het vast niet gedaan, maar ik ben er van af en da's het enige dat telt.
ach joh. then go there.
ik uit mijn mening.
ik vind het vervelend. iritant en kut en sorry maar ik heb het even opgezocht... aan iedereen en alles willen vertellen dat je een stoornis hebt en het overal aan ophangen...is geen symptoon.
ik uit mijn mening.
ik vind het vervelend. iritant en kut en sorry maar ik heb het even opgezocht... aan iedereen en alles willen vertellen dat je een stoornis hebt en het overal aan ophangen...is geen symptoon.
- Voleuse
Nee brabbel dat klopt.brabbeldasje schreef: ik vind het vervelend. iritant en kut en sorry maar ik heb het even opgezocht... aan iedereen en alles willen vertellen dat je een stoornis hebt en het overal aan ophangen...is geen symptoon.
Maar dat je soms moeite hebt om je te uiten, dat je niet zo snel ziet wat wel en niet acceptabel is, dat je bepaalde etiquetteregels niet ziet, DAT zijn wel symptomen. Dbj probeert echt niet dingen "eraan op te hangen", Asperger is gewoon iets waar hij vaak last van heeft/ wat hij vaak in zijn leven merkt.
En als ik vind dat hij iets claimt wat niet bij Asperger hoort, dat hij een onterecht beeld neerzet, dan zeg ik dat ook (Heb ik wel eens gedaan zelfs). Maar jij zit gewoon onterecht te mierenneuken op een klein detail in zijn posts. Neem een chill-pil ofzo.