steel de bunker
Re: steel de bunker
Nadat ik terug kom van de supermarkt..
Zie ik petra princes heerlijk genieten van mijn wijn.. Gelukkig ben ik vergevingsgezind en roep Petra als je nu naar buitenkomt wordt je niet gestraft dat je aan de wijn hebt gezeten. Omdat ze toch een schat is van een vrouw, komt ze naar me toe en doet de deur open..
Dacht je nou werkelijk dat je onder je straf uitkwam? Ga jij maar snel lopen naar de winkel en versier daar de eerste de beste man.. Kom niet eerder weer terug dan dat je bewijs hebt dat je met een vreemde het bed hebt gedeeld.
So nadat ik de deur heb dichtgedaan en op slot heb gedraaid. Plof ik neer op MIJN BANK IN MIJN BUNKER
Zie ik petra princes heerlijk genieten van mijn wijn.. Gelukkig ben ik vergevingsgezind en roep Petra als je nu naar buitenkomt wordt je niet gestraft dat je aan de wijn hebt gezeten. Omdat ze toch een schat is van een vrouw, komt ze naar me toe en doet de deur open..
Dacht je nou werkelijk dat je onder je straf uitkwam? Ga jij maar snel lopen naar de winkel en versier daar de eerste de beste man.. Kom niet eerder weer terug dan dat je bewijs hebt dat je met een vreemde het bed hebt gedeeld.
So nadat ik de deur heb dichtgedaan en op slot heb gedraaid. Plof ik neer op MIJN BANK IN MIJN BUNKER
ik laat jeejee ff voor de bunker rondspringen
tuurlijk doet aimee de deur open nadat ze m hoort krijsen ..
(hij springt rond in zn blootje en ik heb m in de rozenstruiken geduwd
)
dus hoppa
oeps zit in HAAR BUNKER

tuurlijk doet aimee de deur open nadat ze m hoort krijsen ..
(hij springt rond in zn blootje en ik heb m in de rozenstruiken geduwd

dus hoppa
oeps zit in HAAR BUNKER

whahahha.. Omdat JJ Wraak wil op oeps en veranderd in een grizzly beer door het onrecht dat hem is aangedaan, beukt hij net zolang aan tegen de deur tot deze het begeeft..
Oeps die angstig wordt bij zo'n grote beer rent de bunker uit. JJ rent haar achterna enkele kilometers waarnaar hij d'r te pakken krijgt en oppeuzelt..
Ondertussen zet ik er de stevigste deur in van de wereld.. doe hem op slot en geniet van MIJN BUNKER.
Oeps die angstig wordt bij zo'n grote beer rent de bunker uit. JJ rent haar achterna enkele kilometers waarnaar hij d'r te pakken krijgt en oppeuzelt..
Ondertussen zet ik er de stevigste deur in van de wereld.. doe hem op slot en geniet van MIJN BUNKER.
- JJV
wilde net hapje met aimée delen...
(gebeuren toch rare dingen met me terwijl ik niet oplet...)
(gebeuren toch rare dingen met me terwijl ik niet oplet...)
~\v/~
** steek een rotje af in jeejeevee zn maag ... k zit er tenslotte in
gelukkig is t een ouwe beer dus hij had niet zoveel tanden
k ben redelijk in zn geheel door zn strot gegleden
KABOEM dus ...
jeejee doet zn bekkie open en kotst oeps dr uit
ik stink zo verschrikkelijk dat jeejee en aimee hard wegrennen
dus duik ik de bunker in .. laat t bad vollopen met lekker warm water en lekkere badolie en ga rustig genieten van
MIJN BUNKER
gelukkig is t een ouwe beer dus hij had niet zoveel tanden

k ben redelijk in zn geheel door zn strot gegleden

KABOEM dus ...
jeejee doet zn bekkie open en kotst oeps dr uit
ik stink zo verschrikkelijk dat jeejee en aimee hard wegrennen
dus duik ik de bunker in .. laat t bad vollopen met lekker warm water en lekkere badolie en ga rustig genieten van
MIJN BUNKER
grinn... We zijn weer creatively insane.
Nu oeps weer lekker ruikt gooi ik een bus traangas naar binnen.. Oeps rent naar buiten..
Ik doe mijn masker op en wandel doodleuk weer mijn BUNKER in.. Uiteraard nadat ik de deuren weer op slot draai instaleer ik ook nog eens een oepsalarm..
Nu oeps weer lekker ruikt gooi ik een bus traangas naar binnen.. Oeps rent naar buiten..
Ik doe mijn masker op en wandel doodleuk weer mijn BUNKER in.. Uiteraard nadat ik de deuren weer op slot draai instaleer ik ook nog eens een oepsalarm..
maar je vergeet een peet alarm, ik heb een heeeeeeeeeerlijke Dom in de supermarkt gevonden en kom weer terug niet het bed meegedeelt, maar uhm ik zie je alf bewusteloos liggen, open alle ramen en deuren, jij eruit, luchten, Dom mee sssssssst zien jullie niet.... alles pot dicht ik schreeuw nog al grijnssss!!!!
Zo MIJN bunker
Zo MIJN bunker
jammer dat je boodschappen nog in de supermarkt staan petra
na 2 dagen komen jullie verhongerd en verdorst naar buiten ..
en jaaa hoor
oeps springt in de bunker
MIJN bunker

na 2 dagen komen jullie verhongerd en verdorst naar buiten ..
en jaaa hoor
oeps springt in de bunker
MIJN bunker

aangezien ik heel erg happy buiten aan het rondstuiteren ben, denkt Oeps dat er iets buiten is om van te stuiteren.. ze komt nieuwsgierig naar buiten..
en ik stuiter naar binnen.. en maak plannen om met allerlei leuke mensen te vieren dat ik een nieuwe baan heb... maar tot dan is het
Mijn bunker
en ik stuiter naar binnen.. en maak plannen om met allerlei leuke mensen te vieren dat ik een nieuwe baan heb... maar tot dan is het
Mijn bunker
- sandra
ABBC3_OFFTOPIC
Petra moest al bijna huur gaan betalen voor de bunker zeker.
.

ieze geeft een feestje voor haar nieuwe baan
half ws is er
supergezellig
slingers kaarsjes veel hapjes en drankjes
3 dagen later is iedereen vertrokken en is ieze aan t schoonmaken ..
ze loopt naar buiten voor een emmertje water ...
juist
ik glip naar binnen doe snel de deur dicht
en steek mn tong uit naar ieze
MIJN BUNKER
half ws is er
supergezellig
slingers kaarsjes veel hapjes en drankjes
3 dagen later is iedereen vertrokken en is ieze aan t schoonmaken ..
ze loopt naar buiten voor een emmertje water ...
juist

ik glip naar binnen doe snel de deur dicht
en steek mn tong uit naar ieze

MIJN BUNKER
sandra schreef:ABBC3_OFFTOPICPetra moest al bijna huur gaan betalen voor de bunker zeker..

peet kreeg geen rekening......... ik zat der mooi lang!!!! MIJN bunker dus allemaal deruit!!!!!!!!!!!!!1
en timmert hem potdicht voor nog een maand!!!!
en timmert hem potdicht voor nog een maand!!!!