Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Deleted User 436

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Deleted User 436 »

Ik zei ook niet dat het alleen door het stoppen met roken komt.
Het ligt ook aan andere dingen ik snoepte ook teveel. Ben een stress eter

Maar daar ben ik al mee gestopt. Snoep is er niet meer in huis en eet nu gewoon netjes 3 keer per dag en drink de rest van de dag alleen nog maar water.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Des te knapper Jinke dat je het stoppen hebt volgehouden! Ondanks de stress!

Ik weet het, zelf net ook gestopt, het is niet makkelijk!

Goed hoor!
MILF :grin_ani:
Deleted User 436

Bericht door Deleted User 436 »

Ja weet dat jij ook gestopt bent. Echt ook knap.

Samen gezond doen hahaha
dbj

Bericht door dbj »

eireann_S schreef:Verzoek is niet in mijn inbox djb, heb je post even naar Frodo en Bites doorgemaild, ik denk dat er 1 van uitging dat de ander het wel zou doorgeven of zoiets.....
Laten we het daar op houden, valt onder zoekgeraakte en/of spoorloos verdwenen mails :x

Dank voor de genomen moeite, ik wacht met belangstelling op gevraagde reactie :icon_biggrin:
faery

Bericht door faery »

Grmbl. Dromen over versiert worden en zoenen en seks (en ergens tussendoor nog een bubbelbad met meerdere mannen enzo, maar dat weet ik niet zo goed meer), en dan wakker worden, de geilheid niet vast kunnen houden, en wel seks willen, maar weten dat het toch niet gaat lukken de eerstkomende dagen, weken, maanden, jaren?. :nopompom: Bluh, stom hoofd, stom lichaam, stom!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

:close_knuf: faery! Dat is echt niet leuk!

Bwuh, ik had een nasty nachtmerrie :icon_sad:. Nu is the good thing dat 't voor 't eerst in ik denk wel een paar weken is dat ik er weer zo eentje had, maar 't was even goed heel naar. Klam van 't zweet wakker geschud worden door Romanticide omdat ik tegen hem bleef roepen dat hij me niet mocht slaan, dat was niet zo fijn. Gelukkig had hij wel door dat ik niet dacht dat híj me wilde slaan, maar dat 't een PTSS-gerelateerde nachtmerrie was, zodat hij wel wist 'tegen wie' hij me moest beschermen. Om 't dan weer beter te maken ging hij daarna (na heel veel knuffels) een kopje thee met twee chocolaatjes voor me maken, zodat ik weer rustig kon worden. Lief Vriendje, maar stomme nachtmerrie!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Crownless

Bericht door Crownless »

*knuf aan faery* Het zal echt geen jaren zijn. Maanden maybe, maar jaren echt niet. Je bent keihard aan het werk om het te fixen :yes: Maar voor nu is het inderdaad heel stom en muh. Seks zou leuk moeten zijn en makkelijk en pijnloos en zonder angst en gewoon fijn! [staat op zeepkist] Fijne seks zou er moeten zijn voor iedereen! [/staat op zeepkist]. :close_knuf:

Hmmpf, zomaar leuke mannen in je droom, in een bubbelbad, hoe durven ze! ;)

*knuf sabrina* Nachtmerries zijn stom! Maar yay voor je lieve Romanticide. Ook niet fijn wakker worden voor hem dan. :close_knuf:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
faery

Bericht door faery »

:close_knuf: voor Sabrina! (hmm, wil ik gewoon vrijwel letterlijk hetzelfde gaan typen als Crownless boven me... nu ja, nachtmerries zíjn ook stom, en je vriend ís ook lief, dus da's niet zo gek misschien)

En Crownless, ik moest wel glimlachen van jouw post, dus dat is goed :close_knuf: Jij op een zeepkist is wel een leuk beeld 8-)

*voelt zich wee wat minder bluh*
Sabrina

Bericht door Sabrina »

*knufft faery en Crownless terug*

Nu zit ik gewoon te grinniken om jullie posts, Crownless op een zeepkist is inderdaad een leuk beeld!

Tsss, (glim)lachen en grinniken op 't troostbankje, dat kan niet hè! :neenee:
*verplaatst gauw naar een ander topic*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
iezje

Bericht door iezje »

nachtmerries zijn stom..
en seks moet idd leuk zijn voor iedereen!
Dus een knuff voor sabje en faery..
verder zit ik gewoon weer te huilen vandaag.. Stomme depressie
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Knuffff voor iezje! Depressies zijn ook stom. Zullen we ze afschaffen? Niemand die ze leuk vindt, dus dan maar beter gewoon verbieden die handel! ;)
:close_knuf:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

@Sabrina, doe dan gelijk een verbod op familie drama aub?

Gezellig, zaterdag baby-shower en woensdag trouwdag. Ze vechten als laag bij de grondse honden met scheve verwijten en eigen straatje schoonvegen.

En maar tegen mij aan blaten hoe oneerlijk het allemaal wel niet is...
**Self Rescuing Princess**
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Goede! Voegen we toe aan 't lijstje!

Nee, zonder dollen... Gadver anne, daar wil je gewoon écht niet middenin zitten!
kitten

Bericht door kitten »

Ouch! En vreselijk vermoeiend, lijkt me!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik had gelukkig niet al hoofdpijn....
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie