Zwanger en BDSM

juffie
Site Admin

Re: Zwanger en BDSM

Bericht door juffie »

Jup...
MILF :grin_ani:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Wow! Dat wist ik dus écht niet... Dat lijkt me nasty! (ja, I know, geweldige "No shit, Sherlock!"-statement)
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Nou! Dat kan zeker heel nasty zijn :P Ik herinner me nog als de dag van gisteren de keer dat mijn baby helemaal overdwars lag. Ai! Na een vliegreis van een uur of 10. Ik had toen echt het gevoel dat die kleine érg boos was. Mijn buik stond strak gespannen met een punt waar zijn hoofdje zat. De volgende dag had ik een blauwe plek naast mijn navel :) Toch lief ook :inluv:
mej.s

Bericht door mej.s »

Spelen en zwangerschap heb ik ook niet gehad. Was getrouwd met een vanilla-man.
Maar idd de baby laat wel weten of hij/zij niet lekker ligt en gaat dan schoppen of draaien is mijn ervaring. Ik denk dat je je gevoel moet volgen wat nog kan en niet. Maar hard op je buik slaan lijkt me niet verstandig en als ik terugdenk aan 14 jaar geleden, ik aaide heel veel over mijn buik en die buik was heel speciaal en als ik nu zo denk, dat ik er ook niet op zou laten slaan. Weet niet, wat je in je draagt moet beschermt.

Ik weet natuurlijk niets van de aantallen orgasmes (gaat me ook niets aan) maar een orgasme kan een bevalling opwekken zo rond de uitgerekende datum. Blijkbaar komen er hormonen los die een signaal kunnen afgeven. En ik zit me net te bedenken met mijn bijna 12 uur bevallen, ingeknipt en tangverlossing... bevallen is best masochistisch :mrgreen:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik heb ooit een website gezien waarin stond dat lange vlieg- en busreizen wat extra risico voor zwangeren hadden. Dat was omdat het bloed in de bovenbenen (iets) trager stroomt dan als je niet zwanger bent. Als je dan ook nog lang stil gaat zitten (zeker met krappe beenruimte) kan dat risico nog wat hoger worden. Aldus een website over zwangerschap die ik nu niet terug kan vinden. Maar het was een ziekenhuis of een gynacologen praktijk, zoiets. Ik heb er speciaal op gelet of het idd een medische website was. Destijds naar aanleiding van een topic over zwangerschap en mummificatie spel.

DIe info zou ik zelf doorvertalen naar bondage: normaal is het niet zo'n punt, maar tijdens de zwangerschap is het waarschijnlijk verstandig om extra op te letten dat de bloedtoevoer naar de benen niet gehinderd wordt en dat je af en toe even vrij kan bewegen.

Tot zover mijn praktische tips. Ik ben verder ook nooit zwanger geweest, dus praktijkervaring heb ik niet. :)
Pluu

Bericht door Pluu »

Ik heb wel eens ergens gelezen in een boek over zwarte slaven in amerika dat als ze een hoogzwangere slavin wilden slaan en geen versgebakken babyslaaf kwijt wilden, dat ze dan een gat in de grond groeven waar de buik inpaste voordat ze de vrouw op de grond legden om te slaan.

Misschien iets voor juffie en de kampeermeet? :banana: :banana:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Toen ik zwanger was van Erwt2 heb ik tot een week voor de bevalling nog gespeeld. Ging prima. Moesten er soms wel rekening mee houden. Ik was snel moe, snel duizelig en snel opstaan ofzo zat er niet in. Ook dingen als electro en breathcontrol deden we niet, en natuurlijk niet op de buik slaan.
Ik kon trouwens nog redelijk op mn buik liggen. Lag niet heel lekker, maar was niet onmogelijk.
Verder ging het eigenlijk gewoon vanzelf allemaal. Je voelt zelf heel goed aan wanneer iets niet goed gaat of niet goed voelt. Dat moet je dan gewoon aangeven en ermee stoppen, maar dat lijkt me logisch :)
Gesloten