"gevoel' op afstand?

JJV

"gevoel' op afstand?

Bericht door JJV »

telefoon'sex'.. klaarkomen door een smiley .. (zie ik net in't roddeltopic)..

bdsm via msn/chat en telefoon.. hoe "werkt" dat voor julie?
(ik snap er zelf weinig van, al schijn ik dus ook op afstand leuke effecten te kunnen sorteren)
~\v/~
Triskelis

Re: "gevoel' op afstand?

Bericht door Triskelis »

Klaar laten komen met een smiley, dat is me nog niet gelukt.

Maar het vertellen van spannende verhaaltjes, gecombineerd met "opdrachten en instructies" kan erg leuk zijn.
(en is een mooie bron voor verdere uitwerking en fantasie).
nimueh

Bericht door nimueh »

Opdrachtjes via msn/telefoon/whatever... het werkt niet. Het zegt me niets, dus doe ik het gewoon niet. Niet als D, niet als s.
kitten

Bericht door kitten »

Als je kunt klaarkomen op commando, dan kan zo'n comando ook over de telefoon natuurlijk. En spelen met hypnose, hoewel dat een zwaar woord is voor wat er werkelijk gebeurt, kan ook over de telefoon. Op iemand inpraten, laten visualiseren en dan met kalme stem, rustig uitleggen wat je zou doen... hoe... waarom...

*purrrr*

Kan ook over msn, maar telefoon werkt absoluut beter.
JJV

Bericht door JJV »

zou dat zelfde oorsprong hebben dat je t flirttopic weing aan vindt ,nimueh?

(voor mij doet dat geschurk af en toe zeker wel wat..maar snap t dus niet)

hypnose... Hmmmm
~\v/~
nimueh

Bericht door nimueh »

Ik vind het flirttopic geen flirten. Ik ben dol op flirten :icon_biggrin:
phedre

Bericht door phedre »

cyberen met een bekende D kan me heel subbig maken,
Mr die me via msn een uitbrander geeft, maakt me heel klein,
Klaarkomen op commando.. jahoor, via telefoon, sms, voicemail.. het lukte hem..
In de tijd dat ik webcamde, kon ik me heerlijk uitleven door te spelen met mezelf op verzoek van de kijkers...

maar cyberen met onbekenden doet me niets.. is gewoon leuke schermvulling, tijdverdrijf waar ik niet warm of koud van wordt.

Afhankelijk van mijn stemming kan sex/bdsm boekjes ook lezen als een doktersromannetje en ze dus ook net zo (absoluut niet!) spannend vinden, maar soms kan ik me er ook heerlijk in mee laten gaan en megageil worden.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Via de telefoon 'spelen' kan ik. Via msn ook wel, maar dan wordt het wel minder omdat je wel steeds gefocused moet blijven op dat scherm. Maar van een geil telefoongesprek kan ik wel degelijk errug opgewonden raken.
True, ik moet dan zelf nog wel actie ondernemen als ik die geiligheid wil ontladen, ik kan niet klaarkomen op commando.
Maar ja, met de juiste persoon kan het erg leuk en lekker zijn!
MILF :grin_ani:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Volgens mij heb ik in de vorige incarnatie van het forum ook eens gezegd dat ik het niet snapte. Nu ben ik met mijn Buitenlandse Minnaar een groot gedeelte van de tijd aangewezen op moderne communicatiemiddelen. Wat we vaak doen is chatten (tekst dus) en daarbij wel videobeeld aan via Skype. Beetje ongewone combinatie misschien, maar het werkt voor ons. Wel apart, elkaar via videochat verliefd in de ogen staren. :oops: :inluv:
linne{R}

Bericht door linne{R} »

Mijn D heeft de gewoonte hele verhalen te vertellen aan de telefoon, en ja, dat werkt uitstekend!
Als ik zijn stem hoor kan ik op commando klaarkomen.

en er is 1 iemand die alleen maar in zijn vingers hoeft te knippen, of dat op te schrijven op MSN... :oops: geconditioneerd dus
colet

Bericht door colet »

linne schreef: en er is 1 iemand die alleen maar in zijn vingers hoeft te knippen, of dat op te schrijven op MSN... :oops: geconditioneerd dus
Blijk ik toch best nieuwsgierig te zijn...:oops:

ehm, een spannend MSNgesprek met iemand die ik al ken, kan opwindend zijn en me zeker opgewonden maken. Soort kat-en-muis-spelletje en als diegene me kent af en toe een rake opmerking....ja dat werkt wel.
Telefoongesprek kan sfeerverhogend zijn. Precies zoals kitten het schetste...zo'n kalme stem die vertelt wat hij met je zou doen als je nu samen was....zo af en toe een bepaald woordje gebruikend....ja is wel een trigger voor complete opwinding.
Goh, zou een goeie zijn...sub opgeilen via telefoongesprek en dan aanbellen aan het einde....dat zij denkt dat je ver weg bent, maar dat je dan alles wat je zei direct in praktijk komt brengen :twisted:
Smsjes op de dag van afspraak met ophitsende teksten....ja die werken ook.

Maar voor alles geldt dat ik nog nooit op die manier ben klaargekomen. Niet bij MSNgesprek, niet bij smsjes, niet aan telefoon. Ik heb ook geen idee of ik dat zou kunnen.
En op commando??? <--- dan moet er wel echt 'iets' zijn tussen Dom en mij.
noni

Bericht door noni »

Om op commando klaar te komen,
moet je idd geconditioneerd zijn.
En dat geeft dan ook gelijk aan,
dat het niet zomaar gebeurt.

Nu zal ik mezelf niet als voorbeeld nemen,
want ik ben erg...
En kan door even aan iets te denken al stromen... :oops:
....
maar normaal moet je toch door iemand eerst getraind worden,
moet er een commando (woord, blik, beweging, whatever)
telkens weer herhaald worden, tijdens het moment van klaarkomen.
Op die manier wordt het steeds sterker.
Dus ja, je moet iemand kennen, voor het werkt.

Voor mij dus ook: zelfs als ik een bepaald merk koekjes zag,
midden in de winkel enzo, kwam ik klaar....
Het maakt niet uit wat het is, kan dus alles zijn ;)
en daar valt een smiley dus ook onder.
kitten

Bericht door kitten »

noni schreef:Om op commando klaar te komen,
moet je idd geconditioneerd zijn.
En dat geeft dan ook gelijk aan,
dat het niet zomaar gebeurt.
De eerste keer dat het mij "overkwam" was het met een D die ik weliswaar al maanden op MSN had gesproken, maar ik had hem nog nooit RL gezien en het was ons eerste telefoongesprek. We hebben toen uren aan de telefoon gehangen en het over 1000 dingen gehad. Tegen het einde begon hij de gebiedende wijs te gebruiken en liet me visualiseren. Hij "bond" me aan mijn bed, met woorden. Een hele tijd werkte hij er naar toe, liet me merken hoe mijn lichaam hem gehoorzaamde. Tot ineens... "Kom!"

En ik kwam. Het was geen keuze. Het was beangstigend, dat mijn lichaam hem werkelijk zó gehoorzaamde. Als ik het achteraf doorneem, wat er toen gebeurd is, dan valt het onder spelen met hypnose. Maar ik kwam echt klaar. Pas daarna begon het conditioneren.
colet

Bericht door colet »

Wow kitten.... :oops:
Dat klinkt wel heftig en gaaf, mooi ook en lekkerrrrr !!
Op die manier kan het natuurlijk ook maar één keer, daarna wéét je, eventueel onbewust, dat je op weg bent naar dat moment....
Maar wow.... :)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

colet schreef:Wow kitten.... :oops:
Dat klinkt wel heftig en gaaf, mooi ook en lekkerrrrr !!
Op die manier kan het natuurlijk ook maar één keer, daarna wéét je, eventueel onbewust, dat je op weg bent naar dat moment....
Maar wow.... :)
*kan zich hier alleen maar bij aansluiten*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gesloten