Punishment uniforms

Gesloten
Daantje
Contacteer:

Punishment uniforms

Bericht door Daantje »

Op fetlife zag ik bij iemands fetishes punishment uniforms staan. Het idee prikkelde wel iets, al weet ik nog niet heel goed wat ik ervan moet maken.

Ik ken al wel diverse methoden van disciplinaire kleding,vooral uit fictie. Kuisheidsgordels bijvoorbeeld, of korsetten met onmogelijk kleine tailles. Soms zelfs dicht gemaakt met lieren, bouten en moeren of zelfs laswerk. Ook petticoat punishment, wat weer dicht tegen forced feminization en FemDom aanhangt, is mij wel bekend.

Maar wat kan nog meer? Wat is ook vooral practisch en realistisch uit te voeren? Waar speel je dan op in: ongemak, pijn, bewegingsbeperking of schaamte en vernedering?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Voleuse

Re: Punishment uniforms

Bericht door Voleuse »

zelf post je hier viewtopic.php?f=10&t=2749" onclick="window.open(this.href);return false; ook wel een corset in die richting :).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Daantje
Contacteer:

Re: Punishment uniforms

Bericht door Daantje »

Oh ja dat draadje heb ik zelf ook nog gestart. Laten we het voor de diversiteit hier dan meer rechten op totale outfits, in plaats evan een enkel stuk martelwerktuig. Vooral het uniform aspect triggerde iets bij mij. Raar eigenlijk, met uniformen op zich heb ik niet zo veel (nou ja behalve japanse maids en bibliothecaresses in kokerrok), van een politieagente wordt ik niet warm of koud. Daarbij neem ik aan dat het dragen van een bepaald uniform de straf is.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gesloten