Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Guardian_s

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Guardian_s »

Zo is het maar net fixertje, het water van een gemiddeld beekje zal waarschijnlijk schoner zijn :)

Gelukkig maar dat het idd geen (schaaf)wondje op het hoornvlies is.
Jaren geleden heb ik eens een tak in mijn oog gekregen, die dus wel een wondje veroorzaakte.
Ondanks iedere avond een kloddertje vettige oogzalf gebeurde het zelf maanden later nog, dat dat wondje weer even openscheurde, meestal bij het wakker worden.

Laten we hopen voor Bryan, dat het mede door de bezorgde-zorg van zijn privé EHBO-verpleeg-partner snel geneest.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Omg, mannen en gezondheid *facepalm*
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

Ach, laten we de vrouwen met hun pms en pnd niet vergeten Voleuse :mrgreen:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Jaaaa, jullie hebben het maar zwaar met dat bloed wat maaendelijks niet uit je lul komt stromen + buikpijn + hoofdpijn + mannen die klagen dat je zo chagerijnig bent..... :mrgreen:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
neufke

Bericht door neufke »

hmmm, als het eruit komt stromen voleuse, dan moet je er toch eens naar laten kijken..... :P
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Nee hoor. Dat is normaal. Maandverband komt niet voor niks ook in maatje luier.
Crownless

Bericht door Crownless »

Nou, ik ken wel iemand die elke maand toch meer bloedde dan dat het lichaam aan kon maken. Zij bloedde dus elke maand een klein beetje meer dood. Best eng eigenlijk.

Volgens mij is dat best zeldzaam, maar als je maandelijks veel bloedt en je vermoeidheids- en duizeligheidsklachten hebt, dan is een bezoekje huisarts wel aan te raden.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Crownless

Bericht door Crownless »

Overigens zei Bryan gisteren ineens 'hey, ik zie niet meer dubbel en wazig' dus hoera! Het valt allemaal toch best mee. Het was ook niet meer zo rood, al was er wel nog verschil te zien.

Komt goed :)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
skaoot

Bericht door skaoot »

Crownless schreef:Nou, ik ken wel iemand die elke maand toch meer bloedde dan dat het lichaam aan kon maken. Zij bloedde dus elke maand een klein beetje meer dood. Best eng eigenlijk.

Volgens mij is dat best zeldzaam, maar als je maandelijks veel bloedt en je vermoeidheids- en duizeligheidsklachten hebt, dan is een bezoekje huisarts wel aan te raden.
of een verzameling diverse kleine klachten die op zich niet veel voorstellen maar allemaal bij elkaar na verloop van tijd toch hun impact hebben...

Ik ken die persoon waar Crownless het over heeft en zij dacht ook dat het normaal was, zoveel, en dat iedereen dat had. Niet dus. Bizar idee eigenlijk, maar het kan.

En even rant over stomme bedrijven die wasmachine komen repareren, ik dacht dat er een afspraak was gemaakt om 13:30, maar dan ben ik misschien nog net niet thuis. Dus bellen om half uurtje op te schuiven, zegt mevrouw aan andere kant lijn dat ze geen afspraken maken maar tussen dan en dan komen, ochtend of middag. Bij mij dus na 13:00 ergens... Ik gezegd dat ik die ochtend werk, in Nijmegen, maar enige dat mevrouw kon doen was aantekening maken of ze me half uur vantevoren kunnen bellen. Dan kun je toch ook een aantekening maken dat ik er niet ben voor 13:30/13:45?!
Meestal komen ze toch pas laat, altijd wachten, maar zul je zien dat ze woensdag stipt op tijd zijn...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Dat soort diensten noemen zichzelf dan Service- en onderhoudsbedrijven. Nu is die service ver te zoeken bij dat soort instellingen. Heb er ooit eentje gehad die tussen 08.00 en 20.00 uur ergens zou komen opdagen. Bezorgers kunnen er ook wat van, pas een pakketje met de GLS ontvangen. Maak je een bezorgafspraak voor donderdag, komen ze vrolijk woensdag al langs.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
dbj

Bericht door dbj »

Blauwe envelop bij de post vandaag...

Zit een brief in waarin de Belastingdienst mij laat weten dat ik volgens hun berekening recht heb op teruggaaf van bijna 200 euries. Nou mooi dan. Nee, om dat geld te ontvangen moet ik eerst aangifte doen. Wat zijn dat voor een stelletje boeven daar! Als jullie zelf berekend hebben dat ik geld tegoed heb, dan kun je dat toch gewoon overmaken naar mijn rekening? Is dat nou zo moeilijk!?

O wacht, jullie hebben van mij nog zo'n 1600 euries tegoed hè sinds 2006... Nou dan verreken je dat toch? :idea:
Hoef ik ietsje minder te betalen... 1600 euries is gelijk aan twee maanden netto Bijstandsuitkering...
kitten

Bericht door kitten »

Leuker kunnen ze het niet maken. Wel makkelijker...
pluis

Bericht door pluis »

Dwangbuisjongen: wat de belastingsienst jou stuurt, is een voorlopige berekening, een schatting, met andere woorden. Pas als jij ze doorgeeft welke inkomsten je gehad hebt en welke kosten je hebt gemaakt, kunnen ze die berekening definitief maken. Daarom moet je aangifte doen.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

en die aangifte kan je doen door de vooraf ingevulde aangifte van de blastingdienst te downloaden, die te checken en in te sturen.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Guilty

Bericht door Guilty »

En als je die aangifte niet doet krijg je geen 200 euro EN wordt t ook niet verrekend met je schuld.
Plaats reactie