Ongecontroleerde rant topic!
- eireann
- Site Admin
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Boos opmezelf!
Toen ik hier in m'n flatje kwam wonen heb ik zonder na te denken een huur contract voor de boiler getekend... denkende: als ik er uit ga heeft de volgende ook een boiler nodig, dus das wel ok.
Maar de nieuwe huurder gaat d'r eigen boiler kopen dus moet ik mijn boiler-huur-contract (dat tot 2021 loopt) afkopen a 590 euro! GVD! Wat the fuck moet ik met een boiler?
straks de makelaar maar even bellen, maar is toch ook raar dat zij d'r eigen boiler wilt, en wat moet ik met dat ding... Had ik dat ding dan toen niet moeten nemen ofzo? Wie koopt d'r nou d'r eigen boiler?
WTF.
Toen ik hier in m'n flatje kwam wonen heb ik zonder na te denken een huur contract voor de boiler getekend... denkende: als ik er uit ga heeft de volgende ook een boiler nodig, dus das wel ok.
Maar de nieuwe huurder gaat d'r eigen boiler kopen dus moet ik mijn boiler-huur-contract (dat tot 2021 loopt) afkopen a 590 euro! GVD! Wat the fuck moet ik met een boiler?
straks de makelaar maar even bellen, maar is toch ook raar dat zij d'r eigen boiler wilt, en wat moet ik met dat ding... Had ik dat ding dan toen niet moeten nemen ofzo? Wie koopt d'r nou d'r eigen boiler?
WTF.
**Self Rescuing Princess**
- kitten

boiler eruit slopen en op marktplaats zetten !
euhh beter nog
door diegene die m wil kopen het er zelf uit laten slopen
er zijn zat klussers die dat doen !!
echt !
euhh beter nog
door diegene die m wil kopen het er zelf uit laten slopen
er zijn zat klussers die dat doen !!
echt !
- kitten
Huur, oeps. Dat ding moet uiteindelijk wel terug.
- eireann
- Site Admin
Hmm, volgens de makelaar is het net als een nutsvoorziening (energie/Nuon etc) en dat dat de verantwoordelijkheid is van de huurder.... dat ben ik. En ik heb zelf dat huur contract getekend... er van uit gaand dat de volgende huurder dat ook wel zou doen... Wist ik veel... Domme anne.
En ik krijg nooit de afkoopsom voor die boiler a 590 euro (hij komt uit 2006) zucht en steun. Gedoe. Ik haat gedoe! Ik wil m'n vakantiegeld aan leuke dingen uitgeven niet aan een F-ing boiler!
(als ik het contract afkoop mag ik hem houden (hoera! - not- ) Maar misschien wil iemand dat contract wel van mij overnemen? (zou ik niet doen met wat ik nu weet eigenlijk...stom contract)
En ik krijg nooit de afkoopsom voor die boiler a 590 euro (hij komt uit 2006) zucht en steun. Gedoe. Ik haat gedoe! Ik wil m'n vakantiegeld aan leuke dingen uitgeven niet aan een F-ing boiler!
(als ik het contract afkoop mag ik hem houden (hoera! - not- ) Maar misschien wil iemand dat contract wel van mij overnemen? (zou ik niet doen met wat ik nu weet eigenlijk...stom contract)
- eireann
- Site Admin
Geniaal idee van Collega, misschien wil nieuwe huurder van oude woning mijn boiler wel kopen! Hoeft ie niet van de muur, zij geen installatie kosten en ik minder rest kosten!
- Daantje
- Contacteer:
Ik heb dat verplicht huren van boilers altijd raar gevonden. Bij din haar vorige appartement was het verplicht om de boiler te huren van een apart particulier bedrijf als je een huur contract tekende. De huur ging dan wel per 3 maanden.
Een huurtermijn/abonnement van 10 jaar vaststellen voor de huur van zoiets? Is dat noig wel wettelijk toegstaan? Er is toch iets van een regel dat zulke contracten maximaal een jaar verleng mogen.
Een huurtermijn/abonnement van 10 jaar vaststellen voor de huur van zoiets? Is dat noig wel wettelijk toegstaan? Er is toch iets van een regel dat zulke contracten maximaal een jaar verleng mogen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
ow fuck sorry verkeerd gelezen ..
balen dus !
**geeft anne een brilletje voor de komende kleine lettertjes ! **
zie fix ... er is vast een regel ergens
(ik zoek dan altijd in t wet boek .. onder verhuur apparaten je kan zoektermen intikken duurt ff maar meestal heb je wel wat )
sterkte !
balen dus !
**geeft anne een brilletje voor de komende kleine lettertjes ! **
zie fix ... er is vast een regel ergens
(ik zoek dan altijd in t wet boek .. onder verhuur apparaten je kan zoektermen intikken duurt ff maar meestal heb je wel wat )
sterkte !
en anders kopen ..
nu al een foto op marktplaats zetten ..
kijken wat t doet ...
dan is t even investeren maar straks je geld terug !
tip
doe er 50 euro bovenop! (zo niet 100)
wie weet
nu al een foto op marktplaats zetten ..
kijken wat t doet ...
dan is t even investeren maar straks je geld terug !
tip
doe er 50 euro bovenop! (zo niet 100)
wie weet

- eireann
- Site Admin
Even nagekeken, het is een huur contract en geen huur-koop contract, dus ik kan het geeneens doorverkopen op marktplaats...
- eireann
- Site Admin
En zelf voor getekend he.... kan geeneens iemand de schuld geven... nog wel even nazoeken of er geen verbod is op zulk lange contracten voor consumenten...
- juffie
- Site Admin
das kut anne, maar in mijn huis hangt ook een boiler die gekocht is door de vorige bewoners. En ik zou het moeten nakijken, maar volgens mij heb ik dat ding overgenomen van de vorige bewoners, dus issie ook van mij.
Hij gaat er binnenkort wel uit als het aan ons ligt, want we willen een combiketel en zijn daarover in conclaaf met de woningbouw.
Hij gaat er binnenkort wel uit als het aan ons ligt, want we willen een combiketel en zijn daarover in conclaaf met de woningbouw.
MILF 

- eireann
- Site Admin
600 euro voor een boiler die je geeneens mag houden... toch jammer.
- phedre
- Contacteer:
als jij huurcontract afkoopt, is er toch sprake van koop en is ie daarna voor jou!
anders is er niets af te kopen....
anders is er niets af te kopen....
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken