Niet zo zeer op zoek naar 'bloopers' hoewel die ook leuk zijn om voor ons om te lachen, ben ik benieuwd naar situaties waar je tijdens spel of sex zo moest lachen dat je niet meer verder kon. De sfeer d'r helemaal uit, tranen over je wangen en pijn in je buik van het lachen.
Ik vind dat zelf altijd erg fijn, soms wel jammer als je maar weinig tijd hebt, maar samen met iemand in je blootje helemaal in een deuk kunnen liggen, das bijzonder -voor mij dan-
T kwam me in me hoofd naar aanleiding van deze opmerking in het 'Dirty Talk of Geile Praatjes topic'
Triskelis schreef: Maar "je bent m'n <piep> <piep> en ik <piep> graag je <piep>", nee het is niet over de lippen te krijgen (tenminste niet opwindend).
eireanne schreef:geeft niks Triskelis, humor/lachen schijnt ook belangrijk te zijn
Mijn voorbeeld is al van eeuwen terug, nog met _C (ondertussen alweer drie forumcrashes geleden)
Ik zag hem niet zo vaak, en vaak ook maar een dag, nooit een hele nacht. We hadden al wat gespeeld en ik was zoals gebruikelijk al een beetje wazig in m'n hoofd aan het worden.
Hij stopt, kijkt me aan en zegt 'en wat zou jij nu willen'
Ik kijk hem aan -schijnbaar als een ree in de koplampen-
Ik knipper 2 keer
Ik vermoed een strikvraag*...
Ik geef het eerste antwoord wat in me op komt....
"world peace"
insert lachsalvos... toen zijn we na 20 minuten lachen maar pizza gaan halen....
en? wanneer heb jij voor het laatst gelachen?
*-Ik bedoel als ik nu zeg wat ik echt wil, dan doet ie het misschien wel juist niet meer. Of hij doet het wel, maar alleen omdat ik dat wil en niet omdat hij dat wilt, die tekst op highspeed door anne's hersentjes-