cyber

juffie
Site Admin

Re: cyber

Bericht door juffie »

Of je gaat googelen op '2 girls, one cup'.
MILF :grin_ani:
puppysjors

Bericht door puppysjors »

of je speelt 1 girl 1cup voor je meester, voor de webcam.
Nimoir

Bericht door Nimoir »

Maak een dictee. Lijkt me in dit geval zeer vernederend.

sorry, ook moeite dit serieus te nemen
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Nou jongens, doe es lief. Ze kan niet spellen, we weten het.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
puppysjors

nee ze was er te lui voor schreef ze zelf...
Guilty

Bericht door Guilty »

puppysjors schreef:nee ze was er te lui voor schreef ze zelf...
Nee dat schreef ze niet. Ze schreef
enk het komt door mijn luiheid dat ik so kort schrijf en door dat ik niet goed nederlands kan tpyen.
Grammaticaal rammelt dat aan alle kanten, maar volgens mij impliceert dat twee keer "door" twee keer een causaal verband. Ze is kortaf omdat ze lui is en omdat ze niet goed Nederlands kan typen. Er staat volgens mij niks over de reden waarom ze niet goed Nederlands kan typen.
puppysjors

aah dank voor de vertaling :mrgreen:
meiske

Bericht door meiske »

Een muizeval dicht laten klappen op je tepels?
Iets op moeten eten wat je écht niet lukt?? (en als je ervan over moet geven, dát op moeten eten)
Kaarsvet over gevoelige plaatsen laten druipen?

Maar gaat dit er eigenlijk niet meer over dat jij andere dingen verwacht van je D, dan dat hij/zij je geven wil? Het lijkt erop dat die genoeg heeft aan jou zien met knijpers overal, en ze eraf slaan, en jezelf je klaar zien maken.
Wil je cyber-D wel andere dingen met je?
crasy

Bericht door crasy »

waarom doen jullie so ben er wel heel seriues mee van sommige heb ik wel een goede tip oke mengsel drinken goor is dat is een goed idee maar aan de andere kant is het ook om te kotsen.
crasy

Bericht door crasy »

ja ik weet dat hij wel wat anders wilt alleen wij hebben alle twee niet erg veel ervaring met cyber en het is niet anders dan dat ik bij hem kan sijn jammer genoeg daarm ben ik blij met die antwoorden van jullie dan kan het een keer wat anders gaan
crasy

Bericht door crasy »

heb dislectie dus daarom gaat niet goed met schrijven
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Wil je dan proberen een spellchecker in je browser te gebruiken? (firefox bijv) en de hoofdletters en punten te gebruiken?

Het MOET niet, maar als je gelezen wilt worden en serieus genomen wilt worden, lijkt het me wel verstandig. Ik zelf zal je berichten niet blijven lezen als ze zo onduidelijk blijven.
**Self Rescuing Princess**
oeps2

Bericht door oeps2 »

crasy schreef:heb dislectie dus daarom gaat niet goed met schrijven
dat houdt niet in dat je woorden vergeet zoals HET gaat niet goed met schrijven..
dyslexie is meer het omdraaien van de b en de p de p en de q en de d en de p
ook sommige klanken kunnen verwarrend zijn
en misschien is t wel dyslexie maar de meeste dyslecten kunnen het woord dyslexie uitstekend schrijven ...
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Nou.. oeps, das ook een beetje kort door de bocht, dyslexie heb je in vele vormen en maten. Maar in deze schrijfstijl heb ik ook niet veel zin, eerlijk gezegd.
MILF :grin_ani:
neufke

Bericht door neufke »

Iemand die dyslexie heeft, of beter gezegd, dyslectisch is aangelegd is woordblind. Daar zijn geen andere vormen en maten voor. Iemand die woordblind is heeft moeite tijdens het lezen met het herkennen van woorden, terwijl ze wel weten wat een woord betekend. Zo heeft iemand met dyslexie erg veel moeite met het lezen van woorden als proportioneel en subsidiareel terwijl ze heel goed kunnen weten wat ze betekenen, wanneer ze voorkomen, wat het verschil is en in welke context je de betekenis moet zoeken.

Iemand die dyslectisch is is dus niet lui met schrijven, kan ook goed schrijven maar gewoon wat trager. Iemand die dus schrijft als een kind van 4 terwijl er onderwerpen en woorden gebruikt worden die horen bij een kind van 14 heeft waarschijnlijk wel een groot probleem, maar dat probleem is niet dyslexie.

Verder gewoon negeren dit soort berichten omdat je ze op geen enkele manier serieus kunt nemen.
Gesloten