to do - ta da!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Peter^
Contacteer:

Re: to do - ta da!

Bericht door Peter^ »

Wat ben ik blij voor je, dat je dit hebt kunnen doen, ook al ben je nu moe. Top!
Geniet van de positieve momenten.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Echt heel knap tippi! Way to go!

Mijn ta da van gisteren (en de dagen ervoor) nog even:
- Over zes boeken beschreven wat ik de sterke en zwakke punten vind, voor welke leeftijden ik ze geschikt vind, wat de informatie uit de colleges mij daarin geleerd heeft, met welke karakters ik me zelf zou kunnen identificeren, welk soort opdrachten ik met dat boek bijvoorbeeld zou doen en van al het bovenstaande ook nog waarom ik dat zou doen en yadda yadda;
- Een leesautobiografie geschreven;
- Een criterialijst voor jeugdboeken samengesteld aan de hand van bronnen en eigen argumentatie;
- Voor drie boeken boekspecifieke opdrachten ontwikkeld waarin verschillende intelligenties geactiveerd moesten worden (+ argumentatie natuurlijk);
- Twee opdrachten geschikt voor elk boek ontwikkeld waarin verschillende intelligenties geactiveerd moesten worden en yadda yadda;
- Al het bovenstaande samengevoegd in een portfolio en de hele meuk ingeleverd op school!

To do voor vandaag:
- Lesplan vocabulaire verbeteren en inleveren;
- Lesplan grammatica verbeteren en inleveren;
- Memo hierover schrijven en inleveren.

I can do it! Hoop ik... misschien... :banana:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
dbj

Bericht door dbj »

TA DA
Digitale Belastingaangifte ingevuld :yes:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

goed zo dbj!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ja echt goed van je! (Je moest even overtuigd worden van het nut, maar dan doe je het ook ;))
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
dbj

Bericht door dbj »

Voleuse schreef:Ja echt goed van je! (Je moest even overtuigd worden van het nut, maar dan doe je het ook ;))
Ja, wat aansporing/aanmoediging/support heb ik soms wel nodig inderdaad :icon_biggrin:

TA DA:
Vanwege het 1-jaar bestaan van GBK38 een groot cadeau klein presentje gekocht 8-)
Met lege handen aankomen zetten op het jubileum vind ik ongepast.
aimée

Bericht door aimée »

2e paasdag benutten voor het evenement... mens wat is dit asociaal veel.. financieeel zit nu al over budget heen lol.. nou mijn kwaliteiten maar eens ff aanspreken..
kitten

Bericht door kitten »

Waar héb je het over? :confused2:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Hihi, ja aimée, ik snap m ook niet! :mrgreen:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
aimée

Bericht door aimée »

owh solly.. :clown:

Ik moet een evenement organiseren, Ben de financieel manager dus me gaat over het budget a 1200 euro voor een evenement voor 120 personen. En inkopen dat is echt gigantisch veel niet leuk veel zeg maar. We zaten over budget heen, maar is al opgelost.

Maar ik heb er totaal geen zin in. Ik moet lessen missen om voor lul te staan met flyeren, samen met groepje.. Me haat mensen die je altijd flyers in de hand drukken en nu moet ik het ook zelf doen Ik sta er totaal niet achter!. Gister ff duidelijk gemaakt dat ik niet van plan ben om twee belangrijke lessen te missen. Kreeg reactie terug van nou je wist van te voren. Ik zei als ik het van te voren wist had ik het evenement niet aangenomen ik zeg daar kun je gif op innemen. Maar ja t'moet alsnog Me haat dit en dan moet het ook nog in pak met dat lekkere weer.. Of te wel dat wordt constant omkleden shit zooi.
oeps2

Bericht door oeps2 »

duik in je agenda .. bel en bel
en biedt 15 euro voor t flyeren !
aimée

Bericht door aimée »

Nou wie wil? gaat om drie dagen na de meivakantie dus zeg maar 10-11-12 mei..
Crownless

Bericht door Crownless »

Tip voor het flyeren: Heb niet als doelstelling om zo snel mogelijk zo veel mogelijk flyers te dumpen, maar heb als doelstelling dat je zoveel mogelijk mensen wil laten glimlachen. Dat maakte ook mijn 'sta op een kruispunt en vraag mensen dingen'-werk dragelijk leuk :)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

aimée schreef:Nou wie wil? gaat om drie dagen na de meivakantie dus zeg maar 10-11-12 mei..
*laat d'r hollandse kant naar buiten* Wavangtda?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Crownless

Bericht door Crownless »

Oeh, ik zou wel met Sabrina willen flyeren voor minimum uurloon :mrgreen:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie