Altsaxofoon

Gesloten
pluis

Altsaxofoon

Bericht door pluis »

Yo folks,

Nu dan toch echt de laatste restjes van de verhuizing aan kant zijn/ gaan, moet ook m'n sax er maar eens aan geloven. Ik heb al jaren astma en heb dus niet meer het longvolume om erop te kunnen spelen (*pruil*).

Wat voor beest is het?
Altsax, merk Hornsby (Original USA Model).

Wat is er bijzonder aan?
Hij is tweekleurig. De saxofoon heeft bij de fabriek een zilveren verfbad gehad dat niet helemaal 'gepakt' heeft. De sax is daardoor deels koper- en deels zilverkleurig. Voor de duurzaamheid en het geluid heeft dat geen gevolgen, maar niet iedereen zal een 'bonte' sax op prijs stellen (ik vond het wel een bonus, maar ik ben dan ook raar).

Wat moet dat kosten?
350 euro De standaard nieuwprijs voor een dergelijk model was 1200 euro, maar vanwege de lak was hij wat goedkoper.

Jeuh, da's wel veel. Heb je nog goodies?
Jaaaa! De sax heeft (natuurlijk) een mondstuk (Selmer C**), een schoonmaakkit en een ' flight case' - een harde plastic koffer die met drie klemmen sluit. Feitelijk heb je alleen nog een rietje (en evt. een nekkoord) nodig om erop te kunnen spelen.

Hebben?
Geef maar een gil :)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Wever

Re: Altsaxofoon

Bericht door Wever »

Mooi ding. Nu geef ik toe dat ik niet erg muzikaal aangelegd ben, maar toevallig is er net een actief draadje op samarium waarbij naar de muzikaliteit van medeforummers gepolst wordt. Is het goed dat ik daar ook even doorlink naar dit draadje? (dit staat toch in het open gedeelte) :)
pluis

Bericht door pluis »

Jazeker :) Gratis publiciteit is altijd zeer welkom!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik speel de info even door aan een bekende, mischioen heeft zij interesse.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
pluis

Bericht door pluis »

Dank, fixertje :)
noni

Bericht door noni »

Prachtig instrument
Kon ik er maar op spelen :)
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Helaas pluis, beoogde vriendin heeft al twee altsaxen. Brabant hè, hoge muziekinstrumentendichtheid hier.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

Had ik maar geld, dan zou ik hem zo van je kopen. Wil er nl nog steeds een die van mezelf is, maar gaat hem nu niet worden helaas.
Gesloten