Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
cinderella

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door cinderella »

Ok, ze zeggen het dus wel, maar niet officieel. Veel voorkomend probleem dus.
toen doet er nu niet meer toe
faery

Bericht door faery »

Bij piercings kan je er wel een retainer in doen natuurlijk (vaak een staafje wat van doorzichtig materiaal gemaakt is).

Maar eh, want een onzin Litha! Alsof mensen naar je enkels gaan staren...
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Dus als je een broek zou hebben aangehad, zou je wel zijn aangenomen??? :confused:
MILF :grin_ani:
Litha

Bericht door Litha »

Daar komt het wel op neer ja.
:donder:
JJV

Bericht door JJV »

was je vast nieteens langs de portier gekomen

( in BROEK .. neeeee)
~\v/~
JannaGrace

Bericht door JannaGrace »

Geïnspireerd door het forum gebash. (zie uitpraat topic?)

Ik word gewoon FUCKING pissed van mensen die zogenaamd volwassen zijn en zich zo puberaal gedragen.
Zeiken over echt net niks.... Zichzelf altijd het slachtoffer vinden van iets en ook nog vinden dat je altijd gelijk hebt. BAH.
Waarom doen mensen zo moeilijk als ze het oneens zijn en waarom is de ander dan ineens achterlijk/ dom/ inadequaat en ga zo maar door?

Mensen maken me gewoon ziek.. Volwassen mensen hebben me 15 jaar lang wijsgemaakt dat je ruzies op een kalme en redelijke manier uitpraat "als je groot bent". Nou... Dikke fucking bullshit. Vooral als ik zo om me heen kijk.

De mensheid heeft gefaald nadat ons brein vergenoeg was ontwikkeld om te kunnen praten... En nog elke dag wordt dat voor mij bewezen als mensen zich weer eens gedragen als een freaking 4 jaar oude kleuter wanneer ze op hun pik getrapt zijn door een lullig beetje sarcasme.

Dit is waarom ik de meeste mensen mijd: ook al denken ze het, ze KUNNEN niet redelijk nadenken als ze gekwetst zijn...
Mensen die zichzelf EN geweldig EN een slachtoffer vinden en vervolgens uitkramen hoe hun het onuitspreekbare onrecht is aangedaan en hoe achterlijk de ander dus is.... On top of that: zij staan er boven, hoor... Echt waar!!!

DAAROM vind ik mezelf dus beter dan de meeste mensen. Tuurlijk... Ik voel me ook wel eens een slachtoffer, maar ik ben niet alwetend en geweldig. En most of all... Het is best fijn om met beide beentjes op de grond te staan ipv boven alle anderen. Ik ben menselijk en maak ook fouten en doe ook onredelijke dingen, maar ik ben niet per default beter dan een ander.

En iedereen die zichzelf wel per default beter vind dan een ander:
Screw you with a big rubber dick... Then I'll break it off and beat you with the rest of it.
And don't worry, the dick will be big enough to hurt you.

*hijgt uit...* Nu kan ik weer lief doen... :) Carry on mensen... Ik ga weer popcorn eten en de humor zoeken in jullie *peeep* gedrag.
Mack

Bericht door Mack »

High score voor Janna! Da's pas 'n rant. :schater:
:close_knuf:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
AndereBart

Bericht door AndereBart »

Gaat Janna crownless naar de kroon steken in het schrijven van goede rants? Het lijkt er wel op. :th_smiley_hug2:
JannaGrace

Ahum. Crownless is voor mij de Rant-Koningin. :)

Ik rant enkel om even mij boosheid te bekoelen en wat frustraties te uiten, maar ik vind het fijn dat jullie ervan hebben genoten! :biggrin:

En ik heb me nog best ingehouden... Normaal gebruik ik wat meer Engels en L33t-sp34k en ben ik nog grover... :geek:
Crownless

Bericht door Crownless »

:banana: Goooooooooooooooooooooooooo, Janna! En gelijk heb je (met je rant, dat ik queen-of-rants zou zijn vind ik zelf een beetje overdreven). Ik ben wel benieuwd naar de ongecensureerde versie eigenlijk :bloos:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
JannaGrace

Haha... Je rant meer... En ik vind ze grappiger dan mijn eigen. :)

De ongesensureerde versie bevat gewoon veel meer vloek-werk. :evil:
rubyvita

Bericht door rubyvita »

Oke ranting one two!
:donder:
Waarom lees ik zo vaak in advertenties dat met name de oudere Dominanten, specifiek zoeken naar veel jongere subjes? Dirty old man zoekt vers groen blaadje om zijn levens sappen weer te doen stromen? Om te vergeten dat hij al met een been in het graf staat? Omdat het fokking makkelijk is om een jong subje te Domineren? O,o, we zijn zo Dominant…huhuh…dominant my ass!Voor de Dominanten die dit lezen en verzuchten dat deze rant wel van een oude gefrustreerde sub moet komen: FYI..ik speel niet met dominanten die graag 20 jarige meisjes imponeren om zo de geur van de dood van zich af te schudden, en zichzelf op de iele borst slaat omdat hij een meisje heeft laten kruipen!!Tssskkk, knap hoor, om jonge meisjes te manipuleren, echt een skill om trots op te zijn!Met je ogen dicht bespeel je haar om uiteindelijk half slapend lekker comfi afgezogen worden door maagdelijke lippen. Geen uitdaging, geen risico, geen kans op falen, geen kans op groei, alleen maar een geil strak jong lijf dat je de illusie van onsterfelijkheid biedt. Potent hoor! Trophy wives…ooit van gehoord? Dat zijn vrouwen die uitsluitend dienen om de status en eigenwaarde van een man te verhogen, en dat dominante dominanten is eigenlijk best triest. Misschien ben je eigenlijk wel een heel bang mannetje, bang dat een weerwoord je ego krenkt, bang dat je halfslappe impotente pik opgemerkt word en niet te verhullen is door wat goochelwerk met je handen, bang dat je daadwerkelijk moet domineren terwijl je eigenlijk helemaal niet weet hoe dat moet?Doodsbang om je beperkte repertoire los te laten…never chance a winning team huh?… :gaap: ende boring…Je bent handig genoeg om een rookgordijn op te trekken waarin je subje tijdelijk verdwaald, abacadabra, en ze zit op haar knietjes voor je, simsalabim..en ze biedt haar maagdelijke kontje aan…OMG aan jou, ja aan jou..terwijl je je pik met moeite in haar propt…want oud en half stijf… dank je god op je blote knieën voor dit heerlijke naïeve schepsel that makes you feel so alive!

What the fuck is er zo interessant aan het domineren van een jong meisje?
JJV

Bericht door JJV »

;) kwestie van proberen ruby
~\v/~
kitten

Bericht door kitten »

Afbeelding so hey ruby!

Maareh... goed gezegd! En on top of that zijn ze vaak beledigd dat je het geen fijn idee vindt in zee te gaan met een vent die even oud als je vader is!
rubyvita

Bericht door rubyvita »

:verontwaardigd:

het vervelende is dat het andersom gewoon niet werkt...ik kan me niet voorstellen dat ik me zou kunnen laten domineren door een dominant die mijn zoon had kunnen zijn :crownless:
Laatst gewijzigd door rubyvita op 06 sep 2009, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie