Maar als je nou hete voeten krijgt midden in de nacht? Kan het dan wel even open geritst worden aan de onderkant?
Lijkt me zo benauwd namelijk.
Ik draag vandaag mijn zelfgemaakte jumpsuit In combatstijl
Nu nog nadenken over een wat meer kinky ontwerp...misschien iets met drukknoopjes op de juiste plaats, had jij daar niet een keer over gedroomd fixertje?
Het is een zomermodel, simpel katoen en niet te warm. Overigens heb ik altijd koude voeten, zelfs als het 20 graden is.
Die drukknoopjes was anders, dat waren bloomers met 6 (niet 4, niet 8) zes! Drukknoopjes in twee verticale rijtjes voorop. Dat was heel belangrijk, vooral het aantal. In mijn droom dan hè.
Een jumpsuit-drukknoopcombo bied dan we weer leuke mogelijkheden tot grote kontflappen voor spankings (en ook toilrt gemak).
Mummieslaapzakken zijn mijn ding niet. Ik heb gewoon zoiets als dit, dat is net genoeg schouderbedekking dat ik me comfortabel voel. Overigens onderstaande is een foto die ik zo even bij de hema vandaan heb getrokken.
Ik heb 'm nu gekocht. Maar 't zit simpel genoeg in elkaar om na te maken in stof en uitvoering naar wens.
ik heb hele lieve vriendinnetjes.. die me soms hele lieve kadootjes geven...
ik word daar altijd heel erg vrolijk van en dan ben ik zo vrolijk dat ik vergeet dank je wel te zeggen...
dus nu ff lekker voor het hele forum in de openbaarheid..
LIEF VRIENDINNETJE.... ik vind je LIEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Ondanks alle oorpijnellende ook beetje vrolijk, dankzij alle super leuke aardige gezellige lieve en behulpzame vrienden die ik heb gemaakt hier de afgelopen tijd!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Weer helemaal SOA schoon bevonden. Had ik ook wel verwacht, zo ontzettend veel heb ik niet meer de slet uit gehangen gevlinderd het afgelopen jaar, maar de bevestiging is toch fijn!
Ik ben vrolijk want de twee planten die ik van kitten heb geclaimed geadopteerd, krijgen allemaal nieuwe blaadjes!!! (die rode punt bij die grote-bladeren-plant was blijkbaar een beschermhoesje voor een nieuw blad. Rare plant )
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Ik ben vrolijk omdat ik te suf ben om zo'n plant weg te gooien zolang hij nog niet helemaal mors en morsdood is en op deze manier toch van ze af ben, omdat ze bij mij wel mors en mors dood gáán.