sjees tessie heb je dat wel gezegd door de foon ?????????????????
die *&%^%^$$%# assistente kan jouw recept echt wel doorfaxen !!
daar zijn ze *&%^&$^%# voor !!!
Argh dat klinkt ook kut oeps! Ik hoop dat 1 van de andere buren je sleutels heeft meegenomen en ze zo terug komt brengen!
En waarom die assistente niet door wou faxen begreep ik ook niet hoor. Ze had het over dat eerste recepten niet doorgefaxt kunnen worden, terwijl ik echt best wel vaak blaasontsteking heb gehad en het dus niet bepaald de eerste keer is. En gister belde ik voor een recept van iets waarvan zij niet wisten dat ik het ooit al had gehad en dus in principe ook nieuw was, en dat heeft ze wel doorgefaxt. Tenminste, dat zei ze. Moet straks bij de apotheek maar afwachten dan dus ook. Gedoe. Die mensen doen daar altijd zo moeilijk, word er een beetje gek van.
Mijn huisarts emailed alles naar de apotheek, ook als ik telefonisch een recept bestel dat ik daar niet eerder heb gehad. Geen probleem. Maar ook : mijn huisarts is 5 minuten verwijdert van de apotheek... das best handig!
Mijn Lief komt thuis werken en fietst eerst even langs die stomme dokter (en gaat daar ongetwijfeld nog even klagen ) en dan fietst ie door naar de apotheek om alles op te halen daar
Ik begrijp ook echt niet waarom ze gister nog wel al mn spullen kon faxen en vandaag niet hoor. Volgens mij had ze er gewoon geen zin in, want ze zat ook al te zeuren dat het zo druk was. Nou en. Zoek een andere baan als je het niet aankan ofzo.
En er zat eerst ook een apotheek in het gezondheidscentrum, maar die hebben ze gesloten, dus moet nu bij de apotheek van het andere gezondheidscentrum alles halen.
misschien de huisarts hierover bellen .. op t belhuisartsenmoment of zo ..
want hij weet niet dat ZIJN assistentes bepalen wanneer dan uiteindelijk de recepten verzonden worden ...
hij denkt dat dat diezelfde dag gaat gebeuren ..
enzo...