ik spuit stikstof op de sloten ... heeeel lang !
geef dr een klap op met een hamer en jaaaa hoor de sloten vallen in duizend stukjes
aimee schrikt zo van de klap en het binnenkomen van oeps dat ze hard
de bunker uitrent ...
Die oeps maakt het me wel lekker makkelijk hoor iedere keer die mijn.....zet ook deze op afgaan.....even wachten....en jahoor oeps wordt uit de bunker geblazen tijdens de explosie. *loopt rustig naar binnen, sluit alles hufter proef af en gaat rustig genieten van Illustra's bunker
terwijl puppy die aan t repareren is glip ik snel de bunker in (die verf verkleeft t slot nog eens extra ook)
(telefoon staat op tril oepsefloeps en zit in mn zak)
kraakt de bunker dan maar.. sleept hem mee richting zutphen, belt soort van vriendje op.. heb bunker gekraakt, zin om erin te wonen. Soort van vriendje vind dat een goed plan.. Dus soort van vriendje zit in de bunker en Iezje kijkt heel blij... zo geen lange afstands soort van vriendje meer..
Gaat er voor de netheid ook maar even in zitten.. anders moet de volgende iemand eruit mikken die niet op forum woont:)
Bouwt een sauna buiten, stookt 'm ff goed op, haalt een saunameester erbij, en roept dat er een opgietritueel komt. Kitten heeft daar wel zin in, en gaat er naar toe.
Mij is het te heet, dus ik ga lekker relaxen in MIJN bunker!