Het Stuitertopic
- kitten
Re: Het Stuitertopic
Nee. 

- Crownless
Muh, terug van feest, ben megawakker, de medicijnmisselijkheid begint in te zetten, en ik stuiter. Bryan voelde zich niet relaxed genoeg om op feestje te spelen. Kan gebeuren, maar toch een beetje teleurgesteld. Weet ie ook.
Oh well. Volgende keer beter.
Oh well. Volgende keer beter.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- madeleine
Ik ga vandaag net zo lang rellen tot ik op zijn minst een paar klappen van het een of ander krijg.... mok
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- juffie
- Site Admin
Je mag best hier langs komen hoor, madeleine... 
Ik heb ook al in tijden mijn Sadisme niet meer echt kunnen uitleven, dus, be my guest.

Ik heb ook al in tijden mijn Sadisme niet meer echt kunnen uitleven, dus, be my guest.

MILF 

- Heerscher-vd-nacht
Zooooo jammer dat ik vandaag geen tijd heb.
OT, ik heb zin om een meisje te laten huilen, dan te troosten én dan haar nog meer pijn te doen en dan ... #etc

OT, ik heb zin om een meisje te laten huilen, dan te troosten én dan haar nog meer pijn te doen en dan ... #etc
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
- madeleine
Ha ha juffie ik krijg in eens zo'n plaatje in mijn hoofd... juffie hoogzwanger met van die lakleren lieslaarsen, met singletail en jeetje die op het ritme mee schopt. Sorry jongetje maar ik hoop vandaag wat klappies te krijgen van mijn visite. Ik heb een wandelstok voor hem gekocht in schotland. Als ik die nou s heel lief aanbied, op mijn knietjes met een ah.... toe toe..en als dat niet werkt ga ik rellen en als dat niet : werkt ga ik mokken. Héél charmant, ik weet het.
- Heerscher-vd-nacht
Mokken komt toch pas na smeken
Penny: "Where are you going?"
- Crownless
Grinnik.
Smeken kan heel leuk/geil zijn, vooral als je eigenlijk je schaamt dat je graag geslagen wil worden. Leuk innerlijk conflict krijg je dan.
"sla me, sla me!" zei de masochist. En de sadist grijnsde en zei "nee".
Smeken kan heel leuk/geil zijn, vooral als je eigenlijk je schaamt dat je graag geslagen wil worden. Leuk innerlijk conflict krijg je dan.
"sla me, sla me!" zei de masochist. En de sadist grijnsde en zei "nee".
- JJV
- madeleine
Ik heb gewoon gemeld dat ik hier heb gepost dat ik zo stuiterde en mensen al hele Linux handleidingen ter beschikking stelden. Werkte goed, geen gesmeek en stukken beter dan subtiele hints..
- Sabrina
Meh, ook hier stuiters. Romanticide wilde zaterdag op het feestje wel spelen, maar voelde zich uiteindelijk ook niet relaxed genoeg. Hij zei op de terugweg wel dat zijn hoofd helemaal vol zat met leuke ideetjes en dat het dus wel ongeveer 99,5% zeker was dat het zondag zou lukken. Gisteren zat eerst mijn hoofd vast, en toen 't bij mij wel zou kunnen, sloeg bij hem de moodswing toe. Dus nu stuiter ik behoorlijk...
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Crownless
Aw... *knuft Sabrina* same story inderdaad. Gisteren hebben wij -heel spannend- de hele dag zitten gamen. Ik had het idee dat we gingen spelen maar los gelaten. Maar toch, de stuiter is er nog wel.
- juffie
- Site Admin
Jup, same here. Wij zouden ook gaan spelen, maar het was erg heet en toen zijn we aan de opruim gegaan en hebben we dus echt *keiveel* gedaan, maar is het spelen er ook bij ingeschoten.
MILF 

- Sabrina
*knufft terug* En lol, wij hebben dus ook de hele dag zitten gamen. Nou ja, en daarna voetbal gekeken om te eindigen met nog een stuk gamen. Très sexy!Crownless schreef:Aw... *knuft Sabrina* same story inderdaad. Gisteren hebben wij -heel spannend- de hele dag zitten gamen. Ik had het idee dat we gingen spelen maar los gelaten. Maar toch, de stuiter is er nog wel.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You