Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
skaoot

Re: Vrolijk!

Bericht door skaoot »

Doe even makkelijk en quote van de site (en omdat ze het woord delirious gebruiken):
The Anthology Project collects the comics of artists unified by their delirious pursuit of compelling narrative and notable artistic work in the medium of sequential art. Its humble intent is only to delight.
The project showcases a multidisciplinary group of passionate artists from across Canada and the United States.
Veel moois, veel variatie in stijlen en artwork. Comics/graphic novels, maar dan heel veel verschillende bij elkaar in een heel mooi boekje :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Nice! Klinkt erg goed. :)
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

En onverwacht was vrijdag de 13e toch een hele fijne dag :icon_biggrin:
*me is happy* :banana:
justes

Bericht door justes »

en dan willen we natuurlijk weten waarom!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

:static: Ik heb gisteren op de boat superrrr mooie metalen boeien met slotjes gekregen van mijn Meester omdat we volgende week 1 jaar samen zijn :inluv:
Ze zijn zo mooi! En ik heb ze nu nog om, en kan ze niet afdoen want hij heeft de sleuteltjes :static:
En straks gaan we sushi naken en eten met allemaal gezellige leuke mensen! :static: Met mijn nieuwe boeien met slotjes om! :static:
WOEI!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Cool tessie, gefeliciteerd!!!
MILF :grin_ani:
skaoot

Bericht door skaoot »

Yay voor tessie! En hmmm sushi :)

En ik ben vrolijk want geen roze muren meer in huis! Laatste kamer ook wit, binnenkort het groen erop en alles is geschilderd op wc en badkamer na :banana:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
vode

Bericht door vode »

Over zes maanden word ik weer tante!!! :banana:
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Yay voor mijn lieve vriendje die muziek download om mij op te vrolijken waar hij zelf een hekel aan heeft :inluv: :kiss:
dbj

Bericht door dbj »

Op vrijdag de 13e(!) een nieuwe foon gekocht :lol:
Eindelijk Internet op je mobiel... was het maar waar :icon_sad:

Zaterdag naar de Munch geweest en daarna door naar de GBK voor de DM-meeting.
Weer met nieuwe mensen kennis gemaakt, die ik tot dan alleen onder een naam kende.
En afloop DM-meeting héérlijk en geslapen daar, ondanks dat ik wel een bepaald persoon mistte. Was eigenlijk wel bekend deze afwezigheid.
Kon eigenlijk ook nog blijven op de GBK omdat er een VSSM-meet was deze middag, maar daar heb ik vanaf gezien.

Vrolijk dus na zo'n fijn weekend tussen gelijkgestemden vertoefd te hebben.
kitten

Bericht door kitten »

Wat is er mis met je mobiel dan? Welke is het geworden?
dbj

Bericht door dbj »

deze. Blijkt dat je een Google-account moet hebben om apps op te kunnen halen.
En ben in één dag al een fors bedrag (prepay tegoed) kwijt zònder iets noemenswaardig gedaan te hebben op internet met het foontje :evil:
kitten

Bericht door kitten »

HTC Wildfire S, mooi dingetje! Een Google account is zo aangemaakt hoor. :) Ik heb er ook eentje die ik dus uitsluitend gebruik voor mijn mobiel.

Maar Internetten zou ik ook niet doen met een prepaid. :shock: dat loopt hard op, dan.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Smartphones, helemaal eentje met android zijn volstrekt onbruikbaar met een prepaid abonnement. Van nature wil android constant verbinding met internet en wisselt doorlopend data uit met het netwerk. Om te kijken of je e-mail hebt bijvoorbeeld of, om apps te updaten. Ik adviseer je om dat ding óf terug te brengen óf alsnof een abbonement af te sluiten met een internetbundel erin.

Ontopic: Gisteren de bedhemel gewassen en weer opgehangen, moest nog steeds sinds de verhuizing. Slaapkamer ziet er een suk aangekleder uit. De huiskamer is zó opgeruim dat het op bepaalde plekken weer een beetje galmt. :biggrin:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Wever

Bericht door Wever »

Ik kom hier ook wat vrolijken!!!! :D

(reden: zie baanzoektopic).

High-fived alle andere vrolijkerds.

Vandaag knuffel ik iedereen die wil, zonder toeslag. Het is a volonté. :mrgreen:

Liefhebbers? :icon_biggrin:

(alvast 'n voorraadje :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: klaar legt)
Plaats reactie