Hier inmiddels 11,3 kg eraf Stond een hele tijd stil op 9,8 kg, dus ben nu sinds 5 dagen begonnen met herbalife shakes ipv ontbijt en lunch en nu dus gelukkig weer wat eraf En die shakes zijn nog lekker ook
Van de drie kilo die ik in een maand ben afgevallen zijn er twee terug. Die derde die heeft 't af laten weten. Din heeft nu eindelijk een werkend dieet en een gestage voorspelbare gewichtdaling van, ongeveer halve kilo per week.
Kweenie hoor, maar mij staat iets vaags bij (uit een ver verleden, dat wel) dat er bepaalde verhouding bestaat leeftijd/lengte/gewicht.
Is dat waar of is het intussen ingehaald door hedendaagse inzichten en/of normen?
Nooit verwacht dat ik hier zou posten. Maarja, ik heb ook mijn trots.
10 kilo eraf in 11 weken tijden. En alleen maardoor gezond te eten en het sporten wat op te voeren.
Grinnik, doet me denken aan een gedichtje dat vroeger in mijn schoolagenda stond:
's Ochtends kan ik niet eten, want ik denk aan jou.
's Middags kan ik niet eten, want ik denk aan jou.
's Avonds kan ik niet eten, want ik denk aan jou.
's Nachts kan ik niet slapen, want dan verrek ik van de honger!
ik weeg me normaliter op maandag, maar toen was ik nog in Utrecht en vanochtend was ik te duf. Dus ik sla een weekje over, is de schrik ook niet zo groot.
*huppelt naar binnen* Ik heb weer een hoogtepunt! Ik ging bij de Laced-Up wat leuke dingetjes shoppen, en waar ik ooit korsetmaat 91/36 had, heb ik inmiddels korsetmaat 71! Dat komt neer op een maat 28 in inches, als ik google mag geloven. Like wtf?! Toegegeven, 91 was niet übermoeilijk om dicht te krijgen, maar zelfs dan ben ik toch zeker 15 cm kwijt! Yay!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You