de magie rondom een KKV

Gesloten
colet

de magie rondom een KKV

Bericht door colet »

De magie van een KKV....
(KKV= klaar kom verbod)
Ik weet dat je het ook kunt zien als V=verplichting, maar in deze bedoel ik juist het verbod!

Hier op de site komt het regelmatig voorbij, naast het feit dat het KKV zelfs een eigen topic heeft!
Niet eens gepraat erover, maar slechts een: ik meld me" is daar genoeg om voor anderen duidelijk te zijn.
Er staan wel eens wisselende reacties, van succes/sterkte tot veel plezier ermee! Er zijn wel eens verlengingen en opgeheven KKV's.....

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar allerlei zaken die eraan vastzitten/omheen hangen enz enz.
Zal ik eens hardop denken wat ik me zoal wel eens afvraag?

Krijg je wel eens een KKV? Leg je er wel eens één op?
Wat doet het met je?
Er is niemand die je kan controleren, houd je je er altijd aan?
En waarom dan? Waarom? Wat maakt dat je je daaraan houdt?
Waarom kun je dagen zonder spelen-met-jezelf en is het ineens verdomd lastig om niks te doen als je een KKV hebt?
Doet het iets met de wiselwerking tussen jou en je Dominant?
Vind iedereen het 'leuk' of zijn er mensen die er echt niks mee hebben?
En eh :oops: (zonder D's tegen hun enkels te willen schoppen!) is een KKV niet een simpele, weinig creatieve manier om een sub iets om handen te geven? (of juist niet)
Voegt het iets toe aan het spel wat erop volgt?

Voor de duidelijkheid, ik ben gewoon benieuwd naar ervaringen, gedachten en gevoelens.
Nergens is het mijn bedoeling om hiermee te 'beweren' dat een KKV niks zou zijn of juist de hemel op aarde.
Thanks for happy sharing, alvast :)
linne{R}

Re: de magie rondom een KKV

Bericht door linne{R} »

Krijg je wel eens een KKV?
Ja ik krijg ze regelmatig

Wat doet het met je?
Waar ik er normaal soms dagen niet aan denk of geen behoefte heb aan zelfbevrediging borrelt het dan juist, gewoon omdat het niet mag. En juist als ik een KKV heb wordt het getriggerd door telefoontjes, smsjes etc.

Ja. Ik houd me er aan. Eerlijk duurt het langst en doe waar mogelijk wat mijn D vraagt. Soms gaan dingen echt even niet, als ik dat uitleg is het ok. Smoesjes worden niet geaccepteerd.

Wat hier boven al staat, en Hij heeft de controle, die heb ik vrijwillig uit handen gegeven.
We hebben hier duidelijke afspraken over en dus houd ik me er aan.

Waarom kun je dagen zonder spelen-met-jezelf en is het ineens verdomd lastig om niks te doen als je een KKV hebt?
Gewoon omdat het niet mag... Net als je aan het lijnen bent en ineens de hele dag zin hebt in iets lekker terwijl je daar anders ook dagen niet naar taalt EN doordat het bij mij ook getriggerd wordt als ik een KKV heb, geplaag is niet van de lucht dan..

Doet het iets met de wiselwerking tussen jou en je Dominant?
Ja,absoluut, het is een spelletje en hij weet dat hij me daarmee veel meer op scherp krijgt voor een spel. Ik word ongeduldig en geil en dat vind Hij uiteraard erg leuk. Als de speeldag er dan is sta ik op ontploffen, en dat is dan weer leuk om in het spel te gebruiken.

Ik wel dus, als ik niet zo gefocust ben kan ik er zelfs blij mee zijn.

En eh (zonder D's tegen hun enkels te willen schoppen!) is een KKV niet een simpele, weinig creatieve manier om een sub iets om handen te geven? (of juist niet) Vind ik niet, het is een samenspel bij ons. Als Hij alleen zou roepen, je hebt een KKV tot....... en Hij zou er verder niets mee doen is het wel een andere zaak.

Ja, dat heb ik hierboven al beschreven.

Buiten jouw vragen wil ik graag opmerken dat het me een soort van veilig gevoel geeft, een KKV.
Het is dan duidelijk wat ik wel en niet mag, plus alle voorpret die het oplevert...
Boefje

Bericht door Boefje »

Krijg je wel eens een KKV? Ja. Af en toe.
Leg je er wel eens één op?Ik leg er vaker een op dan dat ik er zelf een krijg.
Wat doet het met je? Als sub weinig. Ik kan prima een tijdje zonder.
Er is niemand die je kan controleren, houd je je er altijd aan? Ik houd me er wel aan maar het is niet leuk als D-D er niets mee doet.
En waarom dan? Waarom? Wat maakt dat je je daaraan houdt?Omdat D-D mijn Meester is. Omdat ik gehoorzaamheid heb beloofd. En omdat het D-D kwetst als ik bewust een opdracht negeer. En ik wil hem niet kwetsen.
Waarom kun je dagen zonder spelen-met-jezelf en is het ineens verdomd lastig om niks te doen als je een KKV hebt?Het is slechts 1 keer vervelend geworden. D-D gaf me toen een KKV omdat hij zelf anderhalve week weg moest voor werk. Hij dacht dat zo'n verbod me afleiding zou geven. Maar zonder hem in de buurt vond ik het eigenlijk heel vervelend. Niet zozeer dat KKV zelf, alswel dat het zo zinloos voelde zonder hem.
Doet het iets met de wiselwerking tussen jou en je Dominant?Nauwelijks. Het is af en toe grappig maar ik word er niet snel humeurig van ofzo. Dus D-D heeft er niet veel plezier aan. :P
Vind iedereen het 'leuk' of zijn er mensen die er echt niks mee hebben?Mij doet het dus niet zoveel.
En eh :oops: (zonder D's tegen hun enkels te willen schoppen!) is een KKV niet een simpele, weinig creatieve manier om een sub iets om handen te geven? (of juist niet) Ik geef een KKV het liefst enkele dagen voor ik wever zie. Waarom? Omdat ie dan extra "enthousiast" is om me te zien... ;)
Voegt het iets toe aan het spel wat erop volgt?Jahaa (zie hierboven vermeldde opmerking) :mrgreen:
Wever

Bericht door Wever »

Krijg je wel eens een KKV? Zo wel eens, ja.
Leg je er wel eens één op? Een paar grapjes niet te na gelaten (de eerstvolgende poster heeft hierbij een KKV van 20 seconden!!! :mrgreen: )...nee.
Wat doet het met je? Het doet me wat moeilijker inslapen (lekker masturberen is zo'n beetje mijn slaapmutsje). Maar wel op een geliefde manier.
O, en nadien ben ik inderdaad gemakkelijker geil te krijgen. Lijkt me vrij natuurlijk voor een man.
Er is niemand die je kan controleren, houd je je er altijd aan? 'tuurlijk.
En waarom dan? Waarom? Wat maakt dat je je daaraan houdt? Voornamelijk om Boefje te bewijzen dat ik 't voor haar over heb.
Waarom kun je dagen zonder spelen-met-jezelf en is het ineens verdomd lastig om niks te doen als je een KKV hebt? Euh...ik voldoe niet echt aan die voorwaarde. Alleen als ik in een andere omgeving ben valt het me gemakkelijk om in te slapen zonder eerst even met mezelf bezig te zijn. Als dusdanig valt het me niet echt lastiger als ik een KKV heb.
Doet het iets met de wiselwerking tussen jou en je Dominant? Moeilijk te zeggen. Ik zie Boefje slechts één weekend om de 2 weken. Dan ben ik hoe dan ook enthousiast...met of zonder voorafgaande KKV. Alleen als ik tegenslag heb/slecht in mijn vel zit heeft dat duidelijk invloed op mijn onderdanigheid...een KKV weinig of niet.
Vind iedereen het 'leuk' of zijn er mensen die er echt niks mee hebben? Naar wat ik hoor heb ik sterk de indruk dat het effect voor mannen groter is dan voor vrouwen. Gezien het mannelijk en vrouwelijk orgasme totaal anders in elkaar zit is dat ook niet erg onlogisch...
En eh :oops: (zonder D's tegen hun enkels te willen schoppen!) is een KKV niet een simpele, weinig creatieve manier om een sub iets om handen te geven? (of juist niet) JA NATUURLIJK!!! :twisted:
...maar wat zou het? Ik gebruik ook een "simpele, weinig creatieve manier" om een deur te openen (m.a.w.: de deurklink, al dan niet met sleutel). Neemt niet weg dat die deur nadien wel effectief OPEN is. :P
Voegt het iets toe aan het spel wat erop volgt? Bij Boefje doorgaans wel.
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Daar kan ik een heel kort antwoord op geven: Ik krijg nooit een KKV.
En ik heb daar ook niets mee ;)
puppie

Bericht door puppie »

Haha, ik kan net zo kort zijn als cmeermin :biggrin:
Ik heb zelf ook totaal niks met een KKV.
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Oh gelukkig! Ik dacht al dat ik de enige was :roll:
CraZaay

Bericht door CraZaay »

juffie heeft er ook niks mee, dus ik ben gestopt met ze te geven. Ik heb er geen lol aan als ze er niet gefrustreerd van raakt :P
chell

Bericht door chell »

Ik heb er ook niks mee :)
Zarath

Bericht door Zarath »

Krijg je wel eens een KKV?
Ik heb in het kader van wat switch-experimenten wel eens een KKV gehad ja, maar ...
Leg je er wel eens één op?
Hier heb ik duidelijk meer ervaring mee. Ik heb dit regelmatig gedaan.
Wat doet het met je?
A: Om te ondergaan: ik merk dat ik (zoals waarschijnlijk veel mannen) steeds gevoeliger en opgewondener word naarmate ik langere tijd niet klaarkom. Na een dag of 5 lijkt dat overigens te stabiliseren bij mij of juist weer minder te worden. Ik merk dat ik in elk geval als ik erg geil ben, gemakkelijker toegang heb tot 'onderdanigere' gevoelens. Als ik niet geil ben, kan ik die nauwelijks in mezelf waarnemen of oproepen.
B: Om te geven: ik kick enorm op controle over sexualiteit bij een sub. Ik hou ervan te spelen met haar niveau van opwinding en dus ook tijdens een KKV haar te plagen, te stimuleren, haar verlangend te horen zuchten en zelfs klagen van frustratie (dat is een stukje sadisme ongetwijfeld). Ik ben overigens ook sterk empathisch, dus ik beleef een KKV bijna 'mee' en word er zelf ook erg opgewonden van.
A: Voor mij: Ik ben nooit echt iemands sub geweest, maar hield me er meer 'uit eigenbelang' aan die paar keer dat het is gebeurd. Omdat ik het gewoon lekker vind om zo geil te worden.
B: Voor haar: ik heb in het algemeen D/s-relaties en binnen zo'n relatie is het redelijk vanzelfsprekend dat de sub zich aan een dergelijke regel houdt. In elk geval spreek ik dat normaal gesproken wel zo met haar af.
Zie hierboven (voor beide situaties).
A: Voor mezelf: ik heb dat zo niet. Ik vind het niet moeilijker of minder moeilijk als het 'niet mag'. Ik vind het eerder prettiger (in bottom-mood) als iemand anders het me oplegt dan dat ik het mezelf opleg, omdat het dan een spanning tussen jou en de ander geeft. Maar het maakt het voor mij niet moeilijker me eraan te houden.
B: Voor een sub: ik denk dat het te maken heeft met een bepaalde focus. Een KKV kan werken als een soort trigger van een bepaald stukje onderdanigheid en elk licht spoortje van geilheid zal een sub tijdens een KKV vanzelf automatisch herinneren aan het gegeven van die KKV en daardoor zal ze gemakkelijk nog geiler worden.
Doet het iets met de wisselwerking tussen jou en je Dominant?
A: Voor mezelf (in bottom-mode): Ja, zeker. Hoe geiler ik ben, hoe 'gewilliger'
B: Als Dom: Ja, zeker, meestal wel. Ik heb wel verschillende reakties bemerkt: sommige subs worden er vooral heel geil en verlangend van (en gewillig alles te doen om maar ... ), maar ik heb ook wel meegemaakt dat subs er behoorlijk sjagrijnig of verdrietig van kunnen worden. Soms is plagen heel positief, soms werkt plagen, zeker in dat laatste geval, juist heel slecht en vergroot het het ongenoegen of verdriet en kan het zelfs tot uitbarstingen van ruzie komen.
Niet iedereen vindt het leuk, niet iedereen vindt het *altijd* leuk. Maar dat was intussen al duidelijk uit voorgaande postings.
En eh :oops: (zonder D's tegen hun enkels te willen schoppen!) is een KKV niet een simpele, weinig creatieve manier om een sub iets om handen te geven? (of juist niet)
Wat is simpel en weinig creatief? Persoonlijk vind ik slaan met een zweep ook niet zo erg creatief. Maar is dat belangrijk dan? Ik ben graag creatief overigens, maar dat wil niet zeggen dat bepaalde dingen die minder creatief zijn niet effectief kunnen zijn of leuk.
A: Ja, zeker, zie boven (geil = gewillig) + zie hieronder
B: Ja, zeker. Je kunt het KKV in het spel dat volgt nog voortzetten en dan door een sub fysiek verder te plagen. Ik heb een paar keer een wat ik noem 'vingerdagje' gedaan. Dat hield dan in dat de sub een dag lang op elk moment dat ze ook maar het geringste spoor van geilheid voelde, dat moest melden, ofwel me moest verzoeken haar even te vingeren. Zelf mocht ze zich niet aanraken. Dat kan nogal tot vuurwerk leiden kan ik zeggen!
Overigens: 'het spel dat erop volgt'... het KKV inclusief het tussendoor plagen van een sub, vind ik al een spel op zichzelf.
colet

Bericht door colet »

Dank jullie wel voor de reacties al.

Ik dacht altijd dat een KKV mij niets zou doen. Ik kan best dagen zonder....ik kan zelfs van weken spreken...Gewoon omdat vooral mijn hoofd dan bomvol zit met vanalles en niets maar dan ook niets met sex/klaarkomen voorkomt in dat hoofd. (die tijd is overigens al wel effe geleden dat er wéken tussen zat:oops:)
En ik dacht wat heeft het voor zin/nu op afstand enzo... Maar nu weet ik dan al heel lang van BDSM en dat ik wil, toch had ik geen speelervaring. Hing ik op WS en chat rond en kletste, maar écht kennen deed ik het niet. Misschien eens een uit de hand gelopen gesprek, waarna ik alleen mijn bed in dook met vibrator.

Goed...en toen noemde iemand een KKV...Huh wat? Ik? Jahoor, oke :)
"doet me niks, doet me lekker toch niks" dacht ik. Ik heb toch niks met iets op afstand doen...
Ik hield me eraan, maar heb me wel afgevraagd waarom. "Waarom" doe ik dit? Hij zit ver weg....doet dit mij iets dat ik het laat voor hem? Doet het hem iets dat hij denkt dat ik het laat voor hem? Heb ik hierdoor meer zin? Is de eerste keer dat het weer mag nu beter?

Gewoon een KKV zonder iets eromheen....Nee dat doet mij in ieder geval niets. Ik denk dat dat als je er eentje hebt en je wordt bestookt met geile smsjes, gemailde foto's, een telefoongesprek....Ja dat dat de spanning wel verhoogd. Of het KKV zelfs aantrekkelijk maakt.
Gewoon een KKV zonder randvoorwaarden dus, dat doet me niets. Maakt mij eerder soort van boos. En dan niet boos omdat ik niet mag, maar 'boos' omdat ik het eh.....tjee hoe leg ik dat uit :confused: ....alsof het dan iets is wat een Dominant je oplegt, zo van: zo dan is die paar dagen zoet en heb ik rust.
(soms, heel erg soms, schijn ik wat negatief te denken :oops:)

Bij mij is de spanning erna niet méér. Niet als ik zelf mag, niet als ik dan zou spelen.
Hm, niet helemaal waar. Ik had ooit een KKV en verwachtte een spel daarna, wat feitelijk niet kwam. Dát was wel een grote Frustratie! Met hoofdletter ja!

Ik ben er nog niet helemaal uit of het mij echt wat doet. Ik denk eerlijk gezegd dat ik meer gecharmeerd en onder de indruk ben van de 'randvoorwaarden" en dan die KKV erbij doe. Eigenwijze sub, ik draai gewoon alles om :lol:
Dus bijvoorbeeld een verhaal schrijven...eh...iets gaan kopen....ik verzin maar wat....dat dát me meer doet.
lieveheersbeestje

Bericht door lieveheersbeestje »

Ik heb geen idee of het me iets zou doen. En zoals de vorige zin doet vermoeden,
ik heb geen ervaring met een KKV. Soms zou ik het best eens willen ervaren, gewoon
om te zien wat het met mij zou doen. Maar JefWee heeft er niet zoveel mee, anders
had ie het vast al wel eens opgelegd!

Maar ik ben best lichamelijk ingesteld, dus ik kan me voorstellen dat het een leuke
manier is om de spanning op te bouwen naar een komende sessie/spel.
Gesloten