Vrolijk!
- juffie
- Site Admin
- Peter^
- Contacteer:
Re: Vrolijk!
Gefeliciteerd Wever, en wat hartstikke goed van je Sabrina!
IK ben ook even heel vrolijk: Nauwelijks bijgekomen/geslapen van een te gek weekend, ontmoette ik maandagavond een Dominante kennis in de supermarkt, die dinsdagmiddag een feestje gaf, en wel iemand kon gebruiken om daarna de afwas/rommel op te ruimen. Zie verslag bij 'spelverslagen' (komt deze week)
Ook vrolijk omdat ik vanavond met mijn slaafje winkelen ben geweest. Hij heeft mij een paar leren dijlaarzen kado gedaan, en voor zichzelf een paar lakdijlaarzen gekocht. Diegene die naar de kinkycafe a.s. zaterdag gaan, kunnen het bewonderen.
IK ben ook even heel vrolijk: Nauwelijks bijgekomen/geslapen van een te gek weekend, ontmoette ik maandagavond een Dominante kennis in de supermarkt, die dinsdagmiddag een feestje gaf, en wel iemand kon gebruiken om daarna de afwas/rommel op te ruimen. Zie verslag bij 'spelverslagen' (komt deze week)
Ook vrolijk omdat ik vanavond met mijn slaafje winkelen ben geweest. Hij heeft mij een paar leren dijlaarzen kado gedaan, en voor zichzelf een paar lakdijlaarzen gekocht. Diegene die naar de kinkycafe a.s. zaterdag gaan, kunnen het bewonderen.
Geniet van de positieve momenten.
- Sabrina
Thanks allemaal! 
Ik voel me nu net een brugklasser die met haar eerste 10 thuiskomt, maar 't blijft awesome
.

Ik voel me nu net een brugklasser die met haar eerste 10 thuiskomt, maar 't blijft awesome

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- kitten
Nou, zoals uit de reactie van lotus al blijkt: tienen zijn niet voor iedereen vanzelfsprekend. Ook niet in de brugklas. Dus wees blij dat het voor jou makkelijker is, maar die laatste opmerking... niet heel vriendelijk naar mensen die er meer moeite voor moeten doen. 

- Sabrina
Huh? Wat bedoel je? Hoe komt 't over dan?
*kijkt even heel erg geschrokken*
*kijkt even heel erg geschrokken*
Laatst gewijzigd door Sabrina op 19 mei 2011, 11:14, 2 keer totaal gewijzigd.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- miss_meeko
Je zou het kunnen lezen als dat tienen voor jou tamelijk vaak voorkomen en het daarom makkelijker en normaler is om een 10 te halen.
Ik las er meer giegeligheid uit omdat je het van jezelf wel erg leuk maar ook kinderlijk vind dat je zo blij bent met een 10. (beetje vaag omschreven maar kan het niet beter)
Overigens: gefeliciteerd ermee!
Ik las er meer giegeligheid uit omdat je het van jezelf wel erg leuk maar ook kinderlijk vind dat je zo blij bent met een 10. (beetje vaag omschreven maar kan het niet beter)
Overigens: gefeliciteerd ermee!
- Sabrina
Als 't overkwam alsof het iets makkelijks of vanzelfsprekends was, zo bedoelde ik 't niet! Ik bedoelde dat ik me als een kind zo blij voel, juist omdat 't voor mij ook een unicum is. Het is de eerste keer in m'n hele studie, en nou ja, ik voelde me gewoon heel trots dat 't gelukt is omdat ik er gigantisch hard voor gewerkt heb. Maar ik bedoelde geen schop uit te delen naar anderen, echt niet!
Maar dat was ook precies hoe 't bedoeld was meeko!
Sorry als ik mensen gekwetst heb met mijn post, dat was echt niet de bedoeling.
Maar dat was ook precies hoe 't bedoeld was meeko!
Sorry als ik mensen gekwetst heb met mijn post, dat was echt niet de bedoeling.
- miss_meeko
Zal heus wel meevallen, zeker na je laatste post.
Stuiter gewoon lekker door. Je hebt een 10!!!
Stuiter gewoon lekker door. Je hebt een 10!!!
- Daantje
- Contacteer:
Tienen zijn tof! Gefeliciteerd Sabrina!
Ik kreeg dat cijfer alleen voor dingen die er niet echt toe deden. Muziek en Informatica, we hebben het nu over de tijd dat je nog een ei kon bakken op je pentium 1. Oh en bijna één keer voor een mondeling tentamen economie. Maar de leraar gaf uit princiepe geen 10 voor zulke dingen, ik moest het doen met een 9,5.
Economieleraar in kwestie heeft er wel voor gezorgd dat ik over mocht naar 't volgende jaar, ik had op een paar tienden moeten blijven zitten.
Ik kreeg dat cijfer alleen voor dingen die er niet echt toe deden. Muziek en Informatica, we hebben het nu over de tijd dat je nog een ei kon bakken op je pentium 1. Oh en bijna één keer voor een mondeling tentamen economie. Maar de leraar gaf uit princiepe geen 10 voor zulke dingen, ik moest het doen met een 9,5.

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- seleena
Proficiat Sabrina! 
Is het stom, als ik nu verschrikkelijk blij ben dat ik mijn menstruatie heb??
Geen last meer van het PMS-Monster namelijk :icon_biggrin:
Op naar de super horny weken

Is het stom, als ik nu verschrikkelijk blij ben dat ik mijn menstruatie heb??

Geen last meer van het PMS-Monster namelijk :icon_biggrin:
Op naar de super horny weken

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
oh jeahhh
ik ben echt heel blij !!
ben superproject gestart met supermensen
bij ons op school
en t gaat beter dan ik ooit had verwacht !! (en ik verwachtte al heeeeel veel !)

ik ben echt heel blij !!
ben superproject gestart met supermensen
bij ons op school
en t gaat beter dan ik ooit had verwacht !! (en ik verwachtte al heeeeel veel !)

- kitten
Nee hoor, ik ben jaloers op je.shraddah schreef:Is het stom, als ik nu verschrikkelijk blij ben dat ik mijn menstruatie heb??
![]()
![]()
![]()

- seleena
*steekt oepsz der oogies terug*
*doet de regelsdoorbreekdans voor kitten*

*doet de regelsdoorbreekdans voor kitten*

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
- kitten
Ben niet zwanger hoor oeps! Maar dan heb ik wel weer een cyclus, dat lijkt me fijn om te weten. Ook ivm sommige "buien".