Ik heb zojuist op vakantieveilingen sauna-toegang voor 2 personen voor 20 euro (incl. boekingskosten) 'gewonnen'. Yes! En net nu vriendje en ik even een relatie-boost nodig hadden, kunnen we mooi goedkoop relaxed naar de sauna komend weekend Sauna de Veluwe in/bij Lunteren, iemand ervaring mee?
Ook via vakantieveilingen een dagje geweest. Niet heel groot, wel prima. Ken betere sauna's, maar ook zat slechtere. Ik vind het niet de moeite waard om hem te herhalen met deze afstand, maar voor weinig geld is hij prima. :-)
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Leuke dag! Weeeej! Met mn stel sadisten. Ik kreeg een berg muffins met daarop "nieuwe baan!", yay! En op avontuur in Belgie geweest (omlegging zonder borden hoe er dan wel te komen...) en 2 paar nieuwe schoenen. Ontdekt dat op 10min lopen van mij een Japans restaurant zit met goede noms. En tot laat lekker gepraat. Helemaal niet meer aan canes ed toegekomen haha.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Mijn medische groothandel (waar ik mijn naalden enzo inkoop) heeft zwangerschapstesten voor een fractie van de winkelprijs. Nu kan ik als ik daar zin in hebben elke dag over een testje heen piesen om te kijken of er al een koter in zit!!
(Noujah, niet elke dag, dan wordt t nog een dure grap, maar bij wijze van spreken)
Alleen hopen dat ze een gebruiksaanwijzing bijsluiten. Ik moest pipetten apart bijbestellen, dus ws. zijn deze dingen niet bedoeld om in zijn geheel onder te piesen. Misschien moet er wel een gepaste hoeveelheid in, en weten alle artsen dat zo uit hun hoofd dat het er niet op staat hoeveel je erop moet doen. En ik hoop ook maar dat er wel ergens op een papiertje bij staat wat de uitslag betekent.. niet dat ik een controlestreepje zie maar dat er nergens bij staat of het een controlestreepje is of een koter-streepje . Afwachten maar!
Zoniet, vraag je aan een al-bekend-zwangere dame of die even over je strookje heen wil piesen, dan weet je direct hoe het koterstreepje eruit ziet Veel plezier in ieder geval