Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
dbj

Re: Het WS-babytopic

Bericht door dbj »

Kan er niks van maken/herkennen, ikke natuurlijk weer die geen ervaring heeft :icon_sad:

En ws is (nog?) niet in 3-D, zal er ook wel mee te maken hebben.
Pluu

Bericht door Pluu »

Was als grapje bedoeld.. sorry als t verkeerd viel, had er een smiley achter moeten zetten. Ik zie er zelfs met uitleg gewoon geen kind in, maar als Juffie en Jerry dat wel zien is dat een heel leuke ervaring voor hen natuurlijk. :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

*Negeert bepaalde postings ff heel hard*

@chip: De placenta ligt aan de voorkant van mijn buik, dus vandaar dat ie als een soort sluier over het koppie van Jeejtje lijkt te liggen. We hebben nog meer foto's, en ook video ( :banana: ) en ik dacht dat misschien met tekst erbij het wel enigszins zou verduidelijken hoe te kijken. Ik zag het wel meteen, Jerry had er ook wat moeite mee hoor om een en ander te onderscheiden. ;)
Edit: Tip van jerry: op afstand is het beter te zien.

Nou ja, whatever. Tis ONS Jeejtje en ik vind het nu al de mooiste baby allertijden! puh!
MILF :grin_ani:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

dwangbuisjongen schreef:Kan er niks van maken/herkennen, ikke natuurlijk weer die geen ervaring heeft :icon_sad:

En ws is (nog?) niet in 3-D, zal er ook wel mee te maken hebben.
Euh dbj, ik weet dat ik een buikje heb, maar ik ben ook nog nooit zwanger geweest hoor ;). 't Was voor mij dus ook volkomen nieuw. Heeft dus niets met ervaring te maken, de één ziet 't gewoon wel en de ander kennelijk niet :).

En yay juffie, good for you! :static: Ik vind 't een knapperd hoor :mrgreen:!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
kitten

Bericht door kitten »

Ik herken er wel een gezichtje in, maar ik ken de plaatjes natuurlijk, dus wat meer ervaring in het herkennen. Het bewegende beeld is ook echt veel mooier en duidelijker hoor, dus juffies blijdschap snap ik heel goed, maar dit plaatje doet waarschijnlijk geen recht aan de gehele echo, dus dan wordt het een beetje een guess you had to be there. Het valt niet mee het minimensje te ontdekken, laat staan te zien op wie die lijkt op deze foto.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Papa de nerd moet dan maar gauw zorgen dat de DVD wordt geconverteerd zodat we het naar youtube kunnen uploaden... ;)

Maar goed, wilde ook gewoon graag een foto delen enzo :)
MILF :grin_ani:
leonietje

Bericht door leonietje »

in eerste instantie zag ik het niet toen 2de fotootje poosje bestudeerd (met de uitleg) en zag nog niets en toen keek ik weer naar de eerste en ineens zag ik het wel en wow en cool en yay, gaaf joh!!

Echt heel bijzonder
puppie

Bericht door puppie »

Ik vond 3D echo's er altijd een beetje "eng" uitzien, en daarin herken ik dan de reactie van pluu ook wel een beetje.

Maar sinds ik mijn eigen kindjes met de 3D gezien heb :inluv: :inluv:
Ik snap je blije gevoel helemaal juffie!
En wat een mooi Jeejtje :inluv:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Aahhhwwww!! Wat super mooi! Dat neusje! :inluv:
3D echo's zijn zoooo tof! En wat fijn dat jullie al lekker Jeejtje een beetje hebben kunnen bekijken!
Ben benieuwd naar nog meer foto's en filmpjes! :inluv:
wandering

Bericht door wandering »

Na 10 keer uitgebreid gekeken te hebben zie ik het nog steeds niet. :icon_sad: Ben nooit goed geweest in zulk soort plaatjes, heb dat inzicht niet.
Wel super gaaf dat jullie het wel zien en zo enthousiast over de echo zijn! Kan me voorstellen dat dat heel mooi is om te zien. :)
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik zie het gezichtje ook. Het is wel een beetje een onwerkelijk beeld (dat je dat kunt zien! nog in de buik!), maar wel een vertederend gezichtje, zo met dat neusje. :)
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

jahhhhh!!! Ik zag het ook heel lang niet. En toen opeens bovenste foto: tadaaa!!!
oda

Bericht door oda »

Wat schattig, zo'n klein hoofdje!!! En super bijzonder! :inluv:
Nadine

Bericht door Nadine »

Ik vind het super om te zien.
Ik weet dan een en ander van techniek, maar dit soort dingen, zijn zo anders en zo gaaf. (zelfs als 'alles' mogelijk lijkt denk ik nu nog WauW).

Ik weet eigenlijk helemaal niet hoeveel -normale- echo s jullie nog krijgen.
(ben nooit zwanger geweest)
Maar ik vind deze echo s er echt vele mooier uitzien dan de gewone plaatjes (al vind ik die ook mooi). Ene keer kan je op 3d meer zien, andere keer lijkt 2d weer duidelijker.
thaliya

Bericht door thaliya »

Super mooie echo!

Hoe voel je je trouwens? Slaap je nog goed? (las dat het warm was in NL).
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Plaats reactie