Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
juffie
Site Admin

Re: Het WS-babytopic

Bericht door juffie »

Ik slaap prima, daar heb ik geen moeite mee. Ik heb wel dat ik overdag moe begin te worden en dat ik soms een dutje doe tussendoor. Maar over het algemeen voel ik me goed, ik begin het alleen nu wel te merken. Dikke buik die in de weg zit, af en toe hard wordt, minder energie, etc. Da's ook niet zo gek, met nog iets meer dan 11 weken te gaan. :)

Oh, en over de warmte; dat was afgelopen maandag inderdaad zo. :) Verder valt het hier erg mee qua warmte.

En zojuist is het kraampakket bezorgd, zometeen maar eens even kijken wat daar allemaal inzit. :)
MILF :grin_ani:
oeps2

Bericht door oeps2 »

geweldig juff

maak je wel fotos van je buik ? groeiende ?
das zo leuk voor in t babyalbum ..

mijn kids vinden t nog altijd leuk om die foto te zien ..
hee mam zat ik daarin ?

geweldig !
dbj

Bericht door dbj »

oeps2 schreef:maak je wel fotos van je buik ? groeiende ?
das zo leuk voor in t babyalbum ..
zoiets?

Een hele verzameling aan ideeën.
JerryM

Bericht door JerryM »

Misschien is het allemaal op deze foto's beter te zien.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
colet

Bericht door colet »

Dat armpje! :inluv:
En bolle wangen..mooi rond hoofdje..maar dat armpje zo eigenwijs :)
Dat is gaaf die 3D! Dan zie je echt al een beetje je kind!
colet

Bericht door colet »

Ik vraag me nu toch zo af hoe mijn meisjes eruit zouden hebben gezien. En of ik ze dan herkend zou hebben van de echo.

Gekke is dat ik gewoonweg zeker wist hoe mijn eerste eruit zou zien. Die had ik al helemaal beschreven in mijn 9-maandendagboek. En het klopte precies. Dat was dus geen verrassing. Wel dat er geen piemeltje aanzat :( Ineens had ik een meisje :shock:

Bij zwangerschap van midi wist ik al dat het een meisje zou zijn. Die leek op haar zusje maar was ronder en duimde. Oenige baby...duimen in het geboortekanaal! Bijna armpje gebroken!

Ohh wat zou ik graag nog een keer....zwanger zijn en bevallen.
En dan goed bevallen! Zoals ik het wil. Mensen om het bed die luisteren.

Terug naar de echo's. Kan ik met terugwerkende kracht mijn echo's 3D maken? Ooit gaat dat vast mogelijk zijn :)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Oohhh die bolle wangetjes!!! :inluv: Super mooi zeg!
bibi{T}

Bericht door bibi{T} »

colet schreef:Dat armpje! :inluv:
En bolle wangen..mooi rond hoofdje..maar dat armpje zo eigenwijs :)
Dat is gaaf die 3D! Dan zie je echt al een beetje je kind!
Jaa nu zie ik het ook!!!
Volgens mij ben ik trouwens helemaal vergeten jullie te feliciteren, ergens, waar dan ook :oops:
Had ik in m'n hoofd al wel gedaan, maar dus nog niet opgeschreven.
Bij deze: gefeliciteerd met jeetje en met het hebben kunnen zien van jullie jeetje :inluv: :static:
Lilith

Bericht door Lilith »

Oh, wauw, die is duidelijk! Wat een schatje!
madeleine

Bericht door madeleine »

Wow wat een wondertje. Ben er ff stil van. :close_knuf:
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
curious

Bericht door curious »

wauw ... mooie echobeelden ... gaaf hoor Jerry en juffie ... zo mooi om te zien!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Yayness!!! :banana: :banana: :banana:

bitemarks en tippi zijn net weg en het behangen is gewoon klaar!!! :static:
En daar zagen Jerry en ik allebei gruwelijk tegenop, want dat is iets dat we zelf niet zomaar even konden, plus dat ik iets in mijn hoofd had en dat Jerry niet zo goed kreeg uitgelegd. tippi snapte dat gelukkig wel meteen, en het is helemaal wat ik wilde!

Blij blij blij, echt een huge ding (in ons hoofd dan) weer geklaard! Er zit echt progressie in de kamer! :static:
dbj

Bericht door dbj »

Mooi juffie dat er zulke vorderingen te melden zijn. Hebben/gebruiken jullie een soort schema/tijdspad?
Ik bedoel dat e.e.a. voltooid is wanneer jullie dat gehoopt hadden, dus op schema liggen.

Neem aan dat àlles af en voltooid moet zijn op de dag dat de baby komt. Weet je ook wanneer dat ie komt misschien?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Nee, we hebben geen vast schema. Ik heb met Jerry afgesproken dat hij in principe in de week van Pinksteren zorgt dat de babykamer klaar is, nu nog iets meer dan een week. Het duurt nu nog 11 weken totdat de baby komt (19 augustus ben ik uitgerekend), en ik wil dat de kamer 8 weken van tevoren écht klaar is. Dus ook ingericht, kleertjes gewassen, etcetera.

Ik wil dat we dan klaar zijn omdat de baby natuurlijk te vroeg geboren kan worden, maar bovenal vind ik het belangrijk dat we nog even een periode helemaal niks op onze to do list hebben staan en nog even volop kunnen genieten van elkaar, ons huis en het feit dat we nog lekker met zijn tweetjes zijn. Dit omdat we al vanaf december (sinds we weten dat ik zwanger ben) bezig zijn met klussen, verhuizen, dingen regelen en voorbereidingen. 2 maanden zo veel mogelijk rust, ''wij-tijd'' en ontspannen lijkt me gewoon erg goed.

En ik kan steeds minder goed uit de voeten door mijn dikke buik en mijn dalende energieniveau, dus ik wil zoveel mogelijk doen nu ik het ook nog kan, dat wordt alleen maar minder. Vandaar dus. :)
dbj

Bericht door dbj »

Ok. Gelukkig hebben jullie best wel veel klushulpen als ik de berichtjes volg. En dan werken jullie allebei ook nog (dacht ik) en heb je vanzelfsprekend de gewone huishoudelijke zaken. En in de overgebleven vrije tijd het huis inrichten, verven etc zodat het voor jullie prettig wonen is.
juffie schreef:En ik kan steeds minder goed uit de voeten door mijn dikke buik en mijn dalende energieniveau
Ook dat heb ik gelezen, zal wel gewoon zijn neem ik aan. Veel rusten dan denk ik.
Plaats reactie