Gilraen^ schreef:Yeah!!! Je ziet er ook gewoon goed uit!
Ahw dankjewel!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Go sabrina . Je zag er ook al zo goed uit tijdens de meet! Mmm ik ben inmiddels elf kilo kwijt. Nog drie en dan ga ik stoppen met roken....
Nou heb ik in de afgelopen paar maanden weinig gespeeld, tot afgelopen zondag. Maar de klappies kwamen behoorlijk hard aan.. zou dat kunnen komen door de gewichtsafname?
Ik denk zeer zeker dat dat ermee te maken kan hebben, madeleine. Je huid staat misschien minder gespannen en er is minder vet om het op te vangen. Lijkt me best logisch!
En natuurlijk ook inderdaad dat je weinig gewend was de laatste tijd.
* legt reep chocola maar weer terug in de koelkast* Mmm bijna half jaar niet gespeeld, speelkelder is leuk, maar kkkkkkoud, en hij was ook enthousiast :mrgreen : maar ik was weer eens sub, en hij mijn dom, en toen dacht ik meteen dat ik niet goed genoeg was.... maar goed way OT...
Erg stil in het afval topic de laaste tijd!
Hier staat het afvallen al 3 weken stil, blijf hangen op -12,5 kg. Mss ben ik wel echt spieren aan het kweken met mijn sportieve-gedoe ofzo Ik ga in elk geval wel gewoon door, het moet toch weer een keer weer doorgaan met gewicht kwijt raken lijkt me. Voel me er in elk geval wel goed bij, dus met de motivatie zit het nog wel goed gelukkig.
Ik hang momenteel ook een beetje stil. (welke motivatie?!)
Ben nu 18 kilo kwijt en ik merk dat de laatste loodjes het zwaarst wegen
Moet er nu nog 2,3 tot mijn streefdoel en dat moet ik van mezelf voor de zomervakantie gaan halen.
Oh wow nog maar 2,3 kg! Je bent er bijna Knap zeg!
Ik wil nog wel eh, 30 kg eraf ofzo, dus das een beetje een meerjarenplan bij mij Maar je moet ergens beginnen he. Wie weet ga ik het sportieve-gedoe nog wel leuk vinden over een tijdje ofzo, dat zou ook wel helpen.
Ik vind dat ik mijn winst hier ook mag melden! Ik ben namelijk nog altijd geen nieuw dieet gestart. Soms is het moeilijk om niet terug te vallen in het ideaalbeeld uit de blaadjes, maar meestal kan ik mezelf zien als iemand met een mooi lichaam en dat verbaast me eigenlijk zelfs een beetje!
Ik moet toch maar gaan denken aan afvallerige dingen. Mijn buikje lijkt rondere vormen aan te nemen, I'm not amused. Denk dat ik maar eens moet kijken naar dingen die eetlust onderdrukken. Van die maaltijd shakes voor lunch ofzo want ik heb nogal een neiging tot tussendoor snaaien de laatste tijd.
Ik wil ook 83 kilo zijn..... maar dat is er 19 af.... oh jee oh jee... weer terug bij af na de vorige keer en eigenlijk Wil ik WEL 83 zijn maar niet de moeite nemen om minder te snoepen en meer te bewegen. Nog even blijven focussen op 'gelijk blijven' dan maar...
ik heb het afgesproken doel inmiddels gehaald. 15 kilo moest eraf zijn voor 1 juli. Gelukt. Ben nu aan de 5 bonuskilo's bezig. Daarvan zijn er 2 af dus nog 3 te gaan. Maar het gaat zo lekker dat ik er misschien dan nog wel weer 5 nieuwe aanplak. Geen idee nog.
Tuurlijk kan dat! Denk dat de meeste mannen/vrouwen ook helemaal niet warmlopen voor zo'n anorexia meid uit een blaadje
Uiteindelijk gaat het erom dat je lekker in je vel zit, dan straal je dat uit en krijg je vanzelf aandacht. En of dat nu is met 140, 100 of met 70 kilo is denk ik helemaal niet aan de orde.