Printer/scanner/kopieerding in de aanbieding
- Sabrina
Printer/scanner/kopieerding in de aanbieding
Wij hebben hier een goedwerkende printer staan die we kwijt moeten. Hij is van het merk Lexmark, type X5150, en we doen er niets meer mee. Je moet er alleen zelf inktpatronen bij kopen. Gratis af te halen in Harmelen!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Re: Printer/scanner/kopieerding in de aanbieding
Die kan ik goed gebruiken!
Mits je deze aan mij kwijt wil offcourse!
Mits je deze aan mij kwijt wil offcourse!
- Sabrina
Ik zou niet weten waarom niet
. Ik weet alleen niet of je ergens in de buurt van Harmelen (regio Utrecht) woont? We zouden 'm eventueel misschien ook langs kunnen brengen... Maar dat moet ik met Romanticide overleggen.

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- JJV
hmz.. ik nu een Lexmark X1180 (heb'm vervangen door een HP)
printer ben ik niet te vreden over en er zit op't moment alleen een zwart cartridge in
maar.. hij werkt wel
scanner is niks mis mee
ik gooi'm binnenkort weg.. tenzij iemand'm op komt halen ofzo
(woon in amsterdam)
printer ben ik niet te vreden over en er zit op't moment alleen een zwart cartridge in
maar.. hij werkt wel
scanner is niks mis mee
ik gooi'm binnenkort weg.. tenzij iemand'm op komt halen ofzo
(woon in amsterdam)
~\v/~