das Leben der Anderen....

Gesloten
JJV

das Leben der Anderen....

Bericht door JJV »

Onderwerp: Het WS-babytopic
JerryM schreef:Ben ik dan de enige die bekkende stelletjes geen probleem vind?
Sterker nog.. ik vind kirrende stelletjes in de trein-bank achter me al irritant.
een stel dat 'gewoon' zit te lezen en terloops ineens ergens halverwege de reis een zoen uitwisselt zou me dan weer vertederen..

niets inconsequents is me vreemd..
~\v/~
Daantje
Contacteer:

Re: das Leben der Anderen....

Bericht door Daantje »

Klinkt bekend. Affectie tonen in het openbaar, handjes vasthouden, een zoen, aanhankelijk zijn allemaal best ongeacht geslacht/gender/aantal deelnemers. Maar elkaars amandelen aflikken hoef ik ook niet te zien, dat doe je maar achter het fietsenhok.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Het hangt er bij mij echt vanaf hoe ik me zelf voel. Als ik net afgewezen ben of in een alle-mannen-zijn-stom bui, dan kan ik echt geen verliefde stelletjes zien :P. Maar als ik me zelf goed voel over mijn relatie, ach ja. Bekkende stelletjes zijn soms wel smerig maar dan kijk ik gewoon weg. Probleem opgelost.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
JJV

Bericht door JJV »

ik heb 'm expres uit 'serieus' naar t on topic deel gehaald

'bekkende' (beklepelende, amandelpellende etc etc) stelletjes..
maar wat idd ook als je 'anderen' in t wild sm achtige dingen ziet doen?

Ik vind 'kirren' en al te opzichtig klef al irritant... handjes vasthouden, wat fixertje zegt.. kàn opzichtig gezien ook klef zijn maar hoeft idd niet... is voor mij zo'n grensgevalletje
~\v/~
Guilty

Bericht door Guilty »

Voleuse schreef:Het hangt er bij mij echt vanaf hoe ik me zelf voel. Als ik net afgewezen ben of in een alle-mannen-zijn-stom bui, dan kan ik echt geen verliefde stelletjes zien :P. Maar als ik me zelf goed voel over mijn relatie, ach ja. Bekkende stelletjes zijn soms wel smerig maar dan kijk ik gewoon weg. Probleem opgelost.
Dat dus. Maar dan als ik in een alle-vrouwen-zijn-stom bui ben.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Hoe kan dat nou? Vrouwen zijn super leuk :biggrin:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Wever

Bericht door Wever »

Ik heb geen probleem met bekkende koppeltjes. Waarom zou ik? Is het zo'n ramp mensen te zien die dol op elkaar zijn?
flamejacky

Bericht door flamejacky »

Hmm ik vind er niks mis mee om handen vast te houden doe DJ en ik vaker als we aan het wandelen zijn ofzo.
Echt bekken... nee dat niet, wel af en toe eens een beschieden kusje niks mis mee vind ik.
Maar heb wel zoiets als iemand echt klef staat te doen van joh doe dat thuis maar zal er natuurlijk nooit iets van zeggen haha

-xxx- jacky
madeleine

Bericht door madeleine »

Mmmm ik beken schuld... we zijn behoorlijk aan het kleffen. Veel hand in hand, kusjes die een beetje uit de hand lopen... Hihi afgelopen vrijdag heeft ie me op mijn knieën gezet in de mediamarkt.... ik deed nix... :bloos: .. als het bij andere stelletjes ranzig wordt denk ik ook ' get a room', maar nu sta ik er niet eens bij stil.. heerlijk dat met twee maten meten. :hypocrite:
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Suus

Bericht door Suus »

Nou: Bekkende stelletjes is een breed woord... je hebt zoenen en je hebt kopkluiven. Zoenen uit liefde en in elkaar opgaan vind ik onwijs mooi om te zien. Kopkluiven: zijn mensen die onsmakelijk zoenen en dit achter gesloten deuren moeten doen.
Crownless

Bericht door Crownless »

Lol, wat zijn er veel termen voor tongzoenen. Kopkluiven :schater:

Het ligt gewoon aan de setting. Uitgaan, no prob (als ze niet in de weg staan heet dat. Niets zo vervelend als naar het toilet moeten en je dan nog door een woud aan bekkende, geen aandacht voor de omgeving hebbende stelletjes te moeten worstelen). 's morgens in de trein, voor me in de supermarkt, no thanks.

Ik denk dat dit misschien met alles is, maar ik wil gewoon makkelijk de optie hebben om me om te draaien en er niet naar te kijken/luisteren. Gaat prima op straat, park of café, maar op plekken waar je niet makkelijk weg kan, in trein, in de lift, in de wachtrij, naast je in de bioscoop... dan is dat moeilijk, en derhalve vervelend.
Soms gaat hoofd omdraaien en negeren gewoon niet.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gesloten