Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
madeleine

Re: Het WS-babytopic

Bericht door madeleine »

+1 en het is al bijna augustus.. dan is jeetje er, we zitten het wel uit meid. Komt goed
:kiss:
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
leonietje

Bericht door leonietje »

Het was mij ook al opgevallen dat je wat fellere posts hebt als voorheen maar ik had de hormonen al de schuld gegeven komt allemaal best goed meis! Vind je nog steeds een lieve schat
Knufff
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Dat is oefenen om leeuwin te worden juffie!
**Self Rescuing Princess**
Pluu

Bericht door Pluu »

@Juffie: ik heb nooit gezegd dat jouw kindje lelijk is en op scream lijkt, ik zei dat ik die foto erop vond lijken. En dat was niet zo tactisch van me, ik had moeten bedenken dat het voor jou misschien gevoelig zou liggen. Maar het ging niet over jouw kindje. Het ging over de -voor mij- onherkenbare berg vlekken. Je 2e foto die je later postte vond ik al een stuk duidelijker, daar zag ik wel een kindje in, en dat kindje zag er lief uit. Ik vind jouw kindje niet lelijk.

Het is niet erg als je door de hormonen wat opgefokter bent, daz normaal, zolang je het zelf maar door hebt en we er wat van mogen zeggen als het te erg wordt.

Een knuffel en verder geen ruzie meer maken??
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Okidoki. :) Excuses geaccepteerd. Enzo. :)

Knuff terug. :)
MILF :grin_ani:
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

tja.. mijn maaltijd met de kids toenz e ouder waren, werd ook een dagelijks ding, noodzaak, net als het kopje thee/glaasje limo als ze uit school kwamen en het douchen voordat ze naar bed gingen. Maar toch nam ik daar de tijd voor, dat vond ik belangrijk en juist het leuke aan het hebben van kids. Tijd voor ze maken en er samen iets leuks van maken. Dat begon idd bij borstvoeding geven, niet altijd even uitgebreid, want ook ik had andere dingen te doen, maar ik ging er wel altijd voor zitten.. nam zelf kopje thee/koffie of zo. Kids krijgen/opvoeden kost nu eenmaal tijd. Dat weet je voordat je er aan begint
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
kitten

Bericht door kitten »

De ene keer nam ik er tijd voor en de andere keer niet.
murron

Bericht door murron »

@ juffie
Heel herkenbaar hoor die hormonenbommen.Ik ben pas nog als agressief betiteld :bloos: ik had zelfs het deksel van het gasfornhuis semi kapot geslagen :bloos: De dag erna vroeg buurmeis wat voor een schreeuwend viswijf ik was geweest :bloos: en waar de "ruzie" nou over geweest is,ik weet het niet eens meer :confused:
Ik heb ook een best kort lontje soms momenteel en dat weet ik dus trek ik me steeds vlug terug in discussies en dergelijke als ik merk dat ik er wat agro op reageer.
Het is niet leuk,maar besef je ook goed dat het tijdelijk is.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik denk dat heel veel zwangeren daar wel last van hebben.. Ik had het ook, ik was echt pregzilla. Horrormonen vind ik wel een hele goede benaming ook :lol:
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

oh.. geldt dat ook voor vrouwen in de overgang????????:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Haha geen idee. Wil je ergens over praten phe? ;-)
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

niet nodig denk ik.. je wordt er vast wel eens mee geconfronteerd:) bedekn dan maar gewoon dat dat meespeelt:)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Volgens mij zeggen de meeste vrouwen in de overgang niet eens dat ze in de overgang zijn.... Toch?
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

omdat het ook nooit aangetoond kan worden, totdat de overgang voorbij is.. zegt mijn huisarts.... dus tja. .bewijs is er nooit.. alleen maar achteraf de opmerking dat het misschien wel daardoor komt.

maar hé,... ergens een excuus voor hebben is altijd lekker toch:) en ik heb er tenslotte de leeftijd voor :P
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Sow...

2 avonden bezig geweest om een geboortelijst te maken. Alle adressen digitaal in een bestand zetten voor straks, als we geboortekaartjes gaan versturen. Want volgens Jerry was dat nu HEUL VEUL werk, maar is het straks een kwestie van een druk op de knop en printen maar. I hope so. Wát een werk zeg!

Pfff.
MILF :grin_ani:
Plaats reactie