"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ik werd vanavond gebeld door een Anne en dat vond ik heel lief! Alleen konden we helemaal niet kletsen, want ik zat in de herrie op een concert... maar toch! Anne is lievvvv
Chell is ook lief! Gister 7 mensen gebeld om mijn 600 belminuten op te krijgen, maar allemaal voicemail/bezoek/concerten. Toen had ik geen zin meer. Van de week de rest van de telefoonlijst maar eens af
Sorry Anne!
Normaal vind ik telefoneren heel gezellig! En vond het ook wel heel lief dat je belde. Alleen vond ik het zo ongezellig om uitgebreid te gaan zitten telefoneren terwijl ik hier bezoek had zitten.....
Volgende keer beter! En echt blijven proberen hoor!
Ja ik vond het ook echt jammer Anne, had graag even gekletst. Maar 't was zo'n herrie! (en het was nota bene tussen twee acts in, dus gewoon pauzemuziek)
ik heb mijn goede daad welweer gedaan voor vandaag!
een babymuisje opgevangen die vermoedelijk is gegrepen door een kat....buitenmuis nummer 2 in huize katzen^^ pepernoot *buitenmuis 1* geniet nu van een villa die hij al 2 en een half jaar bezit
hopelijk gaat dit kruimeltje dat ook redden!