Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Sabrina

Re: Het WS-babytopic

Bericht door Sabrina »

Succes murron!

En juffie, bah, ik hoop dat de dokter 't met een paar goeie staaltabletten weer snel kan verhelpen!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
murron

Bericht door murron »

@ puppie...ze zijn 6 en 10. toen was het iig nog niet standaard de 20 weken-echo's ;)

@juffie..ik ga er nog niet van uit,maar die doos liet wel 2 x zwangerschapsvergiftiging vallen en dat voeld niet echt fijn eigelijk(maar kon nog niet want ik was te kort zwanger daarvoor..zeg het dan ook niet hard op :nopompom:)

thanks Sabrina :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Vraagje:

Wat kosten luiers nou zo gemiddeld per maand?
MILF :grin_ani:
Pluu

Bericht door Pluu »

Geen idee, maar ik heb bij Kassa gezien dat je ze bij de Kruidvat moet halen, want daar hadden ze de beste prijs-kwaliteit-verhouding. :clown:
colet

Bericht door colet »

Dat ligt ook klein beetje aan jezelf. Hoe snel je verschoont, zeg maar. Maar ook aan baby's billetjes :)
Het ene babybilletje is het andere niet en de een is nu eenmaal gevoeliger dan de ander.

Als je dat treft, dan kan het komen door het merk luiers. Of je kunt het wellicht oplossen met sneller verschonen.
Hoe dan ook, moderne luiers kunnen véél hebben. Nadeel is dat ze soms minder snel zindelijk worden, wat mede wordt neergelegd bij de goede luiers.

Bij mijn oudste kocht ik hier op bedrijventerrein een zak luiers van Libero. Die waren dan vers van de pers, maar nog niet netjes gevouwen en geperst in zo'n zak, dus je kreeg gewoon een grote vuilniszak met honderd luiers ofzo. Kind bleek allergisch voor iets in de Libero en toen zat ik met al die luiers. Sudocreme doet wonderen :)
Daarna ging het beter, oudste heeft zelfs met haar mooie billetjes meegedaan aan Pamperreclame toendertijd. (terwijl ik Kruidvat luiers gebruikte) Die had echt mooie billetjes! :inlove:

Volgens mij rekenen 'ze' een luier of acht, maar dat had ik slechts op hoogtij-diarree dagen. Oke oke....en bij borstvoeding heb je soms van die lekker handige dunne vloeibare luiers...net verschoond....trap af...hup kun je opnieuw naar boven...
In mijn tijd waren de luiers nog niet zoals nu. Geen elastiek boven en aan zijkanten, dus het liep er nog wel eens uit.

Ohja, ligt ook aan de leeftijd hoeveel luiers je verbruikt per dag. En aan de kraamhulp ;)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik heb eigenlijk geen idee wat het per maand kost, maar ik kan je wel aanraden om niet ineens als er een aanbieding komt alvast heel wat luiers van één bepaald merk in te slaan. Want het verschilt echt per baby hoe ze zitten. Bij Erwt1 lekte heel veel merken gewoon door, omdat ze blijkbaar bij hem niet goed aansloten ofzo. Probeer gewoon verschillende merken en kijk welke het beste zit bij jouw baby. En vergeet vooral niet op tijd ook naar een grotere maat over te stappen, die kg aanduidingen die erop staan, die zijn volgens mij wel erg ruim genomen.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Btw, tessie, dat boekje van Claudia de Breij is hilarisch!!! :schater:
Echt slappe lach buien hier gehad, ik heb het al uit. :mrgreen:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Hahaha ja geweldig he!! Ik dacht wel dat je er ook om zou kunnen lachen :D
puppie

Bericht door puppie »

Ik heb 2 kinderen in de luiers, denk dat ik 2 grote pakken per maand haal
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Woohooo!!!

Ik ben -as we speak- mijn eerste babywas aan het draaien! :static:

Hele trommel vol met van die witte, kleine kleertjes... :inluv:

Jerry en Smorph zijn bijna klaar met de plinten, en yayness gewoon! :static:
colet

Bericht door colet »

Lekker meis! Af is maar af.
En straks die was in de kast leggen voelt ook goed! Aantutten met inrichten en genieten van dat alles klaar is.
Crownless

Bericht door Crownless »

Man, ik vind het zo spannend allemaal! Mijn 'schoonzusje' was dinsdag uitgerekend. En de baby vind het schijnbaar wel gezellig in de buik. Maar damn, ik verwacht dus elke dag een telefoontje en er liggen al kadootjes klaar enzo. Aaargh! Kom er nou maar gewoon uit, toekomstig nichtje!

Maar als ze er dinsdag nog niet is, gaan ze de vliezen breken. Beebje ligt blijkbaar zo onhandig dat er organen van m'n schoonzusje geplet worden :shock: ik heb haar al een tijdje niet gesproken, en naar het schijnt ook maar goed ook want ze is -logisch!- niet te genieten.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Crownless

Bericht door Crownless »

Oh, en vrijdag bij de sauna zei de opgietmeneer dat zwangere vrouwen niet in het dompelbad moesten koelen, en ik had meteen een visual van een foetus die helemaal inelkaar duikt van 'Brrr, koud, niet doen mama!'. Like, d'awww.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Spannend Crownless!

Ik kan me helemaal voorstellen dat je nu echt zo zit te wachten, en jullie niet alleen natuurlijk ;). Ik hoop voor je schoonzus ook dat het spontaan op gang komt, lijkt me toch prettiger (én leuker) dan wanneer het ingeleid wordt.

En over dat koude water: op dinsdagavond zwem ik, en afgelopen dinsdag was het water van het grote bad zo koudddd! Ik stapte in het water en meteen een harde buik en een druk trappelend kind. Zo van: wat flik jij me nou?

Overigens, ik denk dat dat dompelbad niet afgeraden wordt vanwege de kou, maar vanwege het schrikeffect waardoor je vliezen kunnen breken, maar toch. :)
kitten

Bericht door kitten »

Ik zou gokken vanwege het schrikeffect, waardoor je hartslag ineens omhoog schiet. Maar da's ook maar een gokje. :)
Plaats reactie