Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Voleuse

Re: Het WS-babytopic

Bericht door Voleuse »

Leuk crownless! :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

*blijheid* :banana:

De babykamer is, op wat details na, af! :static:

We moeten nog het een en ander ophangen enzo, en Jerry moet nog zorgen dat er stroom komt aan een kant van de kamer, we moeten nog wat beschadigingen bijwerken enzo, maar het grove werk is af! :static:

En ik heb de commode al kunnen inrichten (wat ik alweer 3 keer heb veranderd), en het bedje opgemaakt om te kunnen kijken hoe het eruit komt te zien en wiieeee! Ik kon eindelijk mijn gang gaan!
Alles gewassen en een heleboel gestreken en een plekje gegeven. :banana:

Nu de details nog, en nog wat naaiwerk en dan zijn we gewoon klaar! :static:

En de wagen is afgelopen vrijdag ook geleverd, dus die staat te pronken in de woonkamer!

(Nog wel opruimen dan, want het is in de rest van het huis wel een zooi).
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

Zo herkenbaar, die voorpret, het geluk, de verwachting, de dromen... :inluv:
Crownless

Bericht door Crownless »

mijn nichtje is cute! Voor zover ik kon zien via een beeldscherm. Maar waarschijnlijk mogen ze woensdag naar huis en hopelijk mogen we dan vrijdag langs komen om dr vast te houden en te knuffelen (voor zover dat gaat met een pasgeboren beebje).

En omdat ze zo groot is gaven we vandaag al een stoer zwart rompertje met een cartoon van een draakje die schuldbewust de laatste hap van een bak ijs neemt, en de stralende nieuwbakken ouders vonden het helemaal gaaf en ontroerend. Yay!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Awwww!!

Cool Crownless! En ik hoop dat het vrijdag helemaal goed komt!
vode

Bericht door vode »

Nog 5 maandjes en ik word weer tante <3
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Gefeliciteerd vode, leuk!!!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

:static: Yey voor het kamertje en de wagen!!! Lekker gevoel he juffie!!! :static:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Heerlijk! Echt!!! Heerlijk, ik merk meteen de rust ook die ik ervaar. En ik ben zooooo trots!!! :static:
kitten

Bericht door kitten »

Tante Vode :static:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Lieve kleine Jeejtje..

Zou je alsjeblieft je voetje onder mama's ribben aan de linkerkant willen weghalen? Dank je wel!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

:inluv:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik merk dat het me toch best wel hoog zit...

Afgelopen zondag waren we bij mijn vader. We hadden het over de bevalling en dat ik hoop dat ik thuis kan gaan bevallen. Aangezien mijn vader letterlijk om de hoek woont, kan hij zo hier zijn. Zijn vrouw vroeg: 'Oh, willen jullie alsjeblieft pas bellen als het er is? En niet bij de eerste wee al? Want toen XX (haar dochter) beviel, belde ze al bij de eerste wee, en er gebeurde 48 uur niks. En ik zat al die tijd te stressen.'

Dus ik zei: 'Oh, das goed, dat gestress zal ik jullie dan besparen, tenzij je het toevallig merkt omdat je belt of langskomt natuurlijk. Maar als het er is, dan bel ik wel meteen hoor! Al is het midden in de nacht!!!' Zij: 'Ja, natuurlijk bel je dan meteen! Nou ja, meteen als het uitkomt dat we komen dan.'

En toen mijn vader: 'Nou, je hoeft niet te gaan bellen hoor, midden in de nacht, de volgende ochtend is vroeg genoeg.' Dus ik nog lachend: 'Ja haha, geintje zeker! Nou geloof maar dat ik bel hoor, of het nu nacht is of niet.'
Mijn vader weer: 'Nou, ik kom toch niet 's nachts, dat kan best een paar uur wachten.'

Zijn vrouw redde de situatie door te zeggen: 'Nou, jij bekijkt het dan maar, maar IK ga in ieder geval wel meteen als ze bellen!' (En tegen ons) 'Ik kom gelijk! Ben dan toch wakker!'

Ik voelde de tranen achter mijn ogen prikken, Jeejtje wordt officieel mijn vaders eerste kleinkind. En als het puntje bij het paaltje komt, staat ie waarschijnlijk als eerste aan mijn bed te glimmen van trots, maar dit vond ik gewoon echt geen leuke reactie.

Bah, wanneer laat ik me nou eens niet meer kwetsen door die man?
kitten

Bericht door kitten »

Owww... dat deed mijn moeder ook. Niet bij de eerste, maar wel bij de derde, alsof die niet bijzonder genoeg meer was om 's nachts voor wakker gebeld te worden. :nopompom: Ja, dat doet pijn... :icon_sad:
jane

Bericht door jane »

oei juf... niet leuk om te horen en dat doet pijn ook.

andere kant... joh... het is zowel voor hem als voor jullie de eerste keer. soms flap je er dan wat uit, vanuit zenuwen/spanning. je vader's vrouw sleurt hem gewoon mee en reken maar dat ie meekomt en blij is als jeejtje er is. :clown:
Plaats reactie