Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
cmeermin

Re: Vrolijk!

Bericht door cmeermin »

Twee jaar alweer! De tijd vliegt!

Hartelijk gefeliciteerd :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

gefeliciteerd, tess, jay en erwtjes! Erwt1 natuurlijk het meest! Grote vent al met zijn 2 jaar! :static:
MILF :grin_ani:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Nog gefeliciteerd tessie!

Ik heb een vrolijk! Behalve m'n nieuwe baan (zie banentopic, dat zal ik niet in zes topics posten :P), heb ik vandaag nog meer gehoord waar ik vrolijk van werd! Mijn stagedocent (degene die vanuit de hogeschool alles moet beoordelen dus, een dude met doctoraal en alles) zei dat mijn schoolproject niet gewoon goed is, maar dat 't beter is dan menig werk wat hij van masterstudenten binnenkrijgt, en dat het in de masteropleiding een 8 waard zou zijn! Like holy crap! :shock: :icon_biggrin: :icon_biggrin:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
faery

Bericht door faery »

Wat ontzettend goed Sabrina!
skaoot

Bericht door skaoot »

awesome!!!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
skaoot

Bericht door skaoot »

yes wooohooo en yay, alle muren en plafonds zijn nu geschilderd :static: :banana: :static:
Vanavond de wc afgemaakt. Had er geen zin in, maar blij dat het af is! Gelijk ook de schilderzooi in de berging geparkeerd. Nog een kozijntje en dan is het schilderwerk helemaal klaar. Rest van het houtwerk kan me wat.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Whoot! Go skaoot! :static: :static: :static:

Ik ben zó nieuwsgierig naar jouw place!

En minivrolijksoortvan: Ik heb stiekem drie filmpjes gemaakt voor Romanticide, die hij kan kijken als hij me mist. Heeft hij nu natuurlijk nog niet door, dat vertel ik 'm morgen op het vliegveld pas. Gaat hij vast superlief en yay vinden :).
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Heel veel plezier Sabrina!
katzen

Bericht door katzen »

MORGEN GRASPOP!
met mn beste vriend
met een awesome klasgenoot en zn vriendin
en met mn puppy ;)

IK HEB ER ZOVEEL ZIN IN!
funga{MrPaul}

Bericht door funga{MrPaul} »

yeah,

via de gemeente (wmo) had ik een nieuwe rolstoel en een aankoppelbare handbike aangevraagd. Dit ter vervanging van mijn oude rolstoel en de scootmobiel.
ik wil immers graag wat actiever voortbewegen....

en ik kreeg zopas de brief: de aanvraag is goedgekeurd!!!!

Wiehieieieieie ^^

ok, het is een piepklein beetje dubbel dat ik kneuserig genoeg ben, maar laat ik de blijdschap maar doorwegen ^^
ik ga biken!!!!

funga
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Oooh katzen misschien zie ik je daar dan (Ik ga alleen de zondag). Niet dat jij mij herkent, maar ik weet lekker wel hoe jij eruit ziet :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
oeps2

Bericht door oeps2 »

owww jeahhhh :static: :static: :static: :static: :static:
ik heb eindelijk mijn scooter !!! jippieeeeeeeeeeeeeee

Afbeelding

oehhh is happyyyyyy :static:

en gefeliciteerd met erwts 2e jaar !!!
curious

Bericht door curious »

stoere bike oeps! 8-)
dbj

Bericht door dbj »

Zo, mooi oeps2. Dat je daar lang plezier van mag hebben.
Enne, is het een elektrieke scooter of mot er gewoon benzine in?
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

:banana:
Wij gaan vrijdag naar We will rock you! voor maar 25 euro per persoon :static:

Had het vandaag met een collega op mijn werk erover hoe erg het balen is dat die dingen altijd zo duur zijn, en bij thuiskomst had ik toevallig zo'n reclame mail van see tickets waarin stond dat ze weer een 25 euro actie hebben.
:banana:
Plaats reactie