Rimba electro ervarings tips en vragen.

Gesloten
MrKevin

Rimba electro ervarings tips en vragen.

Bericht door MrKevin »

Ik ben sinds kort in het bezit van een Rimba electro set.
En heb er tot nu toe een keer kort mee gespeeld en geëxperimenteerd.
Eerst heb ik de dildo er op aangesloten en aangezet. Zonder gel te gebruiken.
In mijn hand gehouden en rustig aan standje voor standje hoger gezet,
Tot op de hoogste stand hield ik het vol. Wel erg onprettig, maar wel vol te houden in de hand.
Later met gel er op, voelde het, vind ik, al heftiger.
Een vriendin hield hem ook vast, en kwam niet verder als standje 3.

Later heb ik op 1 borst, 2 elektroden geplakt.
1 boven en 1 onder haar tepel.
Hield ze wel vol tot standje 3.
Later heb ik op haar andere borst ook 1 boven en 1 onder haar tepel geplakt.
Maar dat vond ze heftiger.

Ik had van te voren al gelezen dat je nooit op elke borst 1 moet doen, omdat de stroom dan via je borst en dus hart naar de andere kant gaat.
Erg gevaarlijk, en mij een te groot risico om te nemen of zelfs maar mee te spelen.
Dus op kanaal 1 had ik 2 plakkers van borst 1 geplakt.
Op kanaal 2 had ik de 2 plakkers van borst 2 geplakt.

Omdat ik eigenlijk maar weinig informatie kan vinden over tips en menselijke ervaringen stel ik mijn vragen en ervaringen op fora.
Hopelijk kan iemand me daar antwoorden en duidelijkheid verschaffen.

Ze was een beetje in een roes, en er niet helemaal meer bij.
Maar ze vertelde me dat ze het idee had dat ze het toch van de ene borst, door haar borstkast naar haar andere borst voelde gaan.
Maar tegelijk vraagt ze zich af of het misschien door haar “angst voor het onbekende” komt.

Hoe vaak zijn die plakkers te gebruiken, tot ze niet meer plakken?
En wat daarna te doen? Plakbandje/tape er over heen? Of onder een laag folie aan te brengen?
Of niet meer plakken = weggooien?

En als je iets in de vagina en anaal tegelijk aanbrengt en het apparaat dan aanzet, is het dan ook 2 keer zo heftig, of valt dat wel mee?

En zorgt het gel er juist voor dat je meer voelt?
Of juist dat het minder erg word?
Guilty

Re: Rimba electro ervarings tips en vragen.

Bericht door Guilty »

MrKevin schreef: En zorgt het gel er juist voor dat je meer voelt?
Gel zorgt ervoor dat de stroom beter geleid wordt. Je gaat er meer van voelen, maar persoonlijk vind ik het wel een prettiger gevoel worden. Droog vind ik een irritant gevoel geven op de huis.
JerryM

Bericht door JerryM »

als de plakkers minder gaan plakken, geleiden ze ook minder, dus op een gegeven moment gewoon vervangen. Je merkt zelf wel wanneer ze niet meer voldoen. Als je er op drukt zijn ze opeens veel sterker.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
AndereBart

Bericht door AndereBart »

MrKevin schreef:Ze was een beetje in een roes, en er niet helemaal meer bij.
Maar ze vertelde me dat ze het idee had dat ze het toch van de ene borst, door haar borstkast naar haar andere borst voelde gaan.
Maar tegelijk vraagt ze zich af of het misschien door haar “angst voor het onbekende” komt.
Zeer waarschijnlijk komt dit door de "angst voor het onbekende".
Er is een kleine kans dat er daadwerkelijk stroom van kanaal 1 naar kanaal 2 loopt (of omgekeerd; zogeheten overspraak), maar de electrosets die voor erotische stimulatie verkocht worden zijn, bij mijn weten, allemaal beschermd tegen overspraak tussen de kanalen.
Wat je een keer kunt proberen is om wel de plakkers op beide borsten aan te brengen, maar van 1 kanaal de stekker niet in het apparaat te steken (zonder dat de sub dat weet) en te vragen of ze nog steeds het gevoel heeft dat de stroom van de ene naar de andere borst gaat.
En zorgt het gel er juist voor dat je meer voelt?
De gel zorgt voor een betere geleiding tussen de huid en de electrode en daarmee voor een gelijkmatiger contact. Het gelijkmatiger contact zorgt ervoor dat jet het over een groter oppervlak voelt, namelijk het gehele oppervlak van de electrode, in plaats van die stukjes huid waar de geleiding toevallig net wat beter was (bijvoorbeeld op de zweetklier).
funga{MrPaul}

Bericht door funga{MrPaul} »

ff dit topic gebruiken voor mijn vraag.

ik kan begrijpen dat men aanraadt om op te letten met electro, dat de stroom niet over het hart zou gaan ivm hartritmestoornissen en erger.

Hoe zit het met de risico's als je beide plakkers van één kanaal op één en dezelfde borst kleeft?
Het hart zit er dan toch redelijk dicht in de buurt?

groetjes

funga
funga{MrPaul}

Bericht door funga{MrPaul} »

Yelte schreef:
Parkeer je één electrode op elke tepel dan jaag je stroom vlak langs het hart en dat is levensgevaarlijk aangezien je hartspieren ook door (kleine) stroomstoten aangedreven worden.
Mee eens dat het te gevaarlijk is, maar de stroom gaat niet langs maar dóór het hart.
Hoewel elektrische stroom altijd de kortste weg kiest,

Niet mee eens, de stroom zal een omweg kiezen als de weerstand daar lager is. Wat inhoud dat het vooral via de bloedvaten
en de spieren zal gaan. Zit het hart ook maar een beetje tussen de polen zal de stroom door het hart gaan. Zet je de beide polen
op dezelfde borst dan zal wss de weerstand tussen de polen te klein zijn om de stroom ook maar het hart te laten gaan maar door de borstspieren gaan.

in een ander topic las ik bovenstaande. Dat je de twee elektrodes van één kanaal niet op elk één borst moet zetten, daar was ik al achter.
Hoe zit het nu met de weg van minste weerstand?

funga
AndereBart

Bericht door AndereBart »

Elektrische stroom neemt altijd de route met de minste (elektrische) weerstand.
Dit is het gemakkelijkste te begrijpen door te kijken naar een 9V batterij. Hiervan liggen de twee polen vrij dicht naast elkaar op de behuizing, maar de stroom zal toch de (langere) weg door het aangesloten apparaat kiezen boven de korte weg door de lucht, omdat de weg door het apparaat een veel lagere weerstand heeft.

Waar het een menselijk lichaam betreft, dan ondervind elektrische stroom de grootste weerstand bij de huid. Verder is het lichaam enigszins te vergelijken met een grote zak zout water. Elektrische stroom zal de route met de minste weerstand kiezen, wat grofweg overeen kome met de kortste route door het lichaam.
Daarbij moet je er wel rekening mee houden dat het geen scherpe lijnen zijn die de stroom volgt (zoals bij een ijzerdraad), maar dat de stroom gaat uitwaaieren.
Bij twee electrodes die aan weerszijden op 1 tepel zitten, gaat de stroom dus niet alleen door de tepel maar gaat er ook een (klein) deel door het borstweefsel.
Gesloten