KKV!
- juffie
- Site Admin
Re: KKV!
Dat te snel een opdracht geven en niet goed naar de formulering ervan kijken en de sub zo een ontsnappingsmogelijkheid bieden moet Jerry ook bekend voor komen...colet schreef: Kunnen we allemaal van leren...ik ben gek op onderduikende inspiratie's. Dat je wel voldoet aan de vraag/opdracht, alleen op geheel andere wijze dan de bedenker voor ogen hadOF eh...zelfs zo dat je de ontsnappingsroute kunt vinden....soms he....soms zijn Doms wat overhaast in hun opdracht geven en zien iets over het hoofd.

Gelukkig ben ik dan wel weer zo'n braafsub en snap ik de geest van de opdracht en leef ik niet op de letter van de wet.
Hij daarentegen vergeet een opdracht gewoon compleet... Tja, dat zijn een berg minpunten. En dat gaat ie weten.

MILF 

- madeleine
pff .. sta ik weer eens zielig in de file, moet ik toch aan jullie denken ...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- Sabrina
*schopt oud topic omhoog*
Ik heb een KKV! Like omfg! Handjes boven de dekens tot Romanticide hier is... Da's vanaf vandaag nog drie weken, maar dus in totaal een KKV van bijna vijf weken! Arme ik! :icon_sad:
Ik heb een KKV! Like omfg! Handjes boven de dekens tot Romanticide hier is... Da's vanaf vandaag nog drie weken, maar dus in totaal een KKV van bijna vijf weken! Arme ik! :icon_sad:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- thaliya
Idd! dat is echt seriously not done!!!

And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Zeg je hier nu dat je er al twee weken mee bezig bent, of ben je de afgelopen paar weken gewoon nog niet aan een lekker potje eenspersoonsseks toegekomen?Sabrina schreef:Ik heb een KKV! Like omfg! Handjes boven de dekens tot Romanticide hier is... Da's vanaf vandaag nog drie weken, maar dus in totaal een KKV van bijna vijf weken! Arme ik! :icon_sad:

In dat laatste geval: ja, hoor. Sure. Arme jij.
*grinnik*
Voel me heel erg uhh...
klaar komen verplicht zou het voor mij dan worde
Ik heb er best veel moeite mee, en uhh mastruberen dat ineteresseert me niet echt dus geen probleem om niet klaar te komen. Ik vraag me wel vaker eens af of het wel normaal is dat je er niet echt behoefte aan hebt.
Nou ja...
-xxx- jacky

klaar komen verplicht zou het voor mij dan worde

Ik heb er best veel moeite mee, en uhh mastruberen dat ineteresseert me niet echt dus geen probleem om niet klaar te komen. Ik vraag me wel vaker eens af of het wel normaal is dat je er niet echt behoefte aan hebt.

Nou ja...
-xxx- jacky
Voor mij is het heel herkenbaar. Vond het saai en mjah. Heb het wel geleerd samen met Hertz. Alleen nu ik al een tijdje helemaal 'vrij' ben om te doen en laten wat ik wil, heb ik er weer nauwelijks behoefte aan. Enige voordeel is dat als ik er wel behoefte aan heb, dat het lekker is.