Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Sabrina

Re: Vrolijk!

Bericht door Sabrina »

Ik heb een superleuke dag gehad en Romanticide is liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiief! Uhuh! Echwaar! :inluv: :icon_biggrin: :banana:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Sabrina

Bericht door Sabrina »

En nog een vrolijk: Ik ben wat eerder thuis! De reden is niet vrolijk-waardig (stomme lichaam), maar de hogeschool heeft me toestemming gegeven om een week eerder naar huis te gaan. Ik kom dus op 2 augustus weer thuis! Yay!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Vandaag gemerkt dat als ik geen dikke sokken aan heb en ze een beetje ruimvallen ik nog best in maat 42 pas zonder onoverkomelijke problemen. :static: dat maakt de schoenkeuze in eens een heel stuk ruimer.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
kitten

Bericht door kitten »

Ik heb vandaag op mijn werk gemerkt dat ik stiekem al heel veel weet! :static: Dat werkt toch een stuk fijner!
kitten

Bericht door kitten »

Oooohhhhhh ik ben gooeeedddd! 8-)

Lang leve de vakantiewerkers. Jammer dat ik niet word betrokken in de sollicitatieprocedure. Jammer ook dat ik niet ingeseind word over het inzetten van vakantiewerkers. Jammer ook dat ik er pas 's morgens, tijdens het handjeschudden met die vakantiewerker, erachter kom dát we een vakantiewerker krijgen. Jammer ook dat de chef tegen de vakantiewerker blijft zeggen dat het hártstikke makkelijk is, die telefoon aannemen. Alleen simpele probleempjes joh. Eitje. :eerie: Dat is jammer.

Maar yay om te merken hoe vreselijk veel ik geleerd heb in de afgelopen weken! De ene case na de andere los ik op, uit het hoofd of vanuit mijn aantekeningen van de cursus. Ik weet namen bij klanten, ik weet alternatieve namen van klinieken, ik weet welke kliniek welke verbindingen en afwijkende apparatuur gebruikt, vet!! Gisteren 1,5 uur met een Britse collega ge-skype'd en weer meer geleerd.

Ik voel me nuttig! En als ik dan even op WS zit, voel ik me niet meer schuldig, want ik ben keiproductief! :static:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Go Kitten!

Mijn oudste liefste vriendinnetje heeft me net gevraagd of ik ceremoniemeester wil zijn op haar bruiloft :)

Ze heeft alles al bedacht enzo, ze weet precies wat ze wil :) gezellig samen alles in orde brengen ! :)
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Leuk!! Heeft ze ook al een verloofde? :clown: (je hebt ze er soms bij...)
madeleine

Bericht door madeleine »

Ik ben ook vrolijk. Vandaag mijn bedrijfje ingeschreven bij de Kvk. En heul heul misschien binnenkort wel mijn eerste opdracht. Ga ik natuurlijk nog minder tijd hebben met werk, vriendje en bedrijfje.. maar no pain no gain.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ja ja, ze woont al samen :)

en, Ja ja, dat wordt druk madeleine! maar goed bezig!
**Self Rescuing Princess**
madeleine

Bericht door madeleine »

Alhoewel.. ik ben aan het thuiswerken en heb nog geen ruk gedaan... ceremoniemeester hele eer, lief dat ze je gevraagd heeft.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
kitten

Bericht door kitten »

Als ik ooit (paralel universum en zo) zou trouwen, dan wil ik een ceremoniemeesteres en dan wil ik dat iedereen haar ook aanspreekt met ceremoniemeesteres. Ook de ambtenaar! :biggrin:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Hahahaha :schater:
MILF :grin_ani:
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

GOed bezig kitten, anne, madeleine.
"vraag aan ceremoniemeesteres: Wanneer zijn wij met onze sm act aan de beurt?"
Geniet van de positieve momenten.
faery

Bericht door faery »

Scriptie af! :static:

(=laatste stukje studie (op een stageverslag-dingetje van een pagina 2 na, maar dat gaat dit weekend in de trein wel afkomen)
skaoot

Bericht door skaoot »

Woooooot yeah faery!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Plaats reactie