Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten
Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten
Euh, onze nieuwe bdsm aanwinsten..... we hebben op de Kamasutrabeurs een klein beetje uitgepakt (of ingepakt, het is maar hoe je het wilt zien).
2 dezelfde opwarmfloggers, een rvs buttplug, een glazen dildo, een mini vibrator en daarnaast een open kruis panty, een netpanty en een wetlook shirt voor D-knight.
2 dezelfde opwarmfloggers, een rvs buttplug, een glazen dildo, een mini vibrator en daarnaast een open kruis panty, een netpanty en een wetlook shirt voor D-knight.
- Peter^
- Contacteer:
Zie plotseling dat dit topic ook nog bestaat:
Vandaag aangeschaft bij Laced-up:
In de uitverkoop een leren shirt. (foto is iemand anders)
En een flogger met houten handvat, ligt enorm lekker in de hand.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Geniet van de positieve momenten.
Haha, die eerste is van mij, maar die iemand, niet het shirtPeter^ }ml{ schreef:Zie plotseling dat dit topic ook nog bestaat:

- juffie
- Site Admin
helemaal zelf gemaakt van nylontouw. De uiteindes zijn heel zacht. Cadeautje voor iemand die binnenkort jarig is. En dan heb ik er al weer een in bestelling staan, voor een andere jarige (en nee die komt niet op dit forum)
ja maar ja maar daar heb ik niet genoeg touw voor..
- Peter^
- Contacteer:
Nou, daar is wel een oplossing voor hoor! Hoeveel meter van dat spul gaat er in zo'n speelgoedje?
We hadden deze al:
http://www.schwa-medico.com/en/electros ... nstem-eco/" onclick="window.open(this.href);return false;
en sinds afgelopen zaterdag heeft ie er een broertje bij:
http://www.electrastim.com/acatalog/Em1 ... ation.html" onclick="window.open(this.href);return false;

dit met een handschoen (dat vind ik zo'n leuk gevoel, toch bij het heel even testen LOL).

Wat Paul in deze laatste aanspreekt, is de mogelijkheid om via geluid een boost te geven.
Je kan dus muziek laten spelen en de electro daar op laten reageren. Ofwel zet je de micro voor de mond van de sub, je gaat zwepen of iets anders doen en maant de sub aan tot stil zijn.... Wanneer deze wel geluid maakt, krijgt die een schokje ^^
Doordat er kids thuis zijn, hebben we nog de set nog niet kunnen gebruiken in een spel of iets dergelijks.
Mijn zoon (17) heeft wel al even ge-experimenteerd op zichzelf en die vindt het "keicool!". Hij wil ook graag een electroset om met zijn vrienden gekkigheden uit te halen. Wie kan het hoogste enz enz enz. Ook een vorm van vermaak :-)
funga
(vandaar mijn opzoekwerk omtrent veiligheid)
http://www.schwa-medico.com/en/electros ... nstem-eco/" onclick="window.open(this.href);return false;
en sinds afgelopen zaterdag heeft ie er een broertje bij:
http://www.electrastim.com/acatalog/Em1 ... ation.html" onclick="window.open(this.href);return false;

dit met een handschoen (dat vind ik zo'n leuk gevoel, toch bij het heel even testen LOL).

Wat Paul in deze laatste aanspreekt, is de mogelijkheid om via geluid een boost te geven.
Je kan dus muziek laten spelen en de electro daar op laten reageren. Ofwel zet je de micro voor de mond van de sub, je gaat zwepen of iets anders doen en maant de sub aan tot stil zijn.... Wanneer deze wel geluid maakt, krijgt die een schokje ^^
Doordat er kids thuis zijn, hebben we nog de set nog niet kunnen gebruiken in een spel of iets dergelijks.
Mijn zoon (17) heeft wel al even ge-experimenteerd op zichzelf en die vindt het "keicool!". Hij wil ook graag een electroset om met zijn vrienden gekkigheden uit te halen. Wie kan het hoogste enz enz enz. Ook een vorm van vermaak :-)
funga
(vandaar mijn opzoekwerk omtrent veiligheid)
ow ja, wat ik fijn vind aan de Sensavox, is dat hij bij een programmawijziging telkens op "0" gaat.
Stel dat je op programma 1 goed 11 aan kan (ik zeg maar wat), maar bij programma 2 is 11 net te pittig en je Dom switcht van 1 naar 2, kom je bij deze electro niet voor verrassingen te staan :-)
Stel dat je op programma 1 goed 11 aan kan (ik zeg maar wat), maar bij programma 2 is 11 net te pittig en je Dom switcht van 1 naar 2, kom je bij deze electro niet voor verrassingen te staan :-)
- Peter^
- Contacteer:
Bij 'on top of love' in Den Bosch een leuk speeltje gekocht. Komt behoorlijk hard aan. Maar laat wel leuke
afdruk in huid achter. en als je hem andersom gebruikt, een afdruk van een handje.

- Voleuse
..van een middelvinger? 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Peter^
- Contacteer:
zal ik je een volgende keer demonstreren. 

- Crownless
Lang leve lovehoney.co.uk en de lage stand van de pond (en Bryan met z'n creditcard die ja zei op de aankoop, tot z'n grote spijt):

I feel evil incarnated.

I feel evil incarnated.

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!