Anale sex
- Voleuse
Re: Anale sex
kontlikken, obviously
. (Das leuk hoor)

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
En hoe zit het dan met anaal naar vaginaal?
Ik bedoel er wordt her en der via internet gewaarschuwd ed
dat dat ook vervelende reacties op kan roepen.
zoals ontstekingen en schimmeltjes ed
Maak je het schoon tussen door?
Onderbreek je het spel?
Ben benieuwd naar jullie ideeën/oplossingen.

Ik bedoel er wordt her en der via internet gewaarschuwd ed
dat dat ook vervelende reacties op kan roepen.

zoals ontstekingen en schimmeltjes ed
Maak je het schoon tussen door?
Onderbreek je het spel?

Ben benieuwd naar jullie ideeën/oplossingen.
Condoom afdoen/omwisselen? Of als je beide zonder condoom doet inderdaad tussendoor schoonmaken.
- juffie
- Site Admin
Jup, doen wij ook. Ik ben erg gevoelig voor blaasontstekingen enzo, dus ik wil echt dat Jerry zichzelf even wast.
En dat kan trouwens ook prima nog een (vernederings) onderdeel van het spel zijn, iets van:
'Nou, ik zal mezelf maar eens gaan wassen, want je bent ook zo'n vies meisje, bah!' Of iets in die trant.
En dat kan trouwens ook prima nog een (vernederings) onderdeel van het spel zijn, iets van:
'Nou, ik zal mezelf maar eens gaan wassen, want je bent ook zo'n vies meisje, bah!' Of iets in die trant.

MILF 

Ik moet zeggen ik ben zo blij met jullie antwoorden/opmerkingen/ervaringen. Het geeft nu al een veel beter gevoel 

- kitten
Yay, wat fijn, avelon! 

Niet geheel on topic maar wel over anale sex en ipv een nieuw topic te maken dacht ik het maar hier te doen.
Wat ik me afvraag is het stretchen van je anus, wat is nog een verantwoord formaat? Ik lees wel eens dat als je het teveel of te groot doet je sluitspier niet meer goed functioneert. Dit is iets wat ik ten alle tijden wil voorkomen.
Hoever kun je hier eigenlijk in gaan zonder dat het gevolgen heeft?
Wat ik me afvraag is het stretchen van je anus, wat is nog een verantwoord formaat? Ik lees wel eens dat als je het teveel of te groot doet je sluitspier niet meer goed functioneert. Dit is iets wat ik ten alle tijden wil voorkomen.
Hoever kun je hier eigenlijk in gaan zonder dat het gevolgen heeft?
- Crownless
Geen idee. Maar het heeft denk ik ook te maken met of je het forceert of niet. Je anus is een spier, en als die stuk gaat heb je denk ik een probleem.
Ik denk dat de mensen die amsterdammertjes naar binnen schuiven geoefend/getraind hebben. Net zoals balarina's wel een spagaat kunnen, terwijl ik dat niet hoef te proberen. Maar met (veel) oefening zou ik het uiteindelijk ook kunnen.
Maarre, wat is eigenlijk het verschil tussen een klysma en anaaldouche? Dacht dat dat hetzelfde was.
Ik denk dat de mensen die amsterdammertjes naar binnen schuiven geoefend/getraind hebben. Net zoals balarina's wel een spagaat kunnen, terwijl ik dat niet hoef te proberen. Maar met (veel) oefening zou ik het uiteindelijk ook kunnen.
Maarre, wat is eigenlijk het verschil tussen een klysma en anaaldouche? Dacht dat dat hetzelfde was.

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Voleuse
klysma is een darmspoeling en een anaaldouche alleen je kont? (Dacht ik?)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Volgens mij zit daar inderdaad het verschil in wat Voleuse zegt.
Heb nog wat meer opgezocht op het net over de sluitspier. De een zegt dat het een fabeltje is dat je sluitspier slechter gaat werken en de ander zegt dat je het moet zien als een elastiek, als je dat te vaak oprekt gaat ook de rek eruit.
Denk dat ik maar gewoon blijf oefenen met een normale buttplug.
Heb nog wat meer opgezocht op het net over de sluitspier. De een zegt dat het een fabeltje is dat je sluitspier slechter gaat werken en de ander zegt dat je het moet zien als een elastiek, als je dat te vaak oprekt gaat ook de rek eruit.
Naar mijn weten is een klysma ook dat er een bepaalde oplossing inzit dat de darmwerking op gang zet... aangezien die meestal ook voor onderzoeken in worden gesteld als niet het hele darmgestel na gekeken hoeft te worden..
Maar opties zijn doorgegeven.. en het heeft gewerkt... heb heel braaf condooms meegenomen..
Vriendje vond hem creatief. aan jullie dus de credits. En ik was helemaal gelukkig was echt
Maar opties zijn doorgegeven.. en het heeft gewerkt... heb heel braaf condooms meegenomen..
Vriendje vond hem creatief. aan jullie dus de credits. En ik was helemaal gelukkig was echt

Ik kan je uit ervaring zeggen dat het als elastiek isHeb nog wat meer opgezocht op het net over de sluitspier. De een zegt dat het een fabeltje is dat je sluitspier slechter gaat werken en de ander zegt dat je het moet zien als een elastiek, als je dat te vaak oprekt gaat ook de rek eruit.

Maar om on-topic te blijven, goed spoelen met lauw-warm water, liefst ruim 1,5 uur voor en nog eens een goed half uur voor je sex hebt moet genoeg zijn. Zou het afraden om met laxerende middelen te gaan experimenteren. Simpelweg niet nodig als je gewoon water gebruikt, gaat prima.
Heb eens een arts horen zeggen dat meer dan 1 x per week geen goed idee is omdat een groot deel van je darmflora, dus ook de goede bacteriën die de darmwand beschermen, weggespoeld worden..