reacties op contactadvertenties e.d.

Moet ik hier nou een beschrijving van Humor neerzetten?
Plaats reactie
elise

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door elise »

Ik vind d-tjes en/of t-tjes, weinig met intelligentie te maken hebben hoor.

Je kunt prima heel intelligent zijn, enorm goed in wiskunde of natuurkunde of scheikunde zijn, maar gewoon niet goed in Nederlands.
Omdat je er niet goed in bent/was, of het gewoon niet interessant vond, of misschien was je leraar Nederlands wel gewoon stom ofzo.

Ik ben ook erg slecht in D's en T's en ik moet er echt bij nadenken, ezelsbruggetjes gebruiken om 't nog een beetje goed te doen (en ik ben ook erg blij met spellingscontrole in browsers die soms d- en t foutjes voor me aanwijzen.
Maar ik kan mezelf toch echt niet dom noemen ofzo. Dat hele dt verhaal is bij mij gewoon niet blijven hangen op school.

Maar toch kan ik het selecteren op die foutjes weer wel begrijpen, want dat heb ik zelf heel erg met mensen die 'is' schrijven als ze 'eens' bedoelen, 'me' ipv 'mijn' schrijven, of zoals al eerder genoemd 'jou' ipv 'jouw'.

Het is een soort irritatie die dat oproept, maar ook dat zegt me verder niks over iemands intelligentie.
Ik merk wel dat ik er niet snel iets van zal zeggen, juist omdát ik zelf weer slecht ben in de d's en t's. Alsof ik dan geen recht van spreken heb ofzo.

Enige wat ik écht irri vind is: Mensen die sowieso verkeerd schrijven :)
tis niet zowiezo, zowieso, zo wie zo, zo ie zo, maar sowieso.
Ook al is het sowieso al een raar woord :)
Nimoir

Bericht door Nimoir »

elise schreef:Maar toch kan ik het selecteren op die foutjes weer wel begrijpen, want dat heb ik zelf heel erg met mensen die 'is' schrijven als ze 'eens' bedoelen, 'me' ipv 'mijn' schrijven, of zoals al eerder genoemd 'jou' ipv 'jouw'.

Het is een soort irritatie die dat oproept, maar ook dat zegt me verder niks over iemands intelligentie.
Toch werken deze voorbeelden bij mij het in de hand dat iemand op mij niet al te intelligent overkomt. Met d/dt heb ik dat weer minder, maar het heeft er in het algemeen ook mee te maken dat ik het al gauw weet te waarderen wanneer iemand goed met taal kan omgaan.
Heel persoonlijk; zo heeft de een weer wat meer met postuur en kleur haar, ik met stem en taalgebruik, als het er om gaat wat je charmeert.
neufke

Bericht door neufke »

ik ben al blij als ik de url van het forum in 1 keer goet ken tiepûh......

;)
kitten

Bericht door kitten »

Meer mensen die op FL deze geweldig boeiende openingszin hebben gekregen? (Zo voelt ie wel namelijk...)
Ik ben wel nieuwsgierig geworden ! Neem eens een kijkje op mijn profiel...
Wever

Bericht door Wever »

Die "wel" doet vermoeden dat het naar aanleiding van een of andere fetlife-discussie is. Misschien heb je daar iemand nieuwsgierig gemaakt.

Als dat het hele bericht is in plaats van de openingszin (of openingszinnen, als je pietluttig wil doen ;) ) is het wel wat magertjes.

*wordt op een open chat ook soms om m'n oren geslagen met links naar fetlife-profielen...maar da's niet echt dezelfde context*
kitten

Bericht door kitten »

Nee, dit was alles. Letterlijk: niet eens een onderwerp. Ik heb dan ook geen flauw idee waar de "wel" op slaat. Ik ben de laatste tijd ook nauwelijks nog actief op FL.
wandering

Bericht door wandering »

Lijkt op één die ik vandaag heb gekregen op fl:
hallo ik zoek sub slavin misschien interesse?
Wever

Bericht door Wever »

Hmm...geen idee, dan.

*nu niettemin OOK nieuwsgierig is naar die thisiskitten die op fetlife mysterieus zwijgzaam is :P *

EDIT: dit was naar aanleiding van kitten's post.

...maar die "sub slavin" is wel schitterend. Superdom is still alive! :lol:
kitten

Bericht door kitten »

BDSM-zaken... wat een kansloze bende zeg. De laatst 10 personen die naar mijn profiel keken zijn 22, 25, 21, -3, 25, 16, 30, 22, 11, 6, 21, 21 en 28 jaar ouder. :shock: En die -3 was een vrouw. :frusty:

Alles jonger dan 50 zit tegenwoordig op FL?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

6 of 11 jaar ouder kan toch wel? Dan heb je keuze uit twee! Keigoed ! ehm... /sarcasme
**Self Rescuing Princess**
Lucifer Morningstar

Bericht door Lucifer Morningstar »

30 jaar ouder valt ook best mee. :)
kitten

Bericht door kitten »

Die van 6 jaar ouder heb ik nu op MSN. :clown: Nou ja... als MSN nou es mee gaat werken! *schopt MSN*

@LM: ..|..
wandering

Bericht door wandering »

Herkenbaar. Gister weer een reactie van iemand die 42 jaar ouder is dan ik. Nu doe ik niet zo moeilijk over leeftijdsverschillen, maar dit gaat wel wat ver. :P
dbj

Bericht door dbj »

Vraag me hardop af hoe eerlijk men is over eigen kalenderleeftijd...
kitten

Bericht door kitten »

Dat kan dan ook nog. Maar als ze er 10 jaar "vanaf liegen" en nog 22 jaar ouder zijn, vind ik dat niet eens zo boeiend.
Plaats reactie